14 mei 2025, 09:45:25

Jong valkje bedelt?

Gestart door Remco_Ultee, 6 augustus 2004, 23:59:47

« vorige - volgende »

Remco_Ultee

Ik heb een nieuw valkje zoals jullie kunnen lezen in het dagboek (Zie handtekening).

Nu zie ik dat hij vaak met de witkop man optrekt (loopt en vliegt erachteraan doet alles na), aangezien het jonge valkje nog maar 6 weken is, komt dat denk ik niet omdat ze (als het al een popje is) hem zo leuk vind.

iig. wat ik ook zag is dat het jonge valkje door d'r pootjes zakte en dan een zacht geluidje maakte, best grappig geluidje, een soort knarsen maar niet datgene wat je hoort als ze het naar hun zin hebben, dit was meer fluitachtig maar heel zachtjes. Kuifje ook helemaal plat op de kop, wat kan dit zijn? ben wel benieuwd!

Joyce28

7 augustus 2004, 00:03:25 #1 Last Edit: 7 augustus 2004, 00:04:22 by Joyce28
Nou als het er zo uit ziet wat mijn Lucky hier doet:

dan is dat bedelen bij de anderen om eten,een heel lief geluidje inderdaad  :D hier was ze 6,5 week  :)

Remco_Ultee

Jaa zo deed tie dat inderdaad!
Grappig is dat, okee bedankt, weer wat wijzer.

Joyce28

Het duurt een paar dagen,en dan is het over,want dit gedrag haalt toch niks uit.
Mijn andere 2 schrokken zich rot,en gingen hard rennen  :D

Remco_Ultee

:)
Jammer dat het overgaat haha, vind het er leuk uit zien.

Joyce28

Kolkkie

Hoi,

Bij mij duurde het bedelen wat langer. Zowel Pukkie als Punky bedelden voor een week of 2 a 3.

Punky zag mij op het laatst als moeder aan want elke keer als ik met mijn mond bij hem kwam was het bedelen geblazen.
Als ik hem dan wat gaf uit mijn mond (hele pijnboompit) dan ging hij van die voedergeluidjes maken.

Echt een maf gezicht.

Groetjes,

marisk
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lieke

Ik heb ook een heel jong valkparkietje van 7 weken.
Hij maakt ook dat geluid!
Dat is echt schattig.
Maar hij ziet mij als een soort moeder omdat ik hem voer.
Dus steeds als hij mij ziet begint hij dat geluid te maken! :D

Groetjes, Lieke