29 maart 2024, 01:26:28

"misbruik"

Gestart door Stijn dc, 6 juli 2004, 01:00:18

« vorige - volgende »

the_lost_valley

6 juli 2004, 14:15:05 #30 Last Edit: 6 juli 2004, 14:15:58 by the_lost_valley
Tot op zekere hoogte ben ik het wel met Stijn eens.. maar euh.. als het dan echt SPOED moet zijn, wat hier allemaal gepost moet worden, waarom staat dit topic dan in vredesnaam hier?!?!?!
Ik dacht meteen dat het  om een misbruik(mishandeld) valkje ging ofzow >:( >:(
Groetjes Natalie

Stijn dc

omdat dit topic in verband staat met het onderwerp spoed. Ik kan het niet bij divers gaan zetten als het over spoed gaat.

Tara

Misschien dat je dan beter het onderwerp verandert in: 'Misbruik van Spoed' ...

Groeten Tara

tommy

ja dat is inderdaad wel een goed idee
dan is het duidelijker
nu denken mensen inderdaad dat het over mishandeling gaat
grt annemieke

Tessa

ben het met tara en natalie eens een andere naam voor het onderwerp had beter geweest

ik denk ook dat spoed voor iedereen iets anders betekent en dat je daar moeilijk op kunt filteren

en om elkaar dan zo aan te vallen vind ik ook niet oke en al helemaal niet als het op msn achter iemand ze rug om is
 >:( >:(

wens iedereeen een prettige dag en hoop dat er weinig mensen spoed hebben  :D

Inger m

*zucht*

Mss eens slim om het woord 'SPOED' te definieren:
Want het lijkt of het nu voor verschillende betekenissen te interpreteren is.

A. Spoedeisende situatie: bv bij een gewonde of zieke valkparkiet, waarbij iemand snel medisch advies nodig heeft (of mss beter een DA kan raadplegen)

B. Snel antwoorde gewenst: kunnen allerlei vragen betreffen, waarop degene die de vraag plaatst snel antwoord wil, zonder dat er een eerdergenoemde spoedeisende situatie (A)achter zit. Er zijn hiervan zo een paar voorbeelden te noemen, maar ik wil het even algemeen houden.

De situatie bij A lijkt mij zondermeer onder SPOED vallen, maar B situaties zijn voor meerdere uitleg vatbaar. Natuurlijk is het persoonlijk of iemand snel een antwoord wil of niet.

Omdat dit een drukbezocht en actief forum is, worden alle vragen sowieso heel snel beantwoord en zouden B situaties mogelijk beter onder de desbetreffende topic geplaatst kunnen worden. Dit voorkomt dat het topic SPOED wordt 'vervuild' met vragen over niet-spoedeisende situaties.

Dit is mijn mening over het topic SPOED.

gr Inger

Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

Citaaten om elkaar dan zo aan te vallen vind ik ook niet oke en al helemaal niet als het op msn achter iemand ze rug om is
 >:( >:(



en wat bedoel je daarmee?

Kolkkie

Citaaten om elkaar dan zo aan te vallen vind ik ook niet oke en al helemaal niet als het op msn achter iemand ze rug om is
 >:( >:(


quote author=Stijn dc link=board=Spoed;num=1089054018;start=30#36 date=07/06/04 om 20:50:45]


en wat bedoel je daarmee?[/quote]

Mochten er dingen op MSN gebeurd zijn dan dient dat daar te worden uitgesproken en niet hier.
Ik weet niet of het waar is wat Tessa zegt dus verder heb ik er geen mening over.

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden want al die over en weer beschuldigingen ben ik nu echt een beetje zat.
Als jullie zin hebben om elkaar te gaan beschuldigen doen jullie het maar via een ander medium en niet doormiddel van dit forum.

Dat is mijn mening.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Wendela

Hallo allemaal,

1 Ik ben het op zich wel met Stijn eens dat de Spoed-rubriek alleen voor vragen is die moet spoed (bijvoorbeeld binnen 12 uur) beantwoord moeten worden.

2 Spoed is echter een subjectief begrip. Niet iedereen verstaat onder "spoed" hetzelfde.

3 Iedereen op dit forum houdt van valkjes. Niemand wil dat er belangrijke spoedberichten ondersneeuwen met alle gevolgen van dien. Ik kan me dus niet voorstellen dat niemand de Spoedrubriek expres "misbruikt"

4 Als mensen iets per ongeluk fout doen, mag je ze daar op een beleefde manier op aanspreken. Mensen die aangesproken worden, of zich aangesproken voelen, kunnen vragen stellen als ze het gezegde (de kritiek) niet begrijpen of nader toegelicht willen zien.

5 Maar... alles met respect en zonder er andere dingen bij te halen.

Nou... dat was de preek van de week weer.

Trouwens, ik moet toegeven dat ik me ook wel eens schuldig maak aan het geven van adviezen met misschien te weinig inhoud. Ik weet namelijk niet alles van valkjes en ben vaak bang om een foute tip te geven. Meestal geef ik dus wel een inhoudelijk advies, maar vraag ik daarbij wel om respons van andere forumleden. Ik hoop dat jullie dat van mij begrijpen. Maar echte "lege" adviezen zijn wel irritant lijkt me als je een spoedkwestie hebt.

Groetjes,

Wendela

Tessa

ik bedoel dat iedereen voor zijn of haar mening mag uitkomen maar dit wel beschaafd moet doen en dus aardig tegen enlkaar moet blijven dat bedoel ik

daan

ppppppfffffff.......................!@#$%^^&*()^%$

Jeetje nog ff en dit topic kan beter onder dicussieplatform. whawhawhawah.
Wat het wel niet allemaal te weeg brengt zeg als een lid die het onderhoud van deze topic houd, gewoon vraagt of iedereen er een beetje rekening mee wil houden waar de berichten geplaatst worden.
Beschuldigingen over een weer, mensen dat heb helemaal geen zin en dat is ook helemaal niet de bedoeling geweest van Stijn.

Groetjes Daan

sky

7 juli 2004, 03:50:42 #41 Last Edit: 7 juli 2004, 03:54:02 by sky
Hoi iedereen,

Ik heb hier een heleboel hevig leesvoer te verwerken gekregen, dat ging van oplossingen, naar verwijten zo naar begrip.
Zowat alles heeft hier de revue gepaseert.
Dit alleen maar omdat 1 persoon ergens zijn verantwoordelijkheid opgenomen heeft, met maar 1 ding in zijn achterhoofd: Ordelijkheid voor iedereen van ons.
Enja, de uitleg is bij de ene al wat duidelijker dan bij de andere.
Maar het is toch niet nodig dat je er blijft over doordrammen, dus geef elkander een lach en ga door met datgeen waarvoor we hier zijn.
Onze hobby delen met elkander op een leuke manier
AMEN  ;D

Met vriendelijke groeten voor iedereen Sky :)

Raikiri

:S:S.. ik zou pas iets bij spoed zetten als me valkje wel HEEL erg ziek is

groetjes chrissy

Cheers, Quynh & Raikiri~

giovanni


Yo Sky,

Ik denk wel dat het eens zinvol was om hierover te
discussieren hoor, dan weten we hoe men hierover denkt
e.d.  ;)

grtjs

Suzanne

Nou, wat een drukte allemaal zeg om een dood normaal berichtje wat Stijn heeft geplaatst. Ik vind dat hij groot gelijk heeft en het ook goed doet. Ga er maar eens aan zitten om moderator (zo heet dat geloof ik) te zijn.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.