8 mei 2025, 22:10:45

Samen voegen

Gestart door tommy, 5 juli 2004, 23:26:25

« vorige - volgende »

tommy

Hoi,
wie heeft er ervaring met het samen-voegen van valkparkieten, grasparkieten en catharina-parkieten in een kooi. Mijn valkparkieten en catharina-parkieten zitten al in een kooi. En dat gaat goed. Mijn kooi is 1.20 m breed en 2.5 m lang en 2 m hoog. Er komen dan 10 valkparkieten, 4 catharina-parkieten en 13 grasparkieten in.
Groetjes Annemieke.

Tara

6 juli 2004, 21:52:10 #1 Last Edit: 6 juli 2004, 22:53:47 by Angelique
Hoi Annemieke,

Valkparkieten, grasparkieten en catharina's kunnen heel mooi samen, valkparkieten zijn heel rustig, catharina's ook (echt, de rustigste parkietjes kan je zeggen!) en grasparkieten, tja, die kunnen met  veel samen alleen zijn er dan problemen soms met de kweek bij andere vogels, maar dit is niet altijd het geval natuurlijk. Maar ze kunnen best heel mooi samen hoor! Hopelijk ben je hier wat mee.

Groetjes, Tara

tommy

gelukkig toch nog iemand die reageerd
whahhahahahahahaaha
ik heb er wel iets aan
grt annemieke

Inger m

Hoi Annemiek,
Het meeste is inmiddels wel gezegd. Ik vraag me alleen af of het niet wat vol wordt met dat aantal vogels in de voliere (mijn voliere is vrijwel evengroot 3 m x 1.10 m x 2 m), maar ik vind het met een kleiner aantal vogels al wat aan de drukke kant. Indien je wilt gaan broeden zorg voor voldoende nestkasten...meer als het aantal stellen dat je hebt voor vrije keuze mogelijkheid. Broedgedrag is sowieso moeilijk tegen te houden bij vogels...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.