1 mei 2025, 14:35:16

kooi gevraagd

Gestart door the_lost_valley, 6 juli 2004, 04:14:09

« vorige - volgende »

the_lost_valley

De kooi die mijn valkje momenteel heeft, is veel te klein vind ik.. elke keer als hij ff z'n vleugels strekt, doet hij zich pijn :-/ terwijl er maar 1 speeltje, een schommeltje en een laddertje in hangt.. maar ja.. daarom ben ik op zoek naar een grotere kooi.. maar ik heb niet echt het geld om een nieuwe kooi te kopen (helaas :-[).. Dus als iemand in de buurt van zoetermeer (ivm vervoer) een beetje grote kooi over heeft en deze voor niet al teveel kwijt wil, zou ik hem graag willen hebben..
Alsvast bedankt namens Punkie mijn valkje,
Groetjes Natalie

Rika

hallo natalie,
ik heb hier toevallig wel kooi ,maar ik vind hem wel grooot die is voor 6 parkietjes .maar voor 2  valkparkiet(en) is uitsteken .

Groetjes Rika
p.s ik kom uit Ede

the_lost_valley

Tnx voor de snelle reactie.. je kan me altijd mailen, als je misschien iets voor me hebt.. ik zit alleen een beetje met vervoer.. ede is best wel een eind weg, en ik heb geen auto ofzow.. maar ja.. kunnen altijd kijken..
mijn e-mail is: the_lost_valley@hotmail.com
Groetjes natalie

the_lost_valley

Hoi allemaal,
Ik heb vandaag een nieuwe kooi van mijn vader gekregen! Een splinternieuwe van Gabber.. 70x43,5x67 (lengtexbreedtexhoogte)..
Echte en vogelparadijsje
Hoeveel vogels zou je hierin kunnen houden?? Ik wil als Punkie tam is, misschien nog eentje erbij hebben namelijk.. jaja. k ben ook besmet geraakt.. en mijn vriend gaat langzaam ook om :D
Groetjes Natalie

Paul

Hoi Esther,

2 kunnen er in elk geval in die kooi hoor dus je kan er zeker nog eentje bij zetten.
En als je valkjes er elke dag uit mogen voor extra beweging kunnen er misschien wel 3 of maximaal 4 in ook.
Je kan het vaak wel zien als je ze in de kooi hebt ze moeten allemaal hun eigen plekje hebben als ze slapen en lekker de ruimte hebben met klimmen zonder dat ze elkaar in de weg zitten.

Groetjes, Paul

Tessa

hoi hoi ik weet niet waar je woont maar ik ben ook opzoek naar een grotere kooi en kwam deze site tegen ga er morgen even kijken of het wat is staan hele mooie bij en niet zo gek duur is in almere http://www.goedkoperkanniet.com

groetjes tessa

Kelly Stark

Hoi Tessa,

Ik heb een nieuwe kooi besteld en heb er dus binnenkort eentje over. Er is enkel een hoekje van de bak en de andere hoekjes zijn niet echt meer stevig. Maar als je wil, mag je ze gratis hebben tot je er eentje naar je zin vindt. En dan gooi je ze gewoon weg daarna. Ik heb er nu eentje besteld van Ferplast, www.dierenwarenhuis.nl en dan naar vogels, en dan naar kooien voor grote vogels. Beta 69,5 x 44,5 x 82 voor 97, 30 €.

Je mag de mijne altijd komen halen. Woon in Antwerpen. Anders gooi ik ze toch maar weg. Dan kan je tijdelijk verder.

Groetjes Kelly
Kelly

Tessa

19 juli 2004, 02:42:51 #7 Last Edit: 19 juli 2004, 02:43:53 by tessa
hoi kelly hartstikke bedankt maar antwerpen is me iets te ver woon in amsterdam.
ik ga morgen naar deze kooi kijken is een nieuwe kooi voor 37,00 bij iemand die allemaal partijen koopt
de kooi is 108 bij 52 bij 41 moet groot genoeg zijn voor twee valkjes.

groetjes tessa

Ellen

Dat ziet er gezellig uit. Û 37,= is niet duur vind ik zelf.

Annouschka

Hoi,

over kooien gesproken.  Ik had vorige week een bod gedaan op een kooi, deze dus:

h= 1.55 b= 1 d= 70
Heel groot dus, voor 175€ mag ik ze hebben, normaal kosten die dingen bij ons nieuw 425€.
Maar, ik heb nu eens gemeten en ze kan juist niet staan   :( :( :(

Dus, als er iemand is die deze kooi wil, stuur me maar een IM.
Het is wel in Limburg (Lanaken) België dat deze mensen wonen.

Groetjes
Annouschka

Stijn dc

hoi

blijkbaar heb je geen kooi meer nodign maar het is toch leuk dat je zoveel reacties krijgt. Je hebt nu zeker een mooie kooi.

SDC:D