11 mei 2025, 11:34:30

Ik heb een voliere erbij!

Gestart door Saskia, 5 juli 2004, 01:59:02

« vorige - volgende »

Saskia

5 juli 2004, 01:59:02 Last Edit: 5 juli 2004, 02:00:42 by Saskia
Ik heb net mijn nieuwe voliere gehaald.
Ik was al een tijdje opzoek naar een kamervoliere erbij om de koppels te kunnen schijden in het broedseizoen.Kuifje is nogal dominant en joeg Dommel heel de voliere door en ze zaten ook steeds in elