28 maart 2024, 19:23:52

"misbruik"

Gestart door Stijn dc, 6 juli 2004, 01:00:18

« vorige - volgende »

Stijn dc

ik voel me in ieder geval niet meer happy

Tara

Citaatik heb toch niets aan jou gericht, komaa, voel je niet zo aangevallen.

Je verzet mijn topic, en gelijk daarna maak je een sticky dat er misbruik wordt gemaakt van het onderdeel 'Spoed'? Nee Stijn, het is niet naar mij gericht.

tommy

hoi stijn
ik zeg niet dat je het fout
maar soms kunnen mensen in hun heftigheid wel eens een verkeerde keuze maken kwa onderwerp
in mijn ogen is dat niet erg
grt annemieke

Stijn dc


Theetje

Citaatach ja, doe maar op

hoi Stijn,

Was dit voor mij bedoeld om mee te denken over wat wel of niet spoed is?

Groetjes

Theetje


Stijn dc


giovanni

6 juli 2004, 02:02:19 #21 Last Edit: 6 juli 2004, 02:07:29 by giovanni
Wat voor zin heef het dat je het verplaatst?
Na een tijdje zakt het toch weer weg?
En daarbij, alle onderwerpen worden toch gelzn, waar
het ook staat, dus maak je er niet druk om,
in godsnaam ::)

Stijn dc

voila, topic dicht , gedaan ermee, post maar wat jullie willen dan

Lique

Nou kom op mensen.

Ik erger me soms er ook aan.
Maar aan de andere kant ligt het heel simpel.
Mensen willen nou eenmaal snel hulp als er iets aan de hand is. Daarvoor is dit onderwerp er ook.
Maar de een vindt iets spoed als een valkje zich apart gedraagd, de ander vindt iets spoed als het valkje half leeft.
Soms worden er ook dingen gepost waar je vrijwel geen antwoord op kan geven, maar meer als info bedoeld is.

Kortom, dit is een vrij uiteenlopend onderwerp.

Tara, je moet je niet gelijk aangevallen voelen, ik heb zelf alle berichten die stijn verplaatst heeft weg gehaald, en dat is niet alleen jouw topic. ik haal namelijk regelmatig verplaatste onderwerpen weg, omdat het alleen maar beeldvulling is.
Het is geen mooi gezicht dat er alleen maar berichten staan, dat een onderwerp verplaatst is, want daardoor lezen mensen de echte spoedvragen minder gauw.

Verder wil ik nog even zeggen dat toen ik dit onderwerp startte, ik een lijst heb gemaakt, wat wel verstandig is om te lezen:
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=Spoed;action=display;num=1053898115

Ik heb geen zin om hier verder op in te gaan, maar houd het gezellig hier op het forum. Er zijn al problemen zat.
Het forum is ook een stukje ontspanning voor velen, en ook voor mij.
Het is niet leuk, om zo vaak al die discussies te lezen tussen bepaalde personen.

Nog een tip:

Verplaats je eens in een ander.....


Stijn dc

oke ,sorry aan iedereen die zich aangevallen voelt, omdat ik PROBEER om het topic spoed voor iedereen gemakkelijk te gebruiken valt. Maar goed, ik zal dit morgen deleten, morgenavond, kunnen jullie gerust nog wat praten.

Kolkkie

6 juli 2004, 02:18:11 #25 Last Edit: 6 juli 2004, 02:28:31 by kolkkie
Hallo allemaal,

Ik ben het voor een deel met Stijn eens. Soms staan hier onderwerpen die hier eigenlijk 'niet' thuis horen, maar dat geldt ook voor andere onderdelen van het forum.
Daarom zijn er moderators die evt. fout geplaatste postings verplaatsen, al moeten de mensen die ze beginnen wel eerst kijken waar ze thuis horen. Soms heb ik het idee dat het niet gedaan wordt.

