Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Irene

ik maak wel vogelkaartjes hoor, als daar behoefte aan is! hihihihi,nogmaals wil ik ff duidelijk maken, dat ik niemand aanval hoor; mandy "no hard feelings ::)"" mijn handtekening is idd ook niet klein ::).
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Karin

Hoi Peter,

Mijn foto´s blijven in ieder geval op mijn site staan, dus daar zullen geen problemen mee komen. Als de site vol is begin ik gewoon een nieuwe  ;D Maar er kan iets van 50 mb op, dus voorlopig kan ik nog genoeg foto´s op zetten. Ik ben iets minder scheutig dan Mandy met de donatie hoor  ;D Ik heb 9 valkjes verkocht waarvan er 2 of 3 via deze site. Ik dacht ik kan wel 1 euro per valkje geven die ik via deze site verkocht heb, maar het leek me handiger om het gewoon door de helft te doen en dan van alle valkjes te doneren. Hoef ik niet precies bij te houden of het valkje nou via deze site of niet verkocht is  ;D De meeste verkoop ik via mijn eigen site. Maar 9 x 0.50 is toch weer 4,50 en alle beetje helpen  ;D Volgende week komt het eraan.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peter

CitaatHoi Peter,

Mijn foto´s blijven in ieder geval op mijn site staan, dus daar zullen geen problemen mee komen. Als de site vol is begin ik gewoon een nieuwe  ;D Maar er kan iets van 50 mb op, dus voorlopig kan ik nog genoeg foto´s op zetten. Ik ben iets minder scheutig dan Mandy met de donatie hoor  ;D Ik heb 9 valkjes verkocht waarvan er 2 of 3 via deze site. Ik dacht ik kan wel 1 euro per valkje geven die ik via deze site verkocht heb, maar het leek me handiger om het gewoon door de helft te doen en dan van alle valkjes te doneren. Hoef ik niet precies bij te houden of het valkje nou via deze site of niet verkocht is  ;D De meeste verkoop ik via mijn eigen site. Maar 9 x 0.50 is toch weer 4,50 en alle beetje helpen  ;D Volgende week komt het eraan.

Groetjes, Karin.
Hoi Karin,

Alle beetjes helpen idd :) Als elke bezoekers die 3 keer of vaker of komt per week een maandelijkse donatie zou doen dan van 75 eurocent dan is er geen hosten kosten probleem meer :)

Groetjes,
Peter

Peter

Citaatik maak wel vogelkaartjes hoor, als daar behoefte aan is! hihihihi,nogmaals wil ik ff duidelijk maken, dat ik niemand aanval hoor; mandy "no hard feelings ::)"" mijn handtekening is idd ook niet klein ::).
groetjes, irene
Hoi Irene,

Leuke ide van die vogelkaartje :) Nu maar hopen dat er niet te veel vraag naar is anders is Gijs straks geheel kaal geplukt voor de kaartjes hahaha.

Groetjes,
Peter

robentru

24 juli 2004, 17:48:13 #19 Last Edit: 24 juli 2004, 18:40:07 by robentru
Omdat wij al op de hoogte waren van de problemen met de server en de hoge kosten maken wij per 24e van de maand €1 per valkje (Mieppie & Tyco) over "als bijdrage in de kosten". Wij zitten elke dag op de site en vonden dat tegenover zoveel genoegen wel een stukje vergoeding mag staan. Zie het maar als een soort lidmaatschap.
Daarnaast doen we weer een donatie als Tyco er is voor een eigen e-mailadres (hebben we voor Mieppie ook gedaan); dat vinden we namelijk een erg leuk geste van Peter.
De ideeën om eigengemaakte spulletjes, kaarten e.d. te gaan verkopen zijn erg leuk, maar vragen wel weer een goede organisatie en wie gaat of wil dat gaan doen?
Succes allemaal en samen moet dit op te lossen zijn. :)
Rob & Trudy.

