9 mei 2025, 18:27:09

wat een verassing ...

Gestart door Lique, 22 juli 2004, 00:10:16

« vorige - volgende »

Lique

22 juli 2004, 00:10:16 Last Edit: 22 juli 2004, 00:11:48 by Angelique
Hoi allemaal,

De meeste mensen kennen mijn Jaco vast wel:

En Noah:

Ik dacht echt, dat Jaco niet wist hoe hij een popje het hof moest maken, totdat hij verliefd werd op Noah.
Noah werd broeds, en Jaco wist niet wat hij met haar aan moest.

Hij wilde gewoon zelf rijden, op zijn touwtje

Sinds een tijdje zitten Jaco, Noah en Storm in debuitenvoliere en hebben het enorm naar hun zin.
Noah is klaar met broeden, zij had in de kruik eitjes gelegd.

Maar vanmiddag was het eindelijk zo ver.....

Irene was hier en we zaten lekker te kleppen.
Totdat ik dé geluidjes hoorde.
Ik had natuurlijk mijn bril niet op en zag 2 valkjes een wipwappie maken.
Ik dacht dat het Tom en Jerry waren.
Maar nee hoor, kon trouwens ook niet, want Tom=albino man, jerry=lutino pop.
Jaco=lutino man, noah=albino pop.
Maar Het waren Jaco en Noah.
Hij ging flink tekeer. Helaas waren ze vlak voor het einde gestoord.
maar ik weet zeker, dat ze het vaker zullen doen.
Jaco heeft al een erg mooi kastje uitgekozen, vlak bij de ingang.
Hij zit hier veel in, zichzelf te versieren.

groetjs Lique

Tara

Hoi Lique,

ik herinner me de foto nog ;).

Wat gaaf hoor, dat ze gepaard hebben,  ben heel benieuwd ;-). Het zal zeker wat worden. Weet je eventuele splits?

Groetjes, Tara

Irene

;D ;D wat geweldig om te zien: ik weet niet wat leuker waas; of de valkjes die elkaar haaden gevonden, of lique dr reactie! whahahahahahahahahha.
nou wijffie dat er maar mooie schatjes uit voor mogen komen; het huisje heeft meneer al geregeld; nu de rest nog ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

22 juli 2004, 00:55:02 #3 Last Edit: 22 juli 2004, 00:56:54 by robentru
Hoi Lique,
meid gefeliciteerd met deze blijde gebeurtenis. En nee wij dachten niet aan die van jou, Irene had het zo specifiek over de valkjes. Maar ja, je weet maar nooit..... :D :D :D :D
En nu kan de kruik dus weer hopelijk opnieuw gevuld worden.
Groeten.

giovanni

Yo,

2 ino's mogen toch niet paren??
Omdat het allebei zwakke mutaties zijn??

grtn

Lique

CitaatYo,

2 ino's mogen toch niet paren??
Omdat het allebei zwakke mutaties zijn??

grtn
ja klopt.
hiermee houd je de zwakheid in stand (kale plek, dun bevedering ed)
Alleen tussen echte liefde kom je niet hihi

Stijn dc

hoi

leuk dat ze toch gepaard hebben. mss is het niet slim om twee ino's te paren, maar ik ben juist van mening, als het allebei forse vogels etc... zijn dat het niet zo veel kwaad kan.

SDC:D

Lique

Citaathoi

leuk dat ze toch gepaard hebben. mss is het niet slim om twee ino's te paren, maar ik ben juist van mening, als het allebei forse vogels etc... zijn dat het niet zo veel kwaad kan.

SDC:D
Hoi Stijn,

Ja klopt.
Jaco is een lutino cinnamon man, erg fors en hij heeft geen kale plek op zijn achterkoppie.

Noah daarentegen wel, jammergenoeg. Maar Tom en Jerry hebben wel bewezen, dat er ook erg mooie gezonde jongen uit een albinoxlutino kunnen komen.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ino's op mekaar gaan, alleen een koppel kan je niet uit mekaar halen.
Helemaal niet als ze met z'n allen in 1 voliere zitten en er geen plek binnen meer is.

groetjes LIque

Lique

CitaatHoi Lique,

ik herinner me de foto nog ;).

Wat gaaf hoor, dat ze gepaard hebben,  ben heel benieuwd ;-). Het zal zeker wat worden. Weet je eventuele splits?

Groetjes, Tara
Hoi Tara,

Noah is een witmasker lutino cinnamon en jaco een lutino cinnamon.
De splits van noah weet ik niet meer, helaas, maar ik weet wel dat de vader of moeder ook een albino was.

Lique

Citaat;D ;D wat geweldig om te zien: ik weet niet wat leuker waas; of de valkjes die elkaar haaden gevonden, of lique dr reactie! whahahahahahahahahha.
nou wijffie dat er maar mooie schatjes uit voor mogen komen; het huisje heeft meneer al geregeld; nu de rest nog ;D
groetjes, irene
heej irene,

ja, ik stond er wel heel raar van te kijken hoor hihi.
maar o zo blij. ik ben heel blij dat ik het heb kunnen zien.

Tara

Hoi Lique,

wel mooi dat ze ook cinnamon zijn, dan hebben ze ook een sterke kant he, en is het niet helemaal gek als je met ze kweekt natuurlijk.

Groetjes, Tara