valk overleden, anderen niet lekker

Gestart door suus, 23 juli 2004, 14:52:12

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Suus,

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen.
Hopelijk is het zo donderdag en dan weet je gelukkig meer.
Succes alvast.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

robentru

Hoi Suus,
kop op meisje (lees je im).
Sterkte,  Trudy

Anita1

wat ben je toch ook een schat trudy.ff een knuffie zomaar voor jou.xxxxxx anita :P

Cobie

Hallo.

Nu het hier wat beter gaat kom ik weer wat vaker op het forum. En ik schrik me een hoedje. Ook ik heb verleden jaar met de papagaaienziekte te kampen gehad. Ook moesten wij toen zelf antibiotica slikken. Het is verschrikkelijk dat het nu jou ook overkomt. En ook voor Lique natuurlijk. Die zit nu met de kleintjes die besproken waren en niet weg kunnen. Een regelrechte ramp is het voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte in de komende tijd.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Anita1

;) ik ben heel erg blij dat het iets beter gaat met je valkjes suussie.ik denk erg veel aan je..vind het gewoon shit als je moet werken.
dan ben je er niet.dan mis ik je..je msn je bezoek,of ik naar jou..wil je zo graag steunen in deze @@#@$$ periode.
ik weet dat je,je heel erg @$#@ voelt..je zei het me..
maar ik WEET dat je nergens schuld aan bent.je wist niet van die ziekte.anders zou jij nooooit een valkje naar lique doen.
daar ken ik je echt te goed voor.je bent verliefd op valkjes met heel je hart.
het had allemaal zo mooi kunnen zijn.dan zit ik bij mijn voliere..en denk ik aan jou..dan GUN ikjou dat ook zo!!
maar we gaan naar soes, samen een wereldvalkje kopen..een zwartkop!
we gaan uit eten om alles weer ff lekker te laten voelen.ik help je daarmee.ff iets anders aan je hoofd.
want ik weet dat je er de hele dag mee rondloopt.je kijkt donker..je hebt het heel moeilijk.dit mogen anderen best weten!
je was de aanleiding..tussen aanhalningstekens. dan zou ik me ook piep voelen.eerlijk is eerlijk.en dan lees je al die verhalen van lique,dat gaat je echt niet in de kouwe kleren zitten.dat kan niet.
velen zijn nu een steun voor lique..voor jou ook wat..maar je zit in een klein beetje een vergeethoekje..dat vind ik erg!
daarom wil ik je een hart onder de riem steken met dit bericht dat IK aan je denk..en de anderen die reageren.dikke kusss van je vriendin Anita! xxxxx ;)

robentru

Hoi Suus.
we weten het van elkaar, verder zonder woorden.

Hoi Antia,
je bent een wereldmeid. Neem Suus lekker mee naar Goes voor die zwartkoppen en maak er een te gekke dag van.

En dan, ik durf het bijna niet te vragen...: foto's!? :)

Lieve groeten,
Trudy

marianca.

Hallo suus,

Lees net een hoop nare berichten waaronder ook deze van jou.Ik wens je heel veel sterkte en morgen een positieve uitslag.Het mag gewoon niet zo zijn dat je bij jou thuis de papegaaienziekte hebt.Misschien is het gewoon een onschuldig griepje onder de valkparkieten.Ik wens je heel veel geluk toe :-*.

Anita,jij bent een wereldwijffie :) :).Suus boft maar met zo een vriendin.

