Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Peter

Hoi Mariska,

Eens in de 4 weken ontvang ik een overzicht van bank met daarin alle gegevens. Ik ga er wel vanuit dat je bedrag ondertussen is aangekomen.

Bij het donatie scherm moet eigenlijk nog een extra invoerveld komen waarin de gebruikersnaam komt te staan van de donateur.

Je mailadres wordt ook zsm aangemaakt. Maar nu eerst bezoekontvangen. (We zijn net vandaag in ondertrouw gegaan dus iedereen komt even gebak scoren :) )

Heel erg bedankt voor de donatie!!

Groetjes,
Peter

Mariska

Hoi Peter,

Nou van harte gefeliciteerd en ga maar gauw naar je visite.
Feliciteer Lique ook natuurlijk.
Ik hoor wel van je. Heeft geen haast.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Jeh!, gefeliciteerd!,. Beetje in het verkeerde topic, maar dat maakt niet uit eventjes  ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Peter

Dankjulliewel!

@ Kirsten: Jij had ook een donatie dus je bent nu ook donateur op het forum :)

Peter

De donatiepagina is weer geupdate, er is dit jaar een record bedrag binnengekomen.

Daarnaast kwam er vrijwel niets binnen via het "Wallie" systeem en daarom is dit deel verwijderd. In de toekomst zal er een samenwerking met Ideal worden aangegaan.

De het bedrag is dit jaar ook hoger door de google banner. De opbrengst hieruit is verkregen door bezoekers die op de banner geklikt hebben.

Een andere zeer groot deel is binnengekomen door de aktie van Rick & Natasja van der Schuit met de naambordjes van de valkparkieten. Hiervoor nogmaals heel erg bedankt!

Groetjes,
Peter

Rick

Hoi Peter,

Graag gedaan. We gaan hier volgend jaar gewoon mee door. En we beginnen volgend jaar ook met het glas graveren.

Groeten,

Rick
Groetjes van Rick,Natasja en alle valkjes.


www.valkparkietenkwekerij.nl

R.I.P. Valko, Lyko, Binky, Lutie

Peter

De donatiepagina is weer bijgewerkt, er zijn weer veel donaties binnengekomen. Ook zijn rekeningen nu helemaal bij. En Valkparkiet.com staat 191,81 euro in de plus!!

Iedereen bedankt!!!

Groetjes,
Peter

Irene

wauwie, wat gaat het goed zeg!!!!!!! lekker in de plus is altijd een goed gevoel, maar de site verdient het helemaal. Kom op mensen, er kan nog veel meer bij ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Peter

Het gaat steeds beter en beter, er zijn weer twee rekeningen betaald en uiteraard is er ook weer veel binnengekomen. We staan nu 273 Euro in de plus!!!

Groetjes,
Peter

bobbie

Hoi Peter,

Dat is mooi om te lezen joh  :D.
Voor jullie is dat ook veel leuker, rode cijfers is niemand dol op, zeker niet als je zo je best doet alles op orde te houden.

Fijn hoor.

Groetjes, Nel :)

Riny

7 februari 2006, 11:17:03 #220 Last Edit: 7 februari 2006, 11:29:48 by Riny
AANKONDIGING[/size][/color][/b]

Hallo allemaal
Onder het genot van een lekker glaasje ''vocht''hebben Gerda en ik besloten dat we ''de kas ''gaan spekken.
De kas van het forum wel te verstaan.
We hadden zo gedacht dat iedereen die een van de volgende woorden,waar wij patent op aangevraagd hebben gebruikt ,een donatie moet doen aan valkparkiet.com.
Het gaat om de volgende woorden;
Een Grisha valkje.
Foepjanknollen
Foepjanknollensoep.
Hoppa.
We hadden gedacht aan €1 per woord.
En zeker met het komende broedseizoen in het vooruitzicht zou dat toch een mooi bedragje op kunnen leveren.
Dus Dames en Heren doe jullie best!!
Groetjes Gerda & Riny ;D ;D


Gerda

De door Riny genoemde termen zijn echt geregistreerd.  :D :D

Foepjanknollen®
Foepjanknollensoep®
Hoppa®
een Grisha®

Dus nogmaals: per genoemde geregistreerde term die je op het forum schrijft, 1 euro doneren aan valkparkiet.com!!!!


;D ;D ;D
G


Karin

Ok Gerda, dat kost je 4 euro  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

valkje-jacco

zojuist de overschrijfkaart in de brievenbus gedaan ;D
jullie hebben een mailtje van me gehad met daarin de craag naar straat maar toen ik et aan me oma vroeg zei ze dat dat helemaal niet hoefde, dus die vraag kan je ongelezen laten ! ;D

gr.Mitchell :)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Peter

Citaat van: valkje-jacco op 10 februari 2006, 15:16:57
zojuist de overschrijfkaart in de brievenbus gedaan ;D
jullie hebben een mailtje van me gehad met daarin de craag naar straat maar toen ik et aan me oma vroeg zei ze dat dat helemaal niet hoefde, dus die vraag kan je ongelezen laten ! ;D

gr.Mitchell :)

Hoi Mitchell,

Heel erg bedankt voor je bijdrage! Je mailtje staat nu in de map donatie bij ons.

Groetjes,
Peter