29 maart 2024, 15:53:15

TIP EEN LEUK BOEKJE

Gestart door adnaloj, 26 juli 2004, 02:07:17

« vorige - volgende »

adnaloj

26 juli 2004, 02:07:17 Last Edit: 26 juli 2004, 02:07:47 by adnaloj
alhoewel ik niet echt iemand ben die tips uit een boekje haal
is dit toch wel een erg leuke en goed boekje!! hele fijne tips staan erin ( thee geven op het moment dat je valkje ziek is)

misschien iets voor iemand??

het boekje heet:

mijn valkparkiet van thomas haupt
de uitgever is tirion en het isbn 905210351-8
hij koste maar 3 euro en das echt waar voor je geld!!!

veel lees plezier

groetjes jolanda

suus

Hoi Jolanda,
Het is inderdaad een ontzettend leuk boek, MAAR het wordt helaas niet meer uitgegeven. Ik ben via een oproep achter een dierenwinkel gekomen die hem nog had staan. Deze hebben hem opgestuurd. Ik denk dat wanneer iemand hem wil kopen, je het best via een tweedehands boekenwinkel eraan te komen.
De uitgeverij gaf mij de info dat Thomas Haupt een vervangend boek heeft geschreven dat Valkparkiet heet. Jammer, want ik vind het een minder goed boek(je). Die heb ik namelijk ook.
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Peter

Hoi,

Wij zijn ook helemaal boeken gek :) En hebben dus ook een enorme hoeveelheid valkparkiet boeken. Voor de engelse zijn erg goed. Alle nederlandse boeken die we hebben staan op de website bij boeken, ik heb ze zelf in gescant dus de kwaliteit van de kaft is niet super maar goed genoeg :)

http://www.valkparkiet.org/nl/files/book.htm

Groetjes,
Peter

suus

Ja inderdaad, maar ik zie nu ook door de link dat ik de nieuwe titel verkeerd heb. Het is niet Valkparkiet, maar Valkparkieten van Thomas Haupt. Deze is de opvolger van Mijn Valkparkiet.
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Peter

CitaatJa inderdaad, maar ik zie nu ook door de link dat ik de nieuwe titel verkeerd heb. Het is niet Valkparkiet, maar Valkparkieten van Thomas Haupt. Deze is de opvolger van Mijn Valkparkiet.
groet suus
O ja, Paul had het er laatst over geloof i kdat ze in uit verkoop bij de Slegte geloof ik :)

Groetjes,
Peter

adnaloj

er lagen er hier in een dump winkel van de boeken... nog een stuk of 10 geloof ik... ik kan ze wel halen voor de mensen die hem willen hebben..... hij is echt leuk!

hellaas komt er dan nog wel verzendkosten overheen,..

jullie zeggen het maar

groetjes jolanda

Peter

Citaater lagen er hier in een dump winkel van de boeken... nog een stuk of 10 geloof ik... ik kan ze wel halen voor de mensen die hem willen hebben..... hij is echt leuk!

hellaas komt er dan nog wel verzendkosten overheen,..

jullie zeggen het maar

groetjes jolanda
Hoi Jolanda,

Hoe duur waren ze?

Groetjes,
Peter

terence

Ik haal ze morgen wel ff allemaal op en iedereen die ze wil hebben moet of Jolanda of mij maar even een bericht sturen.

Zolang de voorraad strekt en wie het eerst komt die het eerst maalt (nee niet je valkje)

Prijs EUR 2,99 excl. verzend kosten.

Groetjes Terence & Jolanda
E-mail: terence@kunenborg.nl
 Jolandaharmes@home.nl

robentru

26 juli 2004, 02:58:32 #8 Last Edit: 26 juli 2004, 03:01:51 by robentru
Hoi Terence en Jolanda,
wij willen er graag eentje hebben en betalen uiteraard de kosten van het boekje en de verzendkosten. Of woon je op een plekkie in de buurt? [Niet dus (jullie in Assen wij in Buurmalsen).]
Wil je ons een im of e-mail sturen als het gelukt is?
Dank al vast.
Rob & Trudy.

