28 maart 2024, 11:55:03

Leeftijd

Gestart door moontje, 13 juli 2004, 02:00:25

« vorige - volgende »

moontje

Hallootjes,

Ik hoop dat ik et nu wel goed doe, et duurt ff maar dan lukt et ook eindelijk *denk ik*
Goed, ik heb sinds gisteren een valkparkiet en deze vrolijke dame is 18 jaar jong.
Nu is mijn vraag, hoe oud kan een valkparkiet ong worden? Dus hoelang kan ik nog plezier beleven van deze gezellige vrolijke dame?
Het is heel erg gezellig in huis want me cavia's moeten heel erg wennen aan et feit, dat zij niet meer de enige zijn die geluid maken als ik fluit in huis......

Kussies moontje

Tara

Hoi Moontje,

volgens mij had je die vraag al gesteld ...

Een valkparkiet wordt gemiddeld 15-20 jaar maar ze kunnen veel ouder worden ... Sommigen kunnen ouder dan 30 worden, maar dat is ook meer uitzonderlijk.

Groetjes, Tara

Stijn dc

hoi

fijn dat je er z'on kwieke valk bij hebt. Ik weet niet hoe lang je nog plezier an je valkje zult hebben. Het kan zijn dat ie nog jaren leeft, en het kan zijn dat ie niog maar een paar weken heeft. Bij z'on oud valkje KAN het ineens gedaan zijn, als de celwisseling stopt.

moontje

Nou, et is een kwieke dame hoor ze kwetterd de oren van je hoofd ;)

En et kan best hoor, dat ik em al eerder gepost had maar et ging een beetje fout.....

Greetssss moontje

Tara

Hoi Moontje,

ik zie dat je toen nog gast was, misschien wist je niet dat je het gepost had toen.

Ik heb even de link voor je uitgezocht :-).

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=zorge;action=display;num=1089539958

Groetjes, Tara

suus

Hoi
Wat leuk dat je een valk hebt! Bij mij doen de valkjes de cavia's na. Ze doen eht geluid na wat een cavia maakt als de koelkast opengaat of als ze wat horen ritselen. En op deze momenten doen de valkjes het nu ook, terwijl we maar even cavia's en de valkjes samen hebben gehad ;) ;)
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

moontje

Leuk is dat, nou pipo *dat is mijn valkje* heeft laatst zichzelf eens goed bekeken in de spiegel dat was een leuk gezicht en gehoor zeg....
En de cavia's vinden et nog een beetje eng dat er een kwetterkont in huis is  ;)
Dank je wel, dat je de link nog  ff op gezocht had. Ik snap nog niet zoveel van forum's enz  :-/
Msn gaat me nog goed af, maar de rest niet zo hoor....
Maar goed, alles komt recht zegt mijn broertje altijd dus er is nog hoop voor mij ;)

Kussies