28 maart 2024, 16:25:51

Binnenkort valkje van bij Mandy !

Gestart door Guinevere, 14 juli 2004, 15:23:47

« vorige - volgende »

Guinevere

Jeeej binnenkort heb ik dus ook een valkje van bij Mandy en dan zit mijn Ivo niet langer alleen !
Het wordt een geparelde witmasker of cinnamon geparelde witmasker ! ;D
4 september ga ik hem/haar ophalen en het lijkt nog een eeuwigheid ! ( het is natuurlijk wel nog een kleine eeuwigheid...) ::) Maar in augustus zit ik nog in Denemarken dus vroeger ging sowieso niet .. Ik kan bijna niet meer wachten tot het zover is !
Dit wou ik al eens kwijt !  :)

Groetjes
Guinevere

P.S: Suggesties voor een naam zijn altijd welkom !Ik zoek iets met een i,omdat Ivo ook met een I is dus ...  ;D

Tara

Hoi Guinevere,

gaaf he, dat je nu toch een mogelijkheid gevonden hebt om 'm op te halen :-). Het is idd nog even wachten, maar je moet er maar niet elke dag aan denken :D. Zal wss erg moeilijk zijn :-).

Een geparelde of cinnamon geparelde witkop, heel mooi hoor, ik hoop voor je dat de dagen snel gaan hoor!

Groetjes, Tara

cora

hoi Guinevere,

is het een zoon of dochter van Bobbie en Kuifje?
Als het goed gaat, komt één van hun dochters ( geparelde witmasker Macey) binnenkort als nieuw gezinslid bij ons.
Ik verheug me er ook al zo op.
Dus ik kan me je reactie goed voorstellen.

Maar de tijd vliegt en voor je het weet is het september.


groetjes

Cora

Guinevere

Hoi Cora,

Nee,het is een zoon/dochter van Jut en Jul.
Ik probeer er idd niet teveel aan te denken maar omdat het nog maar sinds gisteren is afgesproken is dat best wel moeilijk !
Maar een maand en 3 weken phoe wat is dat nou ? *kuch* ::)
Dat lukt me makkelijk ! *niet!*

Groetjes
Guinevere

giovanni

yo

wat tof dat je er een nieuw valkje bijneemt:)
Is zeker al een mooie mutatie ;)

Hopelijk wordt het wachten niet zo moeilijk:)

grtjs

ps: zal wrs moeilijk zijn om een naam met een 'i'
te vinden ;)

robentru

Hoi Guinevere,
wat dat je van Izaak, Ida, Isodoor, Imelda, Ingrid, Ietje, Ieppie, Iris en er staan er heel veel bij de namen op deze site.
We horen het wel.
Groetjes weer van ons  :)

Marianne

Hoi Guinevere,

Alvast gefeliciteerd!
Enne.... het is vast zo september.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Guinevere

Hoi Rob & Trudy,

Ik was helemaal vergeten dat hier een namenlijst op stond ! Dom van me  ::)
Maar heb ff gekeken , maar er is niet echt iets wat me direct aanspreekt,enkel Inkeke misschien.. maar wat als het geen popje is ?Ben ik te kieskeurig ? :)

Groetjes
Guinevere

robentru

Hoi Guinevere,
nee hoor je bent echt niet kieskeurig. Wij hebben ook een tijdje zitten broeden  ;D op de naam van onze a.s. nieuwe valk. 't Is niet niks. Zo'n beestje moet er de rest van zijn/haa rleven mee doen.
Ik heb nog een leuke pagina voor je gevonden om eens op te kijken: http://httpd.chello.nl/~p.valkenburg/
Succes wederom en we zijn heeeeeeel nieuwsgierig welke naam het gaat worden.
Knuffel  :-*

Stijn dc

hoi

leuk dat je er eentje bijneemt. en septmeber is er zo weer. Wat dacht je van de naam: innieminie :)

SDC:D

Guinevere



Hoi Rob & Trudy ,

Bedankt voor die site ! Staan veel mooie namen op maar tot nu toe is het enige dat mij leuk lijkt Ineke (maar dan verwijst het natuurlijk direct naar een pop terwijl ik dat niet kan weten)

Hoi Stijn,

Als het 'Ineke' wordt dan wordt 'innieminie ' zeker haar troetelnaampje  ;D

Groetjes
Guinevere

Stijn dc

hoi

oke, leuk dat ik kon helpen :D:D

Mandy

15 juli 2004, 02:02:42 #12 Last Edit: 15 juli 2004, 02:08:41 by Mandy
Ha leuk, wat een enthousiasme! ;D
Ach het is zo september joh, althans dat hoop ik want dan heb ik eindelijk vakantie! 8)
En jij hebt daarvoor vakantie en dan vliegt de tijd meestal ook wel, dus het zal snel gaan hoor.
Hier is alvast een foto van vanavond van de kleintjes van Jut&Jul;



Ik denk dat de oudste een cinnamon geparelde witmasker gaat worden. :)
Die is voorlopig voor jou gereserveerd. En als straks duidelijk is wie wat wordt, zowieso allemaal geparelde witmaskers, maar misschien dus ook met cinnamon, dan moet je maar kijken welke je wilt. ;)
Het 4e ei staat trouwens op uitkomen. :P

En wat dacht je van de naam "Ilja"?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joyce28

aaah leuk joh :)
Mijn Lucky (bont gepareld) komt ook bij Mandy vandaan,en ik sta op de lijst voor Kuifje en Bobbie,alleen is het afwachten of er een valkje voor me bij gaat zitten ;)

Cinnamon geparelde witmaskers zijn ook prachtig ;)

heel veel voorpret plezier!

Guinevere

Hoi Mandy,

Mooie foto !Ik heb hem direct aan mijn vader getoond maar die is helemaal niet bezig met vogels,vond het nestje er maar 'raar' en 'grappig'  uitzien en begrijpt niet waar ik m'n enthousiasme haal  ;D
Maar hij is wel dol op Ivo dus dat komt met het nieuwelingetje ook wel goed :)

Ik vind ze er alvast prachtig uitzien  ;)

Hoi Joyce,

De voorpret is toch minstens even leuk als het moment dat je het valkje ook echt hebt , niet ? ;)

Wat de naam betreft ga ik het gewoon op z'n beloop laten.
Bij al mijn andere huisdieren was het altijd op een onverwacht moment dat me iets te binnenschoot dus ik reken erop dat dat nu ook wel het geval zal zijn :)

Groetjes
Guinevere