19 april 2024, 02:41:54

Zwartkop ?

Gestart door Guinevere, 14 juli 2004, 00:32:53

« vorige - volgende »

Guinevere

Hoi iedereen,

Ik heb nu net op een site een foto van een zwartkop gezien maar dit was de eerste keer dat er iets over las.
Komt het niet zoveel voor dan ?
Zag er wel speciaal uit :)

Groetjes
Guinevere


Tara

Hoi Guinevere,

de zwartkopmutatie is nog niet zolang uit. Hij's dus best nieuw, en best zeldzaam, ik ken best wel iets van mutaties, maar ik zou denk ik nooit een zwartkop herkennen, dat geef ik toe ...

Groetjes, Tara

Guinevere

Altijd zo rap om te reageren hé Tara  :D
Bedankt !
Nu weet ik weer een beetje meer ;)

Groetjes
Guinevere

Guinevere

Niemand die nog iets anders kan zeggen over die zwartkopmutatie ?
Ik heb dingen proberen opzoeken in boeken maar vind er niks over ...

Guinevere

Guinevere

Heb net op marktplaats iemand gezien die de zwartkoppen verkocht voor 300 euro ?! oink ..  :o
Zo zeldzaam ?
Kom op met die antwoorden :)

Groetjes
Guinevere

Cwazi

zag ze al op een site in belgie voor 40 euro per stuk, die man verkoopt ook albino's voor 30. persoonlijk vind ik de zwartkop niet veel aan, precies een witmasker pop  :)

Stijn dc

hoi

ik vind er persoonlijk ook niet zo veel aan, aan die zwartkoppen. Maar het is leuk om een neiue mutatie te kweken, dat wel.

SDC:D

Jim

29 juli 2004, 23:25:46 #7 Last Edit: 29 juli 2004, 23:26:14 by Jim
er zijn zoveel dingen die ze ontdekken aan de mutaties,
zoals nu is er ook de geelvleugel ontdekt en nog meer hele andere dingen aan de mutaties  ;D

groeten jim

Theetje

31 juli 2004, 14:29:37 #8 Last Edit: 31 juli 2004, 14:30:22 by Theetje
Hoi Guinevere,

Een beetje late reactie, maar goed.

Van de week zat ik op de chat en plaatste daar een foto van mijn Lizzy. Die lijkt exact op de zwartmasker van de mutatiepagina, en dan bedoel ik dus die donkergrijze. Er werd inderdaad gereageerd dat ik een zwartmasker zou hebben die € 300 zouden kosten. Echter het is gewoon een witmasker pop met een marktwaarde van € 22,50.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Lizzy een zwartmasker incognito is. :D

Kortom ik vind het erg link om voor een vogel die exact lijkt op een witmasker pop een paar honderd euro neer te tellen. Ik heb ook al foto's gezien van jongen, maar ook daar zag ik geen onderscheid tussen mijn Lizzy en die anderen.
ik wacht met spanning af wanneer er meer van de mutatie bekend wordt. Het zal je toch gebeuren dat je een godsvermogen voor een witmasker pop neertelt. :o

Voor de volledigheid hier ook nog even een foto van mijn Lizzy bij.


Is er iemand die wezenlijk verschil ziet? Ben ik wel benieuwd naar.
Is toch handig als iemand iets weet om deze mutaties uit elkaar te houden.

groetjes

Theetje


Marianne

Citaathttp://www.valkparkiet.org/forumupload/Lizzytheetje.jpg[/img]

Is er iemand die wezenlijk verschil ziet? Ben ik wel benieuwd naar.
Is toch handig als iemand iets weet om deze mutaties uit elkaar te houden.

groetjes

Theetje

Dat was nou ook mijn eerste reactie toen ik een zwartmasker zag, een witmasker pop.
Je zou jezelf wel voor de kop slaan als je 300 euro voor een witmasker zou neertellen.
Ik zou ook wel andere foto's willen zien, zodat het verschil duidelijker wordt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Theetje

31 juli 2004, 14:39:24 #10 Last Edit: 31 juli 2004, 14:40:06 by Theetje
Hoi Marianne,

Ja dat bedoel ik dus ook. Je bent er toch echt beroerd van als blijkt dat je 300 euro betaald voor een witmasker pop.
Ik vind het echt link, want je kunt op je vingers natellen dat er niet zulke nette personen zullen komen die witmaskers verkopen voor extreme prijzen.

Sterker nog. Ik denk dat als ik Lizzy te koop zou aanbieden als zwartmasker voor 100 euro dat ik haar daar nog voor kwijt raak ook.

Is de waarde van het valkje al 4 x over de kop gegaan. Van die witte versie met de grijze kop kan ik me nog wat indenken (die op de mutatiepagina staat). Daar zie je nog wat aan, maar je zou toch een koppel kopen en er komen alleen witmaskertjes uit. Volgens de laatste berichten heb je dan 600 euro uitgegeven aan een koppel witmaskers. Ik blijf het met wat wantrouwen volgen allemaal.

Groetjes

Theetje


Anita1

 ;) ik heb een zwartmasker gekocht in soes samen met suus.ik heb er ook een foto van.
ze lijken oqa mutatie idd op een witmasker pop.
maar dat is niet zo.je ziet als je goed kijkt wel verschil.en met mutatie kwken dan heb je echt een gaaf nieuwe mutatie zwartkop.ik heb er 50 euro voor betaald.
dat is erg goedkoop.
normaal zijn ze echt stikduur.ik heb ook een geelwang gekocht.die komt samen met de zwartkop over 2 weken.
kijk hier eens bij mutatie.kijk bij zwartkop.dan zie je al een gekruisde zwartkop.dus er staan daar donkere.zwartkoppen,maar ook een lichtlijf en een donkerdere koppie.erg mooi om te zien.hier is mijn foto.knuff anita


Guinevere

Hoi iedereen,

Ik kan me best inbeelden dat er veel mensen zijn die misbruik maken van de verwarring met witmaskers...
Ik vind ze anders wel mooi !Maar zou het verschil ook niet zien denk ik..

Groetjes
Guinevere

kok_roy

Ik heb ze ook ergens zien staan alleen dan voor 250 euro! Ik zal nooit zo'n zwartkop voor deze prijs kopen, want ik vind em niet zo bijzonder, wel een beetje 'saai' van kleur eigenlijk. Dus voor dat geldt zou ik dat zeker niet doen...

Groeten Roy :P

Remco_Ultee

Ik heb sinds gisteren een zwartkop, en ik vind het de mooiste van al m'n valkjes echt waar.
Ze hebben ook zo'n prachtig mooi snaveltje, roze achtig, heel apart en geinig om te zien.

Zal vandaag nog foto's plaatsen.