voliere voor anitaaas valkjes op komst

Gestart door Anita1, 13 juli 2004, 16:08:11

« vorige - volgende »

Anita1

dat is ook een goed idee.lampen die automatisch reageren als er iemand de tuin binnen komt.die gaan ook aan als er een kat komt ja.want dat doen ze bij mijn honden ook.wij hebben al zo lamp,maar moet alleen wel een lapie in ahhaha. :D goed idee rika.kunnen valkjes swinters ook buiten? ze zijn de nacht goed door gekomen in het nachthok.
nu had ik wel alles dicht.vandaag gaan beaker en powerr enbij in.dan heb ik er 4 in.schiet al op.beaker is een lutino,powerr een bonte.en rico is een witkop cinamon gepareld heel wit,en nila is een witkop.nu weten jullie mijn 4 mutaties die erin zijn vandaag.alleen is nila de enigste vrouwtje.ben dus hard op zoek.haha knuff anita ;D

Stijn dc

hoi

volgens mij kan je alles gewoon openlaten. BIj mij kiezen de valkjes zelf of ze binnen of buiten gaan. Ook in de winter staat alles open, ze slapen dan meestal buiten omdat ze dat fijner vinden of zo, ik weet het niet. Het eten vinden ze meestal wel erg snel. daar zijn ze in het wild namelijk ook heel de dag mee bezeig.

SDC:D

Lique

's Avonds begeleiden wij alle valkjes naar binnen.
Als ze daarna nog naar buiten gaan, dan kan dat wel, omdat de klep niet dicht gaat.

Wij hebben wel een tijd gehad, dat we de klep wel dichtdeden, maar als er een keer paniek is, merk je dit niet, en kunnen ze geen kant op.

's winters begeleiden wij ze ook naar binnen, omdat het buiten veel te koud is.
Op zich is de voliere nu wel goed afgeschermd, er komt weinig langs de wilgenvlechtscherm.
Maar voor mijn gevoel is het fijner als ze binnen zitten.

Maar dit komt ook omdat ik alles binnen heb.
Ik voer binnen, alle nestkasten zijn binnen, en het is lekker warm daar.

groetjes Lique

Anita1

;) ik hang de nestkasten ook binnen,en het voer staat ook binnen.verder doe ik nu het luikje nog dicht,omdat ze er nog aan moeten wennen,maar over 1 week laat ik hem open.ik ben net terug van lique.heb powerr opgehaald.wauwww mooie bonte zeg! ben er erg blij mee.wauwww wat een valkjes heeft die lique en peter zeg! ik heb er nog nooooit zoveel bij elkaar gezien.80?? sjeees hahaah en dat lawaaaai alleen al.binnen hebben ze er ik weet niet hoeveel zitten whoehahahaa.was echt je ogen uitkijken daaro.een kijkdag zou echt niet gek zijn hihi.okee knuff anita ::)

Stijn dc

hoi

ja, dat lijkt me ook dat lique nu veel valkjes heeft. Alle jongen Etc.. zitten er nog bij.

SDc:D

vanta

VALKEN KUNNEN GEWOON BUITEN OOK IN DE WINTERMAANDEN HET IS ALLEEN BELANGRIJK DAT HET NIET TOCHT

Stijn dc

hoi

jep, bij mij zitten ze altijd buiten omdat ze dat zelf willen.

enneuh, vanta, krijg je je capslock niet meer af :P:P:D

Rika

hihi die vanta CAPS niet af . omdat zij wilt even aan het zingen LOL hahaha

vanta

hahahah ja hoor maar had er geen zin in

:D

groetjes

Stijn dc

hoi

haha, luilak. ik vind dat het raar leest, het is er bij mij ingeramd dat HOOFDLETTERS schreeuwen is, en dan denk ik me dat er ook bij, terwijl dat eigenlijk belachelijk is :)

Anita1

;) ik laat het luikje gewoon open.gaat prima.ze gaan er zelf in en uit.dus met eten geen problemen.
ik heb een koppel witkoppen gekocht.van 2 jaar oud.die broedrijp zijn.nu gaat het echt spannend worden.ik kan ze deze week ophalen.hoor ik vanavond.knuff anita ;D

Stijn dc

hoi

fijn dat je er een koppel witkoppen bij hebt. Ook leuk dat ze zelfbinnen en buiten gaan. veel succes ermee.

Anita1

20 juli 2004, 01:59:01 #57 Last Edit: 20 juli 2004, 01:59:32 by Anita1
 :D zaterdag kan ik die witkoppen ophalen.dit zijn geen cinamons.maar gewone witkoppen.zien er goed uit en zijn geringd.ik wil nog ff wat leuks over jippie vertellen.wat ik vandaag meemaakte.hahaaha :D,die ging mee naar lique,omdat ze ff naar het gekneusde pootje zou kijken.maar jippie gleed steeds weg in de auto.en suus die reed.dus ik jippie eruit gehaald,en op mijn schouder gezet.iets lager.bij mijn tiet zeg maar.lolz.en ze ging plat lieggen en pitten!! whahahaah en ze vond het heerlijk.en ik maar kroelen.bijzonder he> in de auto.de hele weg naar zwolle.ben wel trots op mijn lieffie.knuff anita ;)

Stijn dc

hoi

haha, daar zal ie wel lekker gelegen hebben dan :):)

SDc:D

Anita1

:D :Decht wel stijn.jippie was constnd aan her kirren joh!
was zoo grappig om te zien.en wat dacht je van de voorbijgangers met de auto.die zullen wel denken dat mens is niet wijs whahahaahahaa knufff anita ;D