19 april 2024, 14:42:39

Binnenkort valkje van bij Mandy !

Gestart door Guinevere, 14 juli 2004, 15:23:47

« vorige - volgende »

robentru

Hoi Guinevere,
welke foto? Laat ons niet in het ongewisse....
Vandaag van Lique een foto gekregen van Tyco, een plaatje al zeg ik het zelf (zie het dagboek).
Bij ons kan het aftellen dus beginnen. Sterkte en inderdaad de voorpret en dan straks de belonign maakt heel, heel veel goed.
Groetjes.

Guinevere

Hoi Rob & Trudy ,

De foto staat ook bij het dagboek van Mandy over haar 2e ronde ( staat bij verhalen)
Het is de foto va, het nestje van Jut&Jul.
Het grootste van de 3 zou voor mij en kijkt net recht in de lens , echt schattig ! :)

Groetjes
Guinevere

robentru

Hoi Guinevere,
ik heb ff gekeken en wat een dotjes. Die recht in de lens kijkt lijkt me echt wel die voor jou.
Succes en sterkte met het wachten. Ik kan me inmiddels voorstellen hoe vrouwen reageren die in verwachting zijn (nooit meegemaakt).......
Hey schatje groei maar lekker voorspeodig op dan kun je naar je nieuwe mamma.
Groetjes.

Mandy

22 juli 2004, 01:55:43 #18 Last Edit: 22 juli 2004, 01:56:13 by Mandy
Hier is weer een nieuwe foto  :) ;



De oudste (links) wordt een gewone geparelde witmasker en het 2e jong (rechts) wordt een cinnamon geparelde witmasker. ;)

Dus zeg maar welke je graag wilt, je mag kiezen. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Guinevere

Oeps,ik zie nu pas dat het hier ook staat en heb al gereageerd bij 'rare uitwerpselen' :):)
Ik kies voorlopig het rechtse (de cinnamon) maar kan ik dat nog veranderen op de dag zelf ?Want als je ze live ziet is het natuurlijk toch altijd anders dan op de foto hé :)
Ze zijn in ieder geval prachtig en ik kan niet wachten tot het 4 september is !!  ;D

Groetjes
Guinevere

Mandy

22 juli 2004, 02:38:50 #20 Last Edit: 22 juli 2004, 02:39:57 by Mandy
Nou op de dag zelf wordt een beetje moeilijk, want ik haal het valkje vantevoren naar binnen om tam te maken, dus ik moet het toch weten over een poosje.  ;)
En andere mensen moeten ook kunnen kiezen uit wat er nog over is, ik weet namelijk ook niet of Lynne nog een valkje wilt, want die heeft niet meer op de berichtjes gereageerd? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

bogey

hoi Guinevere ,

Mandy heeft volgens mij ook nog hele lieve wildkleurtjes en die kan je nu al ophalen....hoef je niet te wachten tot 4 september  ;)

Mandy

Ja die heb ik zeker, maar het probleem is dat ze er pas om 4 september om kan komen omdat ze binnenkort allemaal weg moet. 8)
Maar ik heb nu al wel een wildkleurtje binnen die het weekend weg gaat. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Guinevere

Hoi Bogey,

Als ik nu tijd had zou ik zeker een wildkleurtje willen maar 4 sept is het vroegste dat ik erom kan gaan,vandaar..

Hoi Mandy,

Ik was dat inderdaad vergeten van dat 'binnehalen om tam te maken' dan moet je het tuurlijk op voorhand weten,dat begrijp ik.Geen probleem,dan kies ik gewoon de cinnamon,dat wilde ik al het liefst van in het begin :)
Raar dat Lynne niks meer van zich laat horen,het is te hopen dat zij er ook nog eentje wil..  :-/

Groetjes
Guinevere

robentru

Hoi Guinevere,
goede keus! Wat een moppie  :o :o.
Nu maar aftellen...
We horen wel weer.
Groet, Trudy

bogey

CitaatHoi Bogey,
 
Als ik nu tijd had zou ik zeker een wildkleurtje willen maar 4 sept is het vroegste dat ik erom kan gaan,vandaar..

oooo nu begrijp ik hem..... jammer,...

Ik heet zelf trouwens Daphne.... ;)

Bogey is mijn alias  :P

Mandy

CitaatHoi Mandy,

Ik was dat inderdaad vergeten van dat 'binnehalen om tam te maken' dan moet je het tuurlijk op voorhand weten,dat begrijp ik.Geen probleem,dan kies ik gewoon de cinnamon,dat wilde ik al het liefst van in het begin :)
Raar dat Lynne niks meer van zich laat horen,het is te hopen dat zij er ook nog eentje wil..  :-/

Groetjes
Guinevere

Oké, staat genoteerd, komt in orde! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Guinevere

Dankjewel ! :)
Ik weet niet of jet gezien hebt bij 'rare uitwerpselen' maar lynne heeft gereageerd en wil er toch nog eentje :)

Groetjes
Guinevere

Mandy

Ja inderdaad en dit worden jullie valkjes  :) ;



De rechtse is voor jou en de linkse voor Lynne. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Guinevere

Ah ze zien er prachtig uit !
Ben er zeker van dat Lynne er ook al naar uitkijkt !
Ik heb vorige week een 2de ferplast transportkoffertje gekocht zodat ik ze allebei goed zal kunnen vervoeren naar huis :)
Nogmaals bedankt voor de foto !Ben al helemaal trots op 'mijn' mooi valkje  ;D

Groetjes
Guinevere