8 mei 2025, 01:15:28

2albino's????

Gestart door Coco en Chantal, 21 juli 2004, 12:47:09

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hallo toch maar weer een vraagje, ik was dus opzoek naar een popje voor mijn nemootje.
NU vind ik albinoos wel heel erg mooi , nu is het geval ik kan er aankomen en die kweker heeft er nu 2 in het blok van 2 weekjes oud nu, beetje jong tuurlijk om ze nu al te nemen, maar ik zou kunnen afspreken dat ik ze met een week of 5 kom ophalen.
Probleem 1: zal ik ze alle 2 nemen zodat de kans wat groter is dat er een popje bij zit :-/
Probleem 2: als het dus mannetjes zijn of in ieder geval 1 ervan dan heb ik er dus 1 over.

jeetje wat een probleem zeg, maar ik vind 6 valkjes echt genoeg voor in de kooi en ik ben alleen maar opzoek naar een popje.

Dus is iemand dan straks geinterreseerd in een albino valkje, wat ik dan over zal hebben! Je weet dan in ieder geval wel dat het super tam zal zijn ;)

Groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

giovanni

yo

Wat zijn de ouders van die albino's??
Mss kun je het berekenen met het programma
van Kirsten Munson?

Normaal komen albino mannetjes nog minder
voor als albino popjes.
En als je ze allebei neemt, en 1is een mannetje,
dan ga je die echt wel kwijtraken hoor:D geen
probleem. (zorgt namelijk voor grotere kans
op albino jongen ;))

grtjs

Tara

Hoi,

je hebt inderdaad de kans dat ze een pop en een man zijn, want raar maar waar, dat zijn mijn albino's die ook van hetzelfde nest zijn ook :-/. Ik vind het echt raar, ik vind het niet zo veel voorkomen dat in een nest kans is op albino man én pop. Het is inderdaad zo dat je sneller een pop bekomt dan een man. Maar je kan dus best idd weten wat de ouders zijn en hun eventuele splits.

Groetjes, Tara