17 april 2024, 01:47:41

HOERA we krijgen een nieuw valk!

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:42:28

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Irene,
ik weet het, we hebben je wederwaardigheden met Rudie gevolgd. Maar, sorry ('t zal wel komen door de aanwezigheid van Lique) wat een leuke valk! Ik denk dan ook dat hij op andere wildkleur mannetjes kikt  ;D ;D
Overigens ik vond het ook een lieffie. Heel erg jammer dat hij bij jullie niet wilde. Hoe gaat het met zijn opvolger?
Toch nog meer ff wat plaatjes.
Rudie lust wel een kusjes, samen met ons moppie (pas over een paar weken, maar we kikken op de foto's).

en nog eentje van onze Mieppie in z'n reiskooi met Rudie er bovenop.. en maar koeren, fluiten en flirten.

BTW als Lique ja had gezegd hadden we Rudie meteen meegenomen, maar we snappen dat ze dat niet heeft gedaan. Troost, het lag niet aan julllie; valkjes hebben zo hun eigenaardigheden :-*

Irene

 :'( wat een schat is het toch ook!  ;D Maar niet getreurd, we hebben nu 3 andere lieve schatten; op een andere ontspannendere (?) manier lief! Heerlijk dat hij zo lief is geweest, maar het blijft even slikken om te zien dat het zo goed kan gaan; maar lique heeft gelijk dat ze hem niet mee gaf hoor >:(  ;D, tenzij je een logeerkamer over hebt? want dan kom ik regelmatig logeren om mijn kleine draak te zien ;D ;D ;D
leuke foto's!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


robentru

Hoi Irene,
ik snap je wel, 't valt niet mee als je je hecht aan zo'n draakje. En ja we hebben op zolder nog wel een plekkie!
We zijn ons er zeer goed van bewust dat niet altijd alles gaat zoals je zou willen. Daarom, Rudie bij Lique (en Mieppie mag mee als we Tyco gaan halen, kunnen ze gezellig nog ff koeren) en Mieppie bij ons. Maar ja, een hart en een wishful thinking. Heel, heel veel groetjes, knuffeltjes en kussie.
En hoe is het met onze drie kameraden Pebbles, Gijs en Punkie?

Irene

Gaat heel goed; wonderbaarlijk dat ieder valkje weer zijn eigen karakter heeft! Ligt vast aan iets in huis hier, want Punkie kn me toch een kwek opzetten ;D ;D, net als rudie, terwijl als ik die valkjes van lique bekijk dan is Rudie daaar echt de drukste!!!! Dat misten we dan ook verschrikkelijk en dat Punkie ook zo'n kletskop is, dat scheelt een hoop. Gijs is gewoon een lieve goedzak die erg moet wennen aan dat andere valkjes ook lief kunnen zijn naar haar toe! :-/ Komt vast wel. En pebbles is ook een engeltje; zij mket nog wel het meeste wennen, maar je merkt dat ze stap voor stap steeds meer dingen ook wil, wat punkie en gij toe laten; kortom volg mijn dagboek ;D ::)!
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


robentru

Hoi Irene,
ik ga zeker je dagboek volgen.
Vanaf vandaag staan onze wederwaardigheden ook op deze pagina's.
We horen vast nog van elkaar.
Groetjes, Trudy (en de rest)

Mandy

13 juli 2004, 02:46:45 #20 Last Edit: 13 juli 2004, 02:47:13 by Mandy
Aaahhh wat een lief en mooi valkje is Tyco, gelukkig zijn er ook nog mensen die de gewone wildkleurtjes willen. ;)
En leuk ook hoe jullie die naam hebben verzonnen. :)

CitaatHoi Tara,
ja leuk he.
Misschien komen we ook wel eens bij jou kijken; mijn ouders wonen in Bergen op Zoom en dat is niet zo ver van jou vandaan...toch? ;D :D ;) :)
Wie weet?
Groetjes.

Ik denk dat ik iets dichterbij woon, als je de valkenbende hier eens wil zien dan geef je maar een belletje, de koffie is zo gezet. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

robentru

Hoi Mandy,
leuk, maar volgens mij ligt Hoogerheide niet al te ver van Berrege, en wij wonen in Buurmalsen (om de hoek bij Geldermalsen) en da's best een eind!
Mochten we in de buurt zijn dan geven we zeker een belletje en komen we eens op de koffie. We zijn wel heel erg nieuwsgierig naar jouw beestenboel!
Groetjes.

robentru

En ieder die wil weten hoe het gaat verwijs ik naar het Dagboek van Tyco.
Bedankt voor jullie reakties en tot horens op het forum.

Groetjes van Rob, Trudy en Mieppie. :-*