Zoek jij nog een leuk kameraadje? kijk....

Gestart door Speedy, 21 juli 2004, 15:06:39

« vorige - volgende »

Speedy

21 juli 2004, 15:06:39 Last Edit: 21 juli 2004, 15:13:30 by Speedy
Ik heb te koop, nog enkele lieve valkparkietjes.
Ze zijn nu 8 weken.
Ik denk alle 4 poppen.
Met een beetje liefde en geduld, heb je er een lief kameraadje aan.
Ben je niet zo geduldig, kun je ze nog kortwieken, zelf ben ik daar geen voorstander van, maar dat is een keus die ik aan de nieuwe eigenaars overlaat.

Kijk naar die lieve koppies en maak een keuze.

Op volgorde van geboorte laat ik hier de foto's nog een keer zien, deze zijn van 5 minuten geleden.

Jong 1. (cinnamon)


jong 2. (wildkleur)


jong 3 . (cinnamon)


jong 4. (cinnamon)



Nou... zeg nou zelf..... zijn het schatjes??

Groetjes,
   Trudie

Almere buiten
  Flevoland.

foto hieronder, hoe ze er 19 dagen geleden uitzagen, nu niks meer van te zien.



Guinevere

Hoi Trudie,

Ze zijn prachtig !
Echt zonde dat je er niet vanaf geraakt..

Groetjes
Guinevere

Stijn dc

hoi

ja. echt jammer dat je ze niet kwijtraakt. Er moet toch iemand zijn die ze wil...

SDC:D

claudjuh

hoi!

nou, dat zijn echt wel mooie vogeltjes! En niemand bij jou in de buurt wil er een? Raar! Alhoewel, ik had 7 hele leuke, best wel tamme jonge grasparkietjes te koop...wat denk je...niemand! Heb ik ze helaas naar de dierenwinkel moeten doen; is wel een winkel waar ik ook altijd koop en wat kilometertjes voor omrij, maar toch...ik had ze ook liever zelf verkocht, kon ik de nieuwe baas ff keuren  ;)!!
Veel succes ermee, jammer dat je zo ver woont, anders had ik hier in de buurt wel reclame gemaakt!

groetjes claudia

Karin

Komt door de vakantie denk ik  ::) De meeste gaan binnenkort naar de camping of wat dan ook en willen pas erna een valkje / parkietje kopen. Zo ook met jonge katjes, het hele jaar vraag naar en in de zomervakantie overschot  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda Remmers

ik zoek nog een valkparkiet, Wat kosten ze als ik vragen mag??

robentru

Hoi Trudie,
wat jammer dat je nog nieuwe baasjes voor ze hebt gevonden. 't Zal inderdaad wel met de vakantietijd te maken hebben.
Succes ik duim voor je.
Trudy.

Irene

Kijk eens aan.. gerda zoekt nog een valkje, nou wie weet, trudie...... Houd ons op de hoogte!!!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Speedy

23 juli 2004, 14:54:20 #8 Last Edit: 23 juli 2004, 14:54:51 by Speedy
Goedemorgen,

Ik heb net de 4 valkjes naar een dierenwinkel gebracht, helaas...
Ze zitten met elkaar in een redelijke ruimte, dus het is niet opgepropt met meer valkjes, het zag er schoon uit.
Ik heb ze er zelf in mogen doen.
Ik kreeg afgelopen paar dagen toch nog veel reacties per mail, maar als ik dan terug mailde naar de mensen met uitleg en prijs, hoorde ik niks meer terug.
Ik heb zelfs biedingen gehad op MP maar daar reageren ze neit eens op, belachelijk gewoon.
Ik heb dus geen zin om maar af te moeten zitten wachten, wanneer er dan eindelijk iemand serieus meteen een beslissing neemt, of ie nu wel of niet een valkje wilt.
Ze waren tenslotte al 8 weken.
Ook steeds moeilijker om ze dan nog kwijt te geraken, zeker nu in de vakantie tijd.

Groetjes,
    Trudie

Carla_en_Yoshi

Hallo Trudie.

Jammer dat je valkjes naar de dierenwinkel zijn gegaan :(.
Ik denk ook dat het met de vakantietijd te maken heeft.
Zelf heb ik nu 1 week een valkje :).Ik heb hem gekregen van een vriendin.Ik heb er zo naartoe geleefd dat alles me te lang duurde.Ik wist dat ik hem zou krijgen,toen zat hij nog in het ei :D :D.Dus behoorlijk wat tijd gehad met de voorbereiding op zijn thuiskomst.Mijn vriendin heeft zelf ook nog wat grasparkietjes naar de dierenwinkel moeten brengen.Hier reageerde ook niemand op.Best wel jammer.

Groetjes van Carla.

boezempje

hai trudie

ooohhh wat jammer zeg dat je ze naar de dierenwinkel moest brengen,
maar je hebt je best gedaan tog,als niemandt reageerd op dat je valkjes te koop hebt en als er mensen zijn die wel er op reageren en dan niks meer van zig laten horen dan kun jij er niks aan doen.je hebt je best gedaan meis.ik denk dat het echt met de vakantie te maken heeft hoor.volgenden keer beter.

groetjes esther

Irene

jammer trudie,  :(  dat je ze naar de dierenwinkel moest brengen, maar ja je gaf al aandat je zelf niet kon houden en dan moet je toch een keer een knoop doorhakken.
Ik hoop dat ze alsnog daar snel een nieuw  baasje zullen krijgen.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Guinevere

Hoi Trudie,

Inderdaad jammer van de dierenwinkel,maar als je zegt dat het er schoon is en ze niet op elkaar zitten gepropt dan geeft dat toch een geruststellend gevoel hé.
En mensen die zo half en half reageren en dan niks meer laten hoor daar krijg je het echt van op je heupen kan ik me voorstellen !
Hopelijk vinden ze een leuk baasje.

Groetjes
Guinevere

robentru

Hoi Trudie,
jammer, maar hopelijk vinden ze snel een nieuwe eigenaar.
Je hebt echt je best gedaan.
Groetjes,
Trudy