10 mei 2025, 01:35:04

mijn nieuwe buitenvoliere.

Gestart door Stijn dc, 11 juli 2004, 01:17:49

« vorige - volgende »

Stijn dc

hoi

vandaag is de laatste hand aan mijn buitenvoliere gelegd. De ganse voliere is nu af. Hier zijn enkele foto"s. Laat maar weten wat jullie er van vinden :)

ik vind hem alvast heel geslaagd :)

marianca.

Hallo Stijn,

Nou,prachtig.Mag je trots op zijn joh.Je valken en andere vogels zullen het daar heerlijk naar hun zin hebben...heel mooi ;).

groetjes
marianca

Stijn dc

hoi

dat hoop/denk ik ook ja :D:D

SDC:D

Karin

Zo, toe maar ! Echt vluchten, bofkont  ;D Mooi hoor ! En veel plezier ermee.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Stijn,

Dat ziet er echt goed uit je valkjes zullen het daar best naar hun zin krijgen :-)
En je kan ze nu een beetje appart zetten of een andere vogelsoort in een appart deel doen dat is ook wel mooi dat dat nu kan.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

dat was inderdaad de hoofdreden om het zo te doen. De meeste vogels zijn nog steeds valken, maar in het derde van links zitten roodruggen.

SDC:D

Suzanne

Hoi Stijn,

Je voliere is prachtig geworden hoor! Ook wel fijn van die aparte vluchten lijkt me.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Dat ziet er goed uit hoor Stijn! ;D
Ik hou er niet zo van als valken tijdens de kweek in broedkooitjes gedaan worden. Als je 2-3 rondes kweekt betekent dat wel dat ze 4-6 maanden in een kooitje zitten, zonder er ooit uit te komen en te kunnen vliegen. Dan zijn dit soort vluchten een beter alternatief. De valken zullen zich zo ook vast prettiger voelen en dat zal zich ook vast uiten in betere kweekresultaten, succes alvast. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

giovanni

11 juli 2004, 17:42:49 #8 Last Edit: 11 juli 2004, 17:43:12 by giovanni
'low

Hang je er ook nog takken/boompje en touwen, ed in
als bezigheid? Of alleen die stok:D

grtjs ;)

Joyce28

Mooi hoor Stijn!
Heb je super gemaakt,daar zul je veel plezier van hebben en de valkjes ook :)

Guinevere

Waw ! Mooi hoor !

Groetjes
Guinevere

Stijn dc

hoi

nee, er komt niets meer bij van takken etc.. dan word het veel te druk, en ze zitten er niet eens op (schommels, ladders...)