voliere voor anitaaas valkjes op komst

Gestart door Anita1, 13 juli 2004, 16:08:11

« vorige - volgende »

Anita1

 :( stijn??????? mag ik aub de fotos naar jou sturen? wil jij de fotos erop zetten? knuffie anita ;D

suus

16 juli 2004, 03:58:49 #16 Last Edit: 16 juli 2004, 03:59:43 by suzanne1
hoi
hier de foto's van Anita


groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

suus

Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Mandy

Dat ziet er goed uit hoor, wordt mooi! ;)
Alleen vind ik het nachthok wel erg klein. :-/
En ik heb powerr op een foto gezien, dat is zeker een aanwinst! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Anita1

 :-/ meen je dat mandy? is het nachthok echt te klein voor 8 valkjes ongeveer? hij is wel 2 meter lang.ze kunnen echt helemaal naar beneden.hij is 50 diep bij 1 meter en dan 2 meter hoog.och,das jammer ik dacht dat ik voor het nachthok wel een redelijke maat had.omdat ik het luikje toch openlaat .sjippies.knuffie anita

suus

16 juli 2004, 13:30:14 #20 Last Edit: 16 juli 2004, 13:30:35 by suzanne1
Hoi,
Hier nog evende foto van de nieuwe bonte valk van anita, die ze bij lique heeft gekocht,

Wat een schatje is het toch, en ook een mooi kleurenpak.
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Rika

Heel veel plezier met voorbereiden voor komende week met valkjes !!!
ben erg blij voor jou !!!
jij hebt nu groot wens gekregen  ;)
Liefs Rika

Irene

He antia,
wat gaaf van je buitenvoliere, lees het nu pas ::)..
Wat zal je er blij mee zijn!
Wel heel mooi, tja of nachthok te klein is heb ik geen verstand van, ziet er smal uit, maar hij is wel lang....... Ik weet het niet, heb echt geen verstand van.
Ik vind het gewoon suoer leuk dat je nu ook buiten schatjes gaat krijgen. Vooral het inrichten en het uiteindelijk loslaten in de voliere lijkt me erg spannend, dus kom op.. meer foto's!!!!!!!!!! ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Anita1

 :D ahahaha irene.is veel werk allemaal.heb er al een mooie houte dubbele schommel in gehangen en ook van die touwringen.3 ringen aan elkaar.maar het dak moet nog goed bevestigd worden.en ik durf het nachthok niet te gebruiken nog.
er is n.l een fles thinner om gevallen 2 dagen geleden in de schuur.
het wil niet echt weg die geur.zoalng die geur er nog hangt..durf ik ze echt niet in het nachthok te laten.heeft iemand een tip voor mij? hoe ik dat het beste wegkrijg?
ik ga zo de schuur helemaal met de hoge druk spuit uitspuiten,en de 2 planken weghalen,waar die thinner op gevallen is.en dan maar hopen!!!!.weet iemadn anders een tip hoe ik een thinner lucht uit de schuur kan krijgen?
dan pas kan ik verder.

Stijn dc

hoi

sorry dat ik zo laat reageer. Je mag mij altijd foto's sturen moest het nodig zijn hoor.

enneuh, dat nachthok ziet er mss wel klein uit, maar voor 8 valkjes volstaat dat wel. En trouwens, ze zullen wss nooit allemaal tegelijk binnenverblijven en slapen.

SDC:D

Rika

oei anita die thinner,
ja mijn vader doet altijd met Koffiepoeder in potje ( 4 potten ) om geur intrekken .
zoals bij verfgeur die koffiepoeder . werkt heel goed maar bij thinner weet ik niet.
probeer maar koffiepoeder ( 2 zakje in 4 potten vredelen ) 24 uren laten staan , dan geur is weg (verf helpt heel goed ) dus thineer. je kan alvast proberen ;)
succes .
Groetjes Rika

Anita1

 :o oow dat ga ik gelijk proberen rika.fijn.wauwww wat een mooi schilderij heb jij met al die vogels mmm kunstwerkie kussie je zussie .lol anita :D

Anita1

 :D hoi hoi.vandaag weer een stuk verder gekomen met mijn voliere.alle stokken van de wilgenboom (vers) hangen erin.ik heb die goed met heet water afgeborsteld is dat goed?verder heb ik alles er al vast ingehangen.wauww staat echt wel gaaf,vanuit mijn woonkamer kijk ik er zo op.dat is wel leuk. :Pmorgen proberen we het dak af te krijgen.is nog maar een kleinigheidje.binnenhok is nu ook helemaal klaar.we gaan m nog wel een meter breder maken over 1 of 2 maanden,als ik meer valkjes heb.is een kwestie van ff paneeltje er tussen plaatsen.we hebben gezien dat we dan nog genoeg ruimte in de schuur hebben.
ik zelf kan het hok goed in hoor.is wel fijn 2 meter hoog.
is vers wilgenhout goed voor de valkjes? de fotos komen eraan.heb er ff 2 naar giovannie gestuurd,omdat ik jou e-mail niet had stijn.okeee ik denk dat zondag de valkjes er in kunnen .jippieeeee.knuff anita ;)

Lique

18 juli 2004, 02:49:18 #28 Last Edit: 18 juli 2004, 02:50:00 by Angelique


Anita1

 :D DE VOLIERE IS KLAAR!!!!
het dak zit er nu gaaf op zeg! loopt mooi schuin af.wauwww morgenvroeg gaan de valkjes erin.en is het een paatje geworden?? deze foto was nog ff met dak los erop.nu is ie AF!knuffiessss anita.thnx liquexxx :D