28 maart 2024, 09:48:26

Fantasie Speelgoed gemaakt...

Gestart door Rika, 22 juli 2004, 22:49:59

« vorige - volgende »

luukluuk

ja dat klopt hoor ,dat heet zo ,er is ook een hele site er van op internet ,en die knopen er van kan je denk ik ook gewoon met touw doen hoor  ;)
gr Margot

Zanzu

Hoi allemaal,

wat een leuke dingen zeg.  :o

Even een vraagje: wat voor soort hout gebruik je voor het speelgoed?

Gr,
Heleen

bannanne

als je natuurlijk hout gebruikt , gebruik je best berkenhout of hout van de krulwilg daar zijn ze verzot op,
pas op valkjes zijn slopende beesten dus het kan gebeuren dat je eens zal moeten vernieuwen

Rika

hahahaha erg toevallig die LIeve ziva maakt NIKS kapot . ze is ERG zoet !!!
als ze toch slopperde dan wordt ik dubbel drukker om weer te maken LOL
geeft niet. maar tot nu maakt ze NIKS kapot . ik heb af en toe controle voor touw en houten . ojee nog geheel gebleven ( 1 stok die zelfde plek om knagen maar het is maar stukje verder is ze zoet.
en die pluimpje die maakt ziva graag trekken trekken tot pluimpje komt bij plafond ( expres niet afgeknipt om netjes afgwerkt dus laat maar die lange laten zonder afknippen . ziva voelt als sooort takjes pluimpje , dan heeft ze meer tijd om te doen .( als die afgekiopt dan wordt '' kaal '' speelgoed . daarom niet afgeknipt ) ;)


en nog even welke hout is dat ?
dat is Wilgtakjes die van 3 jaar oud . omdat die nog dikker is.
1 jaar is HEEL dunne 2e jaar gaat aardig en 3e jaar perfect die kan nog langer meer. en sterker ;)

en die knopen van uit : www.yoarra.nl

deze 3 knopen , heb idee bij gekregen die 6 draden inplaats van 3 draden dus 6 naar 3 delen . dan wordt super dikker . MMM
Deze is 1.50 lang ( klaar knopen )
dan hebt je 40 meter nodig voor geen 12. euro
mooi meegenomen .....
als kopen ojee SUPER duur omdat die HEEL dikke touw is .


Rika

Hier is nog afval touwen( kleine touwe over )
wou weggooit. en toen dachti ik ojee die kan ik proberen maken voor kleine speelgoed maken . duimen duimen .

hier is ie :


en toen nog iets touwtje over. verder maken ....



zo ziet uit ( 2 vastmaken aan de kanten )



Nu is touw precies OP is OP.
dus weer nieuwe gehaald.
vervolg om te maken ;)


Rika

vandaag weer idee gekregen .
wilt iets anders dus : KUNST RING ;)


en andere kant van ring :


Rika

zo heeeeeeeeeee ben ik erweer.
mijn hersen wilt niet stoppen met fantasie LOL he ?
Hier is ie:

robentru

Hoi Rika

Jemig Rika jij kan dr wat van mooi hoor !!
enuh mooie foto's

groetjes

R&T


Rika


Rika

Ik merk deze speelgoed HEEL goed voor kleine vogels . dus ziva is kleinste papegaai komt mij goed uit .
dus niet gauw slopers als bij valkjes .

ik heb EXPRES méérderen wasknijpers op een rij .
zodat niet GAUW verveling krijgen ;)

hier is ie :


toen was klaar gemaakt. en wou camera pakken . want ziva en valkjes was aan het knagen met volle kracht om van spannende de doen .
OOOOOOOOOOOO POTVERD !!! Batterij OP .grrrrrrrrr
dus moet maar wachten tot batterij volladen
dus uurtjes later pak ik weer speelgoed even uti kooi . want ze wou niet meer verder ( dus moe )
zie je dat die kapotte wasknijper LOL ...




suus

Ik had je foto's al gemaild gekregen, maar ik blijf me verbazen Rika, hoe jij toch aan die ideeen komt...
Ik had je al voorgesteld om te solliciteren bij ferplast :D :D :D

Maar ben blij dat ik bij je in de leer mag!!! tot gauw
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

luukluuk

jeetje wat mooi allemaal ,je kan een winkeltje beginnen hoor  ;D
en het zijn ook meteen ideetjes voor ons he  :)
super hoor
gr Margot

Anita1

 ;D :D ;D ;) jaaa mijn zusss kan het errrg goed.ik ben erg blij voor rika,omdat ze heeft nu een leuke hobbie.ik wil er even bij vertellen dat rika doof en bijna blind is.
ik kan het bijna niet geloven,hoe goed rika dat kan!!
ik ben heeel erg trots op haar.en ik heb dan ook alles van rika hier in mijn voliere hangen.de valkjes spelen er de hele dag mee.voorals die trapschommel vinden ze erg leuk!maar kunnen jullie het voorstellen hoe knap het van rika is..bijna niks meer kunnen zien..en dan deze prachtige dingen maken!
ze is een kanjer en echt een dierenliefhebber.ik ben trots op mijn zus!(chatzus) en ik kom regelmatig bij haar langs.geweldig rika!!! kusssss zussie ;D ;D ;D ;D

Stijn dc

hoi

jeezes, wat kan jij mooie dingen maken zeg, en zo creatief. Nuja, het maken zou mij nog wel lukken denk ik, maar het idee, dat heb ik nooit. Petje af hoor.

SDC:D