Alleen is het moeilijk om een duidelijke grens te trekken waar nou precies wat hoort, al staan sommige topics compleet op de verkeerde plaats (zie er al 2 onder spoed staan waarvan ik denk die kunnen ergens anders).
Ik zeg niet van welke ik dat vind want ik wil niet met een beschuldigende vinder wijzen of ik heb een ander beeld van spoed als iemand anders.

Ook moet er af en toe goed en serieus geantwoordt worden op een onderwerp.
Laatst was er iemand die toch een serieus probleem had en dan krijgt diegene als antwoordt ongeveer het volgende:

'Ik weet niet wat het kan zijn dus moet je maar wachten op andere leden die er meer vanaf weten.'

Diegene die zo snel mogelijk andwoord op zijn/haar vraag wil denkt dan dat ze antwoordt heeft, maar in werkelijkheid staat er een nutteloos bericht.
Als je het niet weet geef dan helemaal geen antwoord.

Ook soms dat 'gesnauw' naar elkaar toe irriteer ik mij af en toe aan. Iedereen heeft een mening dus respecteer die.
Ga om met mensen zoals je zelf ook mee omgegaan wilt worden.

En hou het vooral gezellig.

Groetjes,

Mariska

p.s. dit is dus gewoon mijn mening die ik hier heb neergezet.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

giovanni

Daar sluit ik mij volledig bij aan
Er worden idd te veel berichten geplaatst van:

'ik weet geen antwoord maar ik wilde toch even een
berichtje plaatsen' ::)

Is echt wel overbodig
nujah, niets aan te doen

grtjs

Lique

Nou, hopelijk snapt iedereen het nu een beetje, waarom Stijn dit doet, want stijn heeft natuurlijk het beste met ons allemaal voor.
Hij wil alleen maar goed modereren, en ik moet zeggen, dat hij dat heel goed doet. Hij houdt alles goed bij, en dat kan ik enorm waarderen.

Hopelijk kan iedereen weer normaal tegen mekaar doen, zonder rare uitspraken te doen.
We willen graag dat dit een leuk forum blijft. zonder dat iemand van alles naar zich toe krijgt gesmeten.

Iedereen doet zijn best hier, en laten we dat respecteren.
Er zijn weinig fora waar zo'n leuke sfeer hangt.

groetjes Angelique

giovanni

Nou, dat is waar, het is zéér moeilijk om zo'n tof forum
te vinden:)

En ik vind deze discussie niet nutteloos was, want ik dacht
wel dat dit wel eens ging gezegd worden::) Hopelijk heeft
de discussie wat opgebracht.

Ruzies willen de anderen geloof ik ook niet ;) (hopelijk ;D)

grtjs

suus

Hallo,
Ik ben het helemaal met Stijn eens. Natuurlijk is het niet erg om af en toe een item te moeten verplaatsen, maar de verschllende rubrieken zijn er niet voor niets. En als je in paniek bent dan kun je het een keer onder een item plaatsen waar het eigenlijk niet hoort. Maar daar wordt ook niemand op aangesproken lijkt me. Daarbij kan ik me ook voorstellen dat een situatie wat als spoed begon, doorgezet wordt terwijl  het geen spoed meer is. Voor naslagwerk en vragen kan het eerder opgezocht worden als het onder het goede item staat, ik heb het dan over verlengde artikelen als die van Tara. Ik denk dat wij allemaal er erg veel van leren van haar verhaal. En als je het later nog eens na wilt lezen dan lijkt het me dat ik het onder het kopje ziekte zou zoeken. En is het een idee om bv de kern van de zaak als onderwerp te maken de ziekte zelf dan?? (weer Tara's item ALS VOORBEELD te gebruiken) Maar dat zal wel erg veel tijd kosten om het te veranderen allemaal.

Verder denk ik dat er zoo ontzettend snel op alle items hier gereageerd wordt dat het een compliment is voor een ieder die hier de antwoorden verschaft, en daarmee het item spoed eigenlijk weinig berichten zou moeten hebben.

Feedback is goed, maar ik denk dat het vooral een gezellige site is, en zoals overal wel wat regels kent. Vergissen is menselijk, maar laten we er gaan moordzaak van maken.

groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico