19 april 2024, 04:34:58

Fantasie Speelgoed gemaakt...

Gestart door Rika, 22 juli 2004, 22:49:59

« vorige - volgende »

Rika

Hallo iedereeen.

ik heb vanmiddag echt genoten met alle 4 kooien kwebbelen maar ik heb ERG zin om te maken , maarja wat wat wat ??
pff dus gelijk kijken naar La. ojee daar is wel paar touw over. dus huppelen maken maar ja wat ? welke model .
ik doe uit mijn fantasie ...hier is ie :

Marianne

Hoi Rika,

Wat een crea-bea ben je toch, weer een nieuw speelgoed gemaakt. En nog een mooi exemplaar ook.
Je kan misschien wel een handeltje beginnen..... ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rika

hih ja paar vreinden van me wilt kopen . ik zeg oke. dan maak ik gelijk aande slag . hihi

giovanni

'low Rika

wat tof dat je dat zelfmaakte!:)
Moet je geen geld verspillen in de winkels dan
Scheelt wrs veel in prijs lijkt me

grtjs

Rika

Vandaar ERG slecht weer. maar ik heb geen last van omdat ik plezier door zonnewering opengedraaid zodat kan ik dorgen blijven ...

ik heb hier vandaag gemaakt ....


daarna maken met touw erin gedraaid...
en dan wil ik buiten hangen op waslijn , maar helaas is slecht weer. dus dan maar binnen hangen.
(let maar niet op die babystokje voor stapelblokjes )






luukluuk

jeetje super mooi gemaakt hoor ,je kan zeker wel een winkeltje beginnen ,door jou dingetjes heb ik ook zelf een ring met touw gemaakt ,
leuk hoor
gr Margot

Rika

hallo margot,
ojee ben ik WEL echt benieuwd naar je Ring die jij gemaakt heeft.
witl je even foto opsturen naar mij of deze ?
MMMMM benieuwd  ;)

robentru

Hoi Rika,
geweldig wat je nu weer hebt gemaakt. Hoe krijg je het verzonnen, allemaal even origineel.
En, begin maar een winkeltje.
We horen straks wel van je op de nieuwe verkoopsite die Peter aan het maken is.
LEUK!
Groet, Trudy

Rika

 ;) hahaha leuk gezegde
als je graag zo,n ding. dan kan jij altijd naar mijn website kijken ( staat wel meerderen in die ik gemaakt hebt )
en wordt ook veel verkocht . lekker druk . tralalalalaaaaaaa ...hhi

luukluuk

hij staat al op de foto bij wie weet wat leuks bij huisvesting ,

maar hier nogmaals ,hij is wel niet zo mooi als die van jou maar het was ook mij eerste ,
de valkjes spelen er wel erg veel mee ook met het touw
gr Margot

robentru

Hey Margot,
ook al zo'n crea.
Misschien leuk om een nieuw item over te beginnen met tips voor ons beginners.
Groet,
Trudy

Rika

wat geweldig margot.
niet zo mooi als ik .
Zeg lieve margot . het gaat niet om MOOI . maar om lekker spelen . want vogels kent geen MOOI . dus altijd MOOIste die ooit in kooi bezit heeft om te spelen hihi

en die huisvesting . goed idee.
ga maar opgericht hihii.
vind prima idee

margot nog even vraagje.
ik zie in je kooi die plank ??????????? waar is die voor ?
om te lopen?  hebt ik nog nooit gezien in kooi met plank ( wel voor knaagdieren maar voor vogels ???????????
dan leer ik weer veel van jullie  :D

luukluuk

haha
die plank was nog van onze andere kooi een voliere ,had mijn man gemaakt om er uit te komen hij kon nl maar bij een klein deurtje open
en toen hadden we hem zo maar in deze kooi gehangen en ze zitten er graag op ,best raar eigelijk omdat ze volgens mij altijd een hoog plaatsje opzoeken in de kooi ,
gr Margot

Rika

Vandaag heb ik heerlijk gewerkt ...
40 meter lang LOL , omdat die nog  dikker  en  nog mooier versieren om te zien ( vind ik ) ;)



nu aan de slag knopen .....



Nu is klaar



het is maar fantasie die onderaar,harde plastic ketting inplaats van RVS ketting....



Verder onderaan pluimpje ( ik heb expres 2 draden LOS gemaakt voor alvast pluimje geven. verder kan gaaien zelf verder de rest om verder plukken tot pluimpjes maken ....



Dat was het ...

Ria

Hoi,

Mooi hoor zo'n geknoopt touw. Kun je dat knopen niet even vastleggen op wat foto's. Dan zul je zien dat men hier aan het knopen slaat. Trouwens dat brengt me op een idee. Er is een nieuwe rage met van die plastic touwtjes. Hoe het heet ? Scoubidoo dacht ik. Heb er een boekje over zien staan in de winkel, misschien staan daar nog meer ideeen in ?

Groetjes,
Ria