groetjes
marianca

suus

Nou het is officieel bevestigd door Utrecht. Het is de papegaaienziekte. En hoewel ik eerder al zei dat het misschien wel te hopen is omdat we toch al voor de ergere ziektes al gingen... is dit wel een hele domper!
Ik moet nu 4 weken in totaal medicijnen geven. En omdat het zo lang is moet ik de dosis halveren. Over 2,5 week kontakt opnemen met Feld. (ik ben al eenweek bezig medicijnen te geven dus nu nog maar 3 weken)
Valken die al ziekteverschijnselen vertoont hebben die kunnen weer opnieuw ziek worden. Het is dus niet zo dat als een valk bol heeft gezeten een paar dagen en het nu weer er normaal uitziet, deze niet alsnog zieker kunnen worden en eventueel overlijden.
Hope, heeft ontlasting aan haar poepert zitten, zowel oude als nieuwe. Haar ogen zijn niet opgezet en rood (had de andere valk ook niet die overleden is)  en zit al wel weer wat boller.... Ik houd mijn hart vast voor haar. Laat haar naam haar eer aan doen.
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Henry

he suus

nou dus je eerste ingeving was dus goed wat je al ongeveer verwachte.maar nu maar denken he dat het snel over gaat en dat hope weer beter wordt.ik heb je een im gestuurt suus.gaarne even je reactie.

henry en de valkjes

robentru

Hoi Suus,
goed om zekerheid te hebben, maar wat een akelig gevoel geeft het toch.
Veel sterkte, verlies de moed niet en we duimen voor jullie allemaal.

Groeten
Rob & Trudy.

Irene

Hoi Suus,
Wat een ellende allemaal zeg!! Maar nu je duidelijk weet wat het is, kun je gelukkig ook starten met de medicijnen. Hopelijk blijft verdere ellende bespaart.
Hoe hangt de vlag erbij bij je neef? Want die zal er toch ook last van hebben? Zijn ze bij hem ook ziek, of misschien erger, overleden?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Paul

Hoi Suus,

Als je eenmaal met de medicijnen bezig bent gaat het alleen maar beter met ze en zullen er geen meer doodgaan.
Het is alleen jammer dat ze zo slecht laten zien als ze ziek zijn want soms moet er eerst een doodgaan voor je erachter bent dat ze papagaaienziekte hebben :-(
Hopenlijk knappen ze nu allemaal snel op.
Beterschap met je kleintjes.

Groetjes, Paul

suus

Hallo,
de assistente van Feld zei dat er nu ze al een week aan de medicijnen zitten nog steeds dood kunnen gaan. En ik zie ook dat het dus wat minder gaat met Hope. D'r ontlasting blijft plakken... bol zitten Maar goed ze zittener allemaal niet aktief bij maar het is natuurlijk ook zo dat het wel errug warm is. Hoe zitten jullie valkjes erbij met dit warme weer? Ook ineengedoken en stil?

Mijn neef heeft nergens last van. Ze zitten er allemaal erg goed bij. Ik denk zelf dat de kans is dat hij het ook heeft wel miniem is hoor. Hij heeft maar hoogtens 15 minuten in dezelfde voliere gezeten... Maar het is goed om wel aandacht ervoor te houden. Ben overigens wel blij dat mijn neef 3 volieres heeft. en dat mijn bonte witmaskers niet erbij in zitten!!
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Suus,
fijn weer een berichtje van je te lezen.
En ik denk dat het warme weer ze zeker ook parten zal spelen, pfff echt weer Nederlands weer... Laat het maar lekker gaan regenen dan kunnen we allemaal op adem komen  ;D ;D.
Hm, dat schatje Hope? Maar je weet: hoop doet leven.
Gelukkig dat alles goed is bij je neef.
Las daarstraks ook dat jij en Anita over 14 dagen op de zwartmaskertjes afgaan. Zal een belevenis worden, zeg.
Heb net Mieppie zo gek gekregen om een bad te nemen in de gootsteen (anders wil hij niet!). Frist lekker op.
Dikke groeten van ons en tot horens.

Anita1

kan best verschillend zijn suus.mijn valkjes zijn ook erg levendig zoals je al gezien hebt.maar nu ook hoor met die hitte.fluiten en maf doen!maar lieffie het komt bij jou ook weer goed hoor.ben wel bang voor hope..maar we hebben die naam niet voor niks gegeven he?
knufffffffff anita ;)