28 maart 2024, 17:24:34

Net jonkie gehaald...

Gestart door krystle, 20 juli 2004, 01:11:37

« vorige - volgende »

robentru

Das per valk verschillend. Mieppie roept 's morgen de hele boel bij elkaar als hij een pestbui heeft, ander ziet hij "lief"  te koeren en houdt daarna siesta (ongeveer van twaalf tot twee). Gaat daarna op ontdekkingsreis. Van de andere kant: als ik de hele dag thuis ben zit ie 's morgens al rond negen uur op mijn schouder en vindt elke uitdaging een nieuwe. Hangt dus erg van je valkje af, al is het boven beschrevenen gedrag (door de kenners) echt macho gedrag!!!!!!
Proberen dus maar. Morgen nieuwe kans, we zijn benieuwd!
Groetjes.

krystle

Ik houd jullie op de hoogte! :)

annemoon

eys mensen,

ik heb vandaag 2 valkparkietjes van 7 weekies gehaald ze zijn egt zow lief ben er helemaal verliefd op allen die ene zit beetje bol en dies makkelijk op te pakken vink beetje raar is dat normaal?die andere is namelijk heel wild die zat zelfs eerst na mij te blazen ik vind ze heel speciaal het zijn me 1e 2 valkparkietjes en ben er nu al helemaal gek op heb na ze ge keken tot ze in slaap vielen zow lief de ene ging op et stokje zitten en de ander op de grond en die op stokje ging knarsen met de snavel best irritant ik d8 alleen dat konijnen dat altyd deden mah valkparkieten doen dat dus ook hek weer wat geleerd:D nou mensen binnenkort hek mayb wel een fotow ::) ::) ::)

annemoon

eys mensen,
 
ik heb vandaag 2 valkparkietjes van 7 weekies gehaald ze zijn egt zow lief ben er helemaal verliefd op allen die ene zit beetje bol en dies makkelijk op te pakken vink beetje raar is dat normaal?die andere is namelijk heel wild die zat zelfs eerst na mij te blazen ik vind ze heel speciaal het zijn me 1e 2 valkparkietjes en ben er nu al helemaal gek op heb na ze ge keken tot ze in slaap vielen zow lief de ene ging op et stokje zitten en de ander op de grond en die op stokje ging knarsen met de snavel best irritant ik d8 alleen dat konijnen dat altyd deden mah valkparkieten doen dat dus ook hek weer wat geleerd nou mensen binnenkort hek mayb wel een fotow    
 
 
p.s.heb ff me geregistreert daarom sta ik er 2 x in