17 april 2024, 01:21:18

Zwartkop ?

Gestart door Guinevere, 14 juli 2004, 00:32:53

« vorige - volgende »

Guinevere

Ben benieuwd naar de foto's !  :) :) :)
Want het spreekt mij wel aan zo'n zwartkop maar niet voor een belachelijk hoge prijs !
Hoeveel heb je hem betaald ?(als ik dat mag weten)

Groetjes
Guinevere

adnaloj

13 augustus 2004, 15:42:42 #16 Last Edit: 13 augustus 2004, 15:49:07 by adnaloj
kunnen jullie me vertellen welke nou de zwartkop is?
ik weet het niet meer.
( heb de foto's van het forum )

groetjes jolanda





ik heb namelijk de

adnaloj

Citaatkunnen jullie me vertellen welke nou de zwartkop is?
ik weet het niet meer.
( heb de foto's van het forum )

groetjes jolanda





wat is nou het verschil???


Mandy

13 augustus 2004, 16:03:58 #18 Last Edit: 13 augustus 2004, 16:04:24 by Mandy
Haha die foto is van mij, dat is een witmasker jong die z'n witte masker aan het krijgen is omdat het een mannetje is.
Bij een zwartkop blijft het dus zo, dan wordt het masker niet wit en daarom is het een zwartkop.
Maar zo bij deze 2 zie je inderdaad geen verschil. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Theetje

Hoi,

Ik heb het me ook al een paar keer afgevraagd hier op het forum. Het enige verschil dat ik zie is dat de zwartwangen van de mutatiepagina een roze snaveltje hebben en de andere grijs. Zou dat het verschil zijn.

Gister was Ron Nottet hier nog even om naar mijn kleintjes te kijken en ik heb het er met hem ook nog over gehad. Hij zei dat hij nog geen volwassen zwartwang heeft gezien, maar dat de kop echt donkerder zou moeten zijn dan het lijf. Tja hij is natuurlijk wel heel erg bekend in de mutaties, dus ik geloof dat gelijk :D

Ik zou zelf uit veiligheid de lichte versie met de grijze wangen kopen. Dan weet je het tenminste zeker dat je goed zit.

groetjes

Theetje


Remco_Ultee

13 augustus 2004, 23:16:29 #20 Last Edit: 13 augustus 2004, 23:17:04 by Remco_Ultee
Mijn zwartkop heeft inderdaad een roze snavel ziet er heel lief uit. Ik vind een zwart valkje er ook gewoon gaaf uit zien.

Daarnaast is die valk op die grote foto grijs en niet echt zwart. Mijn zwartkop is echt zwart.

kijk maar naar de link in mn handtekening, daar staan foto's.

Remco_Ultee

En wanneer nou elke zwartkop een roze snavel heeft dan weten we het zo of het een zwartkop is of niet  :)

Dus ik mail gelijk iedereen met een zwartkop met die vraag 8)

adnaloj

owwwwww oke dan moet ik even afwachten... met mijn valkje gheghe

Theetje

Hoi Remco,

Tja ik weet het ook niet zeker van het snaveltje hoor, want mijn wildkleurtje heeft nu ook nog een echt roze snaveltje, dus wellicht kleurt de snavel van jouw kleintje ook nog grijs door.

ik weet dat mijn witmaskerpopje toen ik haar kocht ook tegen het zwart aanzat, ze worden altijd wat lichter naarmate ze ouder worden, dus ook dat is voor mij geen zekerheid.

Ik blijf het gewoon allemaal op de voet volgen.

Groetjes

Theetje