20 april 2024, 03:22:10

pellets

Gestart door Annouschka, 13 juli 2004, 15:51:57

« vorige - volgende »

teetee

Hey Robentru,
Die rijst ga ik dan ook is proberen. Hebben ze nog nooit gehad. Ja, die pasta, hoe zot toch hoe graag ze dat lusten he. Bwa, hier eten ze zowel fruit als groenten makkelijk. Ik mengel gewoonlijk iets fruit met iets groente doorelkaar.

Groetjes Lena

Lieke

hoi,

Toen ik eens bij de da was kreeg ik ook pellets mee.
Iets van bingo of zo.
Hij luste het niet.
Af en toen pakte hij een pellet en deed zn koppie naar achteren en gooiden ze uit de kooi :D ::)

Groetjes, Lieke

Karin

Volgens mij maakt Bingo alleen papegaaienvoer, dus niet gek dat je valkje het niet lust  ;D Ik heb 3 merken geprobeerd, harrison wilde ze echt helemaal niet, nutribird wilde ze niet, maar ik liet toch het bakje hangen en tot mijn verbazing gingen er toch een aantal na lange tijd van eten. Ik had inmiddels een zak happybird ( dacht ik ) gekocht, en o, wat ruikt dat lekker ! Maar ze moesten er niets van hebben. Toch meng ik het nu door het eivoer en eten de meeste nog wel eens een brokje mee. Als het op is koop ik weer nutribird, want dat aten ze beter. Ik geef het dan gewoon naast hun zaadjes een bak en kunnen ze kiezen. Ik zie het als een gezond snoepje  :D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Annouschka

Hoi,

lang geleden dat ik op dit topic nog gereageerd heb, was het helemaal vergeten met al die problemen hier.

Ik heb Yabba nu zover gekregen dat ze steeds meer pellets gaat eten, ze eet nu +/- 30% pellets en 70% zaadjes.  De rest speelt er nog wat mee, vinden het erg leuk om ze uit de kooi te gooien, ik rul nu de pellets, dat eet makkelijker voor hen.

groetjes