Karin

En nu  hopen dat het volgende broedseizoen beter wordt, want dan heb ik 4 koppels, zeg 8 jongen per koppel =  32 jongen = 16 euro  ;D Maar goed, ik heb 2 klunsen van mannetjes ( Kazoo en Mystic  ;D ), dus die zullen eerst hun best moeten gaan doen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bren

Hoi Peter,

Misschien dat het idee al geopperd is hoor, ik heb niet al de voorgaande tekst gelezen maar is het geen idee om een vergoeding voor de advertenties te vragen?
Er staan behoorlijk wat advertenties op jullie site en misschien is het een idee om net als bijvoorbeeld op marktplaats een advertentie de eerste 10 dagen gratis te laten zijn, wanneer die termijn verlopen is een vergoeding te vragen van €1,50 ofzo.
En daarnaast willen Pino en Micky graag elke maand een kleine donatie doen net als Mieppie en Tyco :D
Dat is bij deze beloofd.

groetjes, Brenda

robentru

Hoi Brenda,
helemaal te gek meid!  :-*
Klasse!
En al die hobbykwekers die een donatie per valkje afstaan: eveneens klasse!  :-*
Zo komen we er echt wel.
Wie volgt (maar natuurlijk wel vrijwillig).
Groetjes,
Rob en Trudy.


Anita1

 :D ik heb net een formulier ingevuld.elke 25 ste van de maand doneer ik jullie 2.50 euro.ik ben erg blij met de site.en ik hoop dat deze nog lang kan blijven bestaan.succes verder.en ik hoop dat ik jullie hier mee een klein beetje kan steunen.knufff anita ;)

robentru

Hoi Anita,
geweldig! Toppie, ik hoop dat er nog meer volgen. Misschien moeten we binnenkort maar eens als "vaste donateurs" een keertje bij elkaar komen om onze ervaringen uit te wisselen.
Peter en Lique zullen hier erg blij mee zijn.
Jippie :)
Groetjes Rob en Trudy.

giovanni



Kun je niet bv 1€ vragen als inschrijvingsgeld
voor valkparkiet van de maand?? (wel niet veel,
maar die beetjes helpen ook)


robentru

25 juli 2004, 00:02:01 #26 Last Edit: 25 juli 2004, 00:22:16 by robentru
Hallo allemaal

Deze site is een niet commerciële doch informatieve site
en dat appreciëren wij ten zeerste.
Iedereen die probeert je te helpen met eventuele problemen
die je hebt met je valkjes en nog heel veel andere zaken. Deze site moeten we met elkaar overeind houden. Dat moet toch makkelijk kunnen lukken.
Gewoon alle vaste forumleden: maak spontaan maandelijks een vergoeding in de onkosten over al is het  € 0,50, zo helpen wij Valkparkiet.com en Lique en Peter die dit zeker hebben verdient.
Maar niemand moet zich verplicht voelen, dit alles is geheel vrijbijvend vergeet dat vooral niet.

Groetjes Rob


giovanni

yo 'low :P

Kun je dat niet doen +18 dan:D
Er zijn veel ouders die dat niet zouden willen
toelaten, zodat de jongere geen lid kunnen zijn :-/
(mijn ouders dus ::))

Peter

CitaatHoi Peter,

Misschien dat het idee al geopperd is hoor, ik heb niet al de voorgaande tekst gelezen maar is het geen idee om een vergoeding voor de advertenties te vragen?
Er staan behoorlijk wat advertenties op jullie site en misschien is het een idee om net als bijvoorbeeld op marktplaats een advertentie de eerste 10 dagen gratis te laten zijn, wanneer die termijn verlopen is een vergoeding te vragen van €1,50 ofzo.
En daarnaast willen Pino en Micky graag elke maand een kleine donatie doen net als Mieppie en Tyco :D
Dat is bij deze beloofd.

groetjes, Brenda
Hoi Brenda,

Dank je wel!! Voor je donatie :) Ik denk niet dat de advertentie gebeuren haalbaar is maar wat ik wel kan doen is op de pagina waarop de advertentie verwijderd kan worden ik een tekst bij plaats in de trend van je hebt nu iets verkocht via valkparkiet.com en je kunt ook vrijwillig doneren ofzo iets :)

Groetjes,
Peter

Peter

Citaat:D ik heb net een formulier ingevuld.elke 25 ste van de maand doneer ik jullie 2.50 euro.ik ben erg blij met de site.en ik hoop dat deze nog lang kan blijven bestaan.succes verder.en ik hoop dat ik jullie hier mee een klein beetje kan steunen.knufff anita ;)
Hoi Anita,

Ik had je ook al bedankt via email maar ook nog even via het forum: Bedankt!

Groetjes,
Peter