10 november 2024, 20:48:23

geluidjes/houding

Gestart door Nathie, 15 juli 2004, 20:26:33

« vorige - volgende »

Nathie

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje of het kan kloppen dat mijn valkparkiet een pop is. Naro is van 2 mei. De laatste week als Naro bij me is, gaat Naro in mijn nek of tegen mijn arm liggen, met de borst omlaag en de staart in de lucht, dan kan ik kriebelen in de nek en maakt ze zachte kierende geluidjes.  :P De ene keer wil Naro het lang soms kort. :-/
Ik las ergens dat poppen dat al op jeugdige leeftijd doen en dat dat een teken kan zijn dat het een pop is.

Klopt dit?

Groetjes N&N

Nathie

15 juli 2004, 20:56:42 #1 Last Edit: 15 juli 2004, 21:00:27 by Nathie
O ja, Ik ben nu ook lid geworden  :), want ik vind dit toch wel een heeeeeeeel  goede site waar je veel aan hebt.

Groetjes N&N

boezempje

hai

welkom op de site ;)veel plezier hier,
en ik denk wel dat je een pop hebt want mijn popje doet dat ook.wat voor valkje heb je

groetjes esther

Tara

Hoi Nathie,

eerst en vooral, welkom hier ;-).

En ten tweede, als je haar aait, aai je haar op haar onderrugje wanneer ze piept? Want dan stelt ze je hand voor als partner waar ze mee paart ;-). En dan is het idd een popje, omdat het bij mannetjes anders gaat. Wat voor mutatie is ze?

Groetjes, Tara

Guinevere

Hoi  Nathie,

Nog een kleine waarschuwing : de site KAN verslavend werken  ;D

Welkom & Groetjes
Guinevere

Nathie

16 juli 2004, 00:04:25 #5 Last Edit: 16 juli 2004, 00:06:10 by Nathie
Hoi allemaal

Naro is gepareld, dus 1 voordeel heb ik dat na de rui ik zeker weet of het een mannetje of pop is.  ;)
Normaal vindt ze (voor alle gemak maar ff "ze") ::) het lekker om gekrauwd te worden op en om haar kopje (dat is toch krauwen?) en als ze er zo bij gaat liggen dan kan ik over haar hele rug kriebelen, anders maakt ze dan "ik ben het er niet mee eens" geluid. >:(

En Guinevere, de site begint idd al verslavend te werken,  8) maar ik had dan ook helemaal nòòit gedacht dat een valkparkiet mijn hart zo kon veroveren. Wat ben ik blij met Naro in huis. :)  Echt wel 1 juiste beslissing geweest en gelukkig denken er nog veel meer mensen zo over valkparkieten!!! :) :) :)

Groetjes N&N

Guinevere

Hoi Nathie & Naro,

Daar zeg je me wat !Ook ik had niet gedacht dat ik zo gek kon zijn van mijn valkje,en heb hem (denk ik toch) pas een maand !(ook de beste beslissing van mijn leven geweest :) )
En in september is m'n tweede er al !
Ik hoop dat je nog superveel plezier beleeft aan Naro !

Groetjes
Guinevere