Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Ik ben eens bij google aan het kijken geweest en ze hebben een banner project en volgens velen moet het echt werken. Daarom staat er op de site nu ook een google banner. Voor elk klik die iemand op de banner doet krjgen wij een x bedrag, ze willen niet zeggen hoeveel maar daar kom ik snel genoeg achter.

Als het idd geld op gaat leveren dan is het mooie inkomsten bron voor de site erbij. En kan de banner eventueel hoger geplaatst worden.

Groetjes,
Peter

Paul

25 februari 2005, 01:05:03 #151 Last Edit: 25 februari 2005, 01:09:01 by Paul
Hoi Peter,

We klikken de site wel rijk hoor ik zal er elke dag even een keer op klikken dan ben ik benieuwd of dat nog wat opleverd.
Het zijn trouwens nog leuke links ook je kan in een Ferrari rijden zelfs of een helicoptervlucht boeken :-)

Groetjes, Paul

Peter

Hallo allemaal,

De teller staat nu al op 2,36 Dollar. Dat is meer dan ik verwacht had. Jammer dat de dollar vs euro zo laag is.

Groetjes,
Peter

aad

hoi allemaal

Goeieavond ,ik wil niet zeuren kom hier nog niet zo lang dus dan mag het nog niet denk ?  ;D  heb al eens wat overgemaakt ,maar nooit een bevestiging of iets gehad dat het aangekomen ;)
Maar ik neem aan van wel ,dus zal weer een donatie doen ::)

Groetjes Aad en Lucky

Peter

Hallo Aad en Lucky,

Het klopt idd dat een aantal mensen geen bevestiging hebben gehad dat het geld binnengekomen is. Ik had een automatisering op deze berichten los gelaten zodat alles in betere zou worden. Het ging echter helemaal mis, ik kreeg alle berichten door elkaar en berichten die al afgehandeld waren kwamen weer in een map die nog uitgevoerd moesten worden. Maar nog erger er kwamen ook berichten die nog behandeld moesten worden in een map afgehandeld.

Ondertussen gaat alles weer met de hand om fouten te voorkomen!

Groetjes,
Peter

aad

hoi Peter

Dan maar gelijk gedaan ,was toch bezig met telebankieren  ;)

groetjes Aad  en Lucky

Peter

Hoi Aad en Lucky,

Bedankt alvast, we krijgen eens in de maand een overzicht van de bank en die vergelijk dan met de formulieren die binnengekomen zijn via de donatie pagina. Aan de had van beide gevens stuur ik tegenwoordig een bevestiging.

Ik heb je status op het forum ondertussen aan gepast naar donateur :)

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo,

We hebben een rekening binnengekregen van onze hosting provider, het gaat hierbij om de hosting van Valkparkiet.com en Valkparkiet.be

Alles bij elkaar was het iets meer dan 200 euro! De reden hiervoor dat we ondertussen het grootste account hebben en natuurlijk een super drukke site zijn.

We staan nu al weer ietsje rood maar er zijn ook al weer wat donatie's onderweg dus als het goed staan we binnen een paar dagen ook weer in de plus!

Als we bovenin nog in de plus staan komt het omdat het script uit de cache komt, je vindt hier het overzicht:
http://www.valkparkiet.com/nl/files/donatiekost.htm

Groetjes,
Peter

Paul

Hoi Peter,

Wat een bedrag zeg dat is hopenlijk toch niet per maand maar voor twee of 3 maanden ?
Anders kan je zowat zelf wel een mega server opzetten voor dat geld .
Gelukkig kunnen met de donaties aardig wat kosten betaald worden.

Groetjes, Paul

Peter

Hoi allemaal,

We zijn nog net niet uit de rode cijfers maar het schiet op :)
Door de opbrengst van het bordje (Met dank aan Rick en Natasja) staan we weer bijna positief.

Meer informatie vindt je hier:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9123.0.html

En door de banner onder aan het forum zijn we nu ook al 36 Dollar rijker, en voor iedereen: Voor elke klik op de banner steun je de website ook zonder dat het jouw geld kost :)

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

Via de reclame banner onder aan het forum hebben nu al USD 40,06 opgehaald! Iedereen bedankt het klikken op de banner :)

Groetjes,
Peter

aad

hoi Peter

Dus 3 keer daags klikken  ;D?

groetjes Aad

Peter

Hoi Aad,

Ik mag niet aanmoedigen om te klikken maar het antwoordt is inderdaad 3 maal daags :) Net als een recept bij de huisarts !

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

We hebben tot nu toe via de google banner al 48,98 dollar opgehaald!

Groetjes,
Peter

Peter

Zoals een aantal al gelezen hadden kun je nu een bordje kopen via de website met daarop een valkparkiet samen met bijvoorbeeld je naam. Leuk voor op de deur of ergens anders!

Je vindt hier meer informatie: Veiling bordje

Groetjes,
Peter