Peter

Hoi,

Ik zat te denken als het gewicht van het boekje beneden een bepaald gewicht is kan het met de gewone post mee, verzend kosten zijn dan iets 1,56 euro anders wordt het al snel duurder. Ik zal hier ook nog ff bij de slegte kijken :) En dan is 4,50 euyro voor een goed boek niet duur!

Groetjes,
Peter

Irene

Wij hebben het boek al en voor het kennen van de site en daar actief gebruik van maken, zochten we iedere zucht en veergroei en noem maar opvan Gijs (toen nog alleen), op in de"valkjesbijbel" ;D ;D ;D ;D. We zijn helemaal niet gelovig, maar dat boek was toch echt "the walk of life" hoor. :P Staan leuke, heldere dingen in en prachtige foto's, dus zeker een aanrader voor wie hem nog niet heeft!  wij moesten er helaas wel ff wat meer voor betalen (11 eurie! ::) :-/), maar goe we hebben er ook veel van geleerd dus heft zijn geld zeker opgebracht hoor!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


terence

Ik ben vandaag naar de winkel toe gegaan en heb daar alle boekjes opgekocht.
Ze hebben gevraagd of ze nog meer konden bestellen maar helaas.

Ik heb er 11 in totaal.

Er zijn er al 3 kwijt.

Prijs EUR 2,99 verzendkosten zijn EUR 2,25

Als je het na wil kijken de boekjes wegen 275 gram.

Mochten jullie een boekje hebben dan kunnen jullie ons e-mailen.

Met vriendelijke groet,

Terence & Jolanda

terence@kunenborg.nl
jolandaharmes@home.nl

robentru

26 juli 2004, 22:57:18 #12 Last Edit: 27 juli 2004, 01:45:13 by robentru
Joepie,
ben ik een van de drie? We kunnen niet wachten op "onze bijbel" en zitten te smachten. Mail ff naar ons voor de gegevens dan kunnen jullie het opsturen. :)
En vast heel erg bedankt.
Rob en Trudy en Mieppie en heel gauw Tyco.

Guinevere

Hoi iedereen,

Ik heb 'Mijn Valkparkiet' pas een maand geleden nieuw gekocht in een boekenhandel hier in de winkelstraat.
Was 2.5 euro(kooppjjeeee !)
Idd leuk en handig boekje,en heel mooie foto's !

Groetjes
Guinevere

Sanna

27 juli 2004, 02:10:49 #14 Last Edit: 27 juli 2004, 02:13:02 by Pepper
Tja, je kunt hem nog wel in het Duits bestellen ;D ;D ;D :

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3898938271/qid=1090872065/sr=1-5/ref=sr_1_8_5/028-7337776-5820551



De schrijver is een Duitser en ik was al een tijd op zoek naar dit boek (ik heb hem ondertussen al een tijdje hoor), want ik heb vroeger eens in Duitsland van dezelfde serie een boek over grasparkieten gekocht (dat was toen ik nog alleen grasjes had). Ik heb dat boek toen voornamelijk voor de plaatjes gekocht (die echt beeeeeeldig zijn), maar het viel me meteen op dat er zo veel leuke en vooral bruikbare tips in staan.

Ik zie dat de Duitse versie er alweer anders uitziet. Dat boek wat ik heb (waarvan een plaatje onder Peters link staat) ziet er ook al anders uit dan de vorige versie. Volgens mij geven ze hem elke paar jaar met een hernieuwde kaft uit. De kans is dus dat hij gewoon over een tijdje weer te verkrijgen is in het Nederlands. Ik zou zeggen: blijven zoeken dus. Je kunt ook gewoon regelmatig boekensites op internet afgaan, zoals bol.com, proxis.nl (geen verzendkosten!), bruna.nl, enz., enz. Maar voor de ongeduldigen onder ons die ook Duits prima kunnen lezen, volg mijn link. By the way, dr. Thomas Haupt heeft nog veel meer boeken over valkjes geschreven ;).

Groetjes!