voliere voor anitaaas valkjes op komst

Gestart door Anita1, 13 juli 2004, 16:08:11

« vorige - volgende »

Mandy

18 juli 2004, 04:38:46 #30 Last Edit: 18 juli 2004, 04:39:04 by Mandy
Citaat:-/ meen je dat mandy? is het nachthok echt te klein voor 8 valkjes ongeveer? hij is wel 2 meter lang.ze kunnen echt helemaal naar beneden.hij is 50 diep bij 1 meter en dan 2 meter hoog.och,das jammer ik dacht dat ik voor het nachthok wel een redelijke maat had.omdat ik het luikje toch openlaat .sjippies.knuffie anita

O ja hij is 2 meter lang ja, dat is waar, maar dat is op de foto moeilijk te zien en als je alleen naar de smalle 50 cm kijk denk ik wat klein, maar met een breedte van 2 meter is het wel te doen ja, en jij gebruikt het echt alleen als nachthok en dan gaat dat best. ;)

En het ziet er aangekleed leuk uit zo! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

 :D haaa gelukkig mandy.hihi wil graag het beste voor mijn valkjes he? maar we maken hem met de tijd toch nog een meter breder.ja leuk zo he? aangekleed.vandaag gaan de valkjes erin!! wauww haha knuff anita

Anita1

 :D :D :D yeahhh! 9.00 uur heb ik mijn 2 valkjes in de voliere gedaan.
nu zitten ze natuurlijk binnen flink te krijssen naar die van buiten.lol. heb er 3 binnen zitten.beaker de witte lutino mag zo ook naar buiten,naar riko en nila.knufff anita ;D

Anita1

 ;) ik heb een vraagje.kan ik nu het luikje openlaten snachts,met dit weer? van de voliere dan.zodat ze zelf kunnen kiezen of binnen of buiten slapen? er zit 1 valk van 1 jaar in,dat is nila.en 1 valkje van 10 weken dat is rico.wat raden jullie mij aan?knuff anita

Anita1

hallo.ff een dringende vraag voor nu.kan ik het luikje van het nachthok open laten snachts?
ik hem m nu dicht.maar ik zou liever open willen.is dat te koud voor nu? 1 valkje is 10 weken.kan dat? knuff anita

Rika

10 weken zou ik dichte doen voor veiligheid enook dat rustige binnen blijven omdat atlijd binnen gewend . dus opbouwen ...zo is mijn mening
Groetjes Rika

giovanni

Yo Anita

Heb ff een paar van je foto's afgeprint, als
inspiratie ;D Maar onze voliere wordt normaal
een eindje langer.  :)

Is echt een mooie voliere! hopelijk wordt de mijne
ook zo mooi:)

grtjs

Anita1

wauwww gaaf hoor.ja is leuk als je meer plek heb giovanni.dan kan je m lekker groter maken.ik had niet meer plek.ik wens je veel geluk en sterkte,met je beslissing,en het bouwen ervan.voor ons was het een makkie op deze manier,en lekker stevig.knuff anita :D

giovanni

yo

ja, we hadden zowiezo plaats, maar mijn pa doet
dus een reek sparren weg, dus komt er een open
plaats vrij, dus ik dacht plaats voor een voliere ;D,
is goed gepast :P

grtjs

Anita1

wauww is echt gaaf hoor.maak er maar wat moois van.let op dat je de panelen van 1meter en 2 centimeter(dat zijn de maten)en dan 180 of 2 meter hoog, niet duurder voor gaar betalen als 28 euro per paneel met gaas.!! anders ga je al snel te veel betalen.dussie goed zoeken.offerters vragen kan ook via de marktplaats.is een hele fijne manier.knuff anita :D
ps.weet jij of ik het nachtluikje open kan laten snachts? ze zitten voor het eerst in de voliere.2 valkjes nu.1 van 1 jaar en 1 van 10 weken.morgen komen er 2 bij.knuff.

Bianca

Zijn ze al in het buitenverblijf geweest?
Ik heb ze hier de eerste 3 dagen binnen gehouden zodat ik zeker wist dat ze hun eten en drinken wisten te vinden, nu weet ik niet of bij jou het eten buiten of binnen is.
Maar dat vond ik belangrijk.
En daarna heb ik het luikje pas open gedaan zodat ze 's de buitenwereld konden gaan verkennen.
ps mooie voliere geworden hoor!
Groetjes bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Bianca

ps ik denk niet dat het kwaad kan voor het valkje van 10 weken, maar als ze eenmaal buiten zitten en hun weg naar binnen niet meer kunnen vinden is natuurlijk niet zo fijn.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Anita1

 ;) :Dhoi bianca.thnx lieffie.ik vind m ook erg schattig de voliere.maar die van mij gaan al wel naar binnen om te eten.ik ging ff mee fladderen whoehahahahaaa.toen zaten ze er zo in! handig he? lolzz. nu doe ik het met een wilgtak.daar gaan ze op zitten en schuif ik die tak in het luikje.gaat perfevt.die van 1 jaar doet het al alleen.ik laat ze er ook maar ff een paar dagen in zitten.snachts dan hoor.overdag zijn ze buiten.te mooi weer!! :D

Anita1

 :D ik hou ze een paar nachten binnen hoor miss melig.lolz.daarna doe ik het luikje voorgoed open.behalve bij onweer dan..knuffie

Rika

als jij voorgoed luik openen . dan moet je zelf weten.
ik geef je tip : nachtlampje ( als katten tegen volier ) dan kan lampje begint brand aan door bewegen van katten dan schrikt ze wel van lamp he ???????????????? hihi
Groetjes Rika