11 mei 2025, 15:34:58

foto's versturen

Gestart door phaedra, 15 juli 2004, 23:42:05

« vorige - volgende »

phaedra

Hoi iedereen, ;)weet iemand hoe men foto's moet sturen naar deze site, ik heb mooie foto's van mijn valkparkieten en zou ze graag laten zien, weet iemand daar een antwoord op, :-*Alvast Bedankt en groetjes uit Lierke Plezierke ::)

Marianne

Hallo,

Je moet eerst je foto's verkleinen tot ze kleiner dan 60kb zijn (ongeveer 300 bij 400 picksels)

Dan druk je op de upload knop hier bovenaan

Dan ga je bladeren tot je je foto tegenkomt op je eigen computer

Druk op versturen

Als het gelukt is kan je meteen de url van je foto copieren en bij je bericht plaatsen (door op de rechtermuis knop te drukken en dan op plakken klikken)

Succes en ik hoop dat je het nu gaat lukken.

Groetjes Marianne

ps: misschien zijn er leden zijn die het nog duidelijker uit kunnen leggen
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Carla_en_Yoshi

Hallo,
Zoals Marianne het beschrijft moet het lukken.
Ik heb het vandaag ook voor de eerste keer geprobeerd en :o......het was gelukt.Als het niet lukt kun je altijd je bericht wijzigen en gewoon opnieuw proberen totdat je de manier hebt gevonden zoals het moet.Maar volg het advies van Marianne op,dan kan er niks verkeerd gaan.
Groetjes van Carla.

phaedra

Bedankt Marianne,carla en Yoshi, ik zal het wel eens proberen en hopelijk gaat het dan ook lukken zoals bij jullie, je zal het resultaat dan wel eens zien, jullie zijn alvast hartelijk bedankt voor het antwoord, groetjes uit lierke plezierke