29 maart 2024, 00:43:15

"misbruik"

Gestart door Stijn dc, 6 juli 2004, 01:00:18

« vorige - volgende »

Stijn dc

6 juli 2004, 01:00:18 Last Edit: 3 februari 2006, 07:49:57 by Inger m
hoi iedereen

ik merk dat er de laatste tijd meer wat misbruik word gemaakt van het topic spoed, Dit is een onderdeel van het forum voor mensen die een dringende vraag hebben, niet voor vragen die nog even kunnen wachten. DAarom wil ik vragen om minder dringende vragen ergens anders te posten, anders geeft dat weer extra werk voor de moderators (dat is op zich niet zo erg) maar het onderdeel spoed gaat zo een heel stuk overzichelijker worden zonder die "verplaatst" ... stukken erbij.

SDC:D

giovanni

Niet dat er mensen klagen ervan...

Stijn dc

neej, maar het is gewoon zo. Het is niet moeilijk om eventjes te denken waar je het beste een vraag post.

SDC:D

maja

ja, stijn,
voor sommige mensen zijn enkele dingen nu eenmaal belangerijk.
Daarvoor niet voor jou, maar voor die mensen kan dat van zeer groot belang zijn...
maja

Stijn dc

ach ja, laat het dan maar he  :o

Inger m

Hoi,
Ik ben het ook wel met Stijn eens. Vooral omdat alle vragen op dit forum zeer snel worden behandeld, ook binnen de andere topics. Een onderdeel Spoed lijkt mij voor zeer dringende, danwel zeer ernstige zaken en niet voor alle vragen waarop je gewoon snel antwoord wilt. Op deze manier worden er anders wel erg snel zaken bij 'spoed' gezet die er eigenlijk niet thuishoren.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

maja

ik ben blij dat je het kan begrijpen ;D
bedankt
maja en co  ;D

Stijn dc

ow, ik krijg nog eens gelijk, is wel lang geleden dacht ik :-/

tommy

6 juli 2004, 01:45:28 #8 Last Edit: 6 juli 2004, 02:03:15 by Angelique
he stijn
PIEP doe je maar op het toilet
ik denk dat mensen in hun zenuwen en verdiet weleens een verkeerde rubriek kiezen
maar om dan zo heftig te reageren vind ik echt onwijs kinderachtig
ik wil het verder hier maar bij laten
grt annemieke

Theetje

Hoi Stijn.

in grote lijnen ben ik het met je eens. Soms staan hir absoluut vragen die er niet thuis horen.

Ik vind het alleen heel moeilijk om de grens te trekken wat spoed is en wat niet. Is spoed als je vermoed dat je valkje ziek is en er gelijk wat aan wil doen, of moet ie eigenlijk al levensgevaarlijk in de problemen zitten en natuurlijk de tussenweg tussen deze twee uitersten.

Ik begrijp je punt dus helemaal, alleen waar trek je de grens. Misschien moet dit wat duidelijker worden aangegeven voor zover dat kan dan

groetjes

Theetje


Stijn dc

ach ja, doe maar op

Stijn dc

ik reageer toch helemaal niet heftig. Komaan, doe ik eens moeite om het wat ordelijk te houden, nee krijg je dit weer. Tuurlijk mag je hier vragen posten over een ziek valkje. maar ja...

Tara

Hoi Stijn,

het valt vooral niet op dat dit naar mij gericht is met mijn Biomune, nou, wat is spoed? Voor mij is spoed een onderdeel waar je snel een antwoord wil, ik wou hiervoor snel een antwoord, omdat ik moest het antwoord positief zijn ik nog had gebeld naar mijn DA. Is dit dan zo erg? Nou sorry hoor!

Groetjes, Tara

Stijn dc

ik heb toch niets aan jou gericht, komaa, voel je niet zo aangevallen.

maja

ik vind dat theetje gelijk heeft!
die grenzen zijn hier soms wel ver te zoeken he  :D
mss nog eens over dit alles nadenken en wie weet komt iedereen er gelukkig uit ;D