25 april 2024, 11:09:18

TIP EEN LEUK BOEKJE

Gestart door adnaloj, 26 juli 2004, 02:07:17

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Pepper, Kaily und James,

ich wollen das buch gerne im Holländisch haben, dat leest iets gemakkelijker. Dus is mijn hoop gericht op Terence und Jolanda.

Viele grüssen.
Die Trudel  :D :D :D

Sanna

Aber warum dan?? Dus kannst ja aber so schön Deutsch sprechen...  :D :D :D :D :D :D

robentru

Jah, danke.
Maar spreken en schrijven zijn twee verschillende zaken, gelukkig heb ik Euroglot op de machine om de spelling te controleren en of het grammaticaal (ff controleren in Van Dale) helemaal correct is?
Dus op safe (en das Engels).
Salutare di Roberto e Trudi (en das Italiaans).

moonwitch (diana)

Hoi Allemaal

Heel toevallig heb ik dit boekje vandaag in Alkmaar bij de slegte gekocht voor 2,99 euro.
En ze hadden nog meer exemplaren hiervan.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

terence

Valk vrienden,

Wij hebben op dit moment veel problemen met ons @home modem.
Mochten jullie een boekje willen hebben via ons dan kunnen jullie mailen naar terence@kunenborg.nl
De mensen die ons al een bericht hebben gestuurd mail ik vanavond met de gegevens.

Mocht het zo zijn dat jullie afzien van de koop omdat jullie hem ergens anders weg willen halen dan respecteren wij dat.

Met vriendelijke groet,

Terence & Jolanda

Guinevere

Die Trudel wahahaha  ;D :D :D :D
Nu kwam ik toch ff niet meer bij !  ;D

Groetjes
Guinevere

Andrea

Hallo,

Ik heb het boek een paar maanden geleden gekocht ook bij De Slegte in Enschede, ook voor 2,99. Een paar weken geleden hadden ze er nog een stapel van liggen.
Ik neem aan dat ie dus bij meerdere filialen word verkocht.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Rene

Hoi Peter,
CitaatWij zijn ook helemaal boeken gek :) En hebben dus ook een enorme hoeveelheid valkparkiet boeken. Voor de engelse zijn erg goed. Alle nederlandse boeken die we hebben staan op de website bij boeken, ik heb ze zelf in gescant dus de kwaliteit van de kaft is niet super maar goed genoeg :)

http://www.valkparkiet.org/nl/files/book.htm
Wat betreft de Engelstalige boeken, ik zag er op het engelse deel van de website een aantal staan:  http://www.valkparkiet.org/eng/files/book.htm

Hebben jullie die ook allemaal in de kast staan? Zo ja, welke is/zijn dan favoriet?

Ik heb zelf The Complete Book of Cockatiels meegenomen toen ik het laatst in een boekwinkel zag staan en ben erg tevreden, boordevol informatie en met leuke fotos. Maar sta altijd open voor tips over vergelijkbaar goede (of betere) boeken; een mens kan nooit teveel weten :)

Groetjes,

-- Rene

Paul

CitaatHallo,
 
Ik heb het boek een paar maanden geleden gekocht ook bij De Slegte in Enschede, ook voor 2,99. Een paar weken geleden hadden ze er nog een stapel van liggen.
Ik neem aan dat ie dus bij meerdere filialen word verkocht.
 
Groetjes Andrea

De slechte in Rotterdam heeft ze niet meer die heb ik al gekocht  :D
En Amsterdam is bijna uitverkocht had ik uit betrouwbare bron vernomen :-)
 
Ik heb ook beide versies van dat boekje maar normaal zijn ze rond de 11 euro en nu het een verouderd boekje is verkoopt de slechte ze voor 3 euro dus dat is echt goedkoop.
Ze hebben ook andere boekjes ook een hele mooie over vollierevogels die is een stuk dikker en 7,5 euro maar ook zeker de moeite waard.

Groetjes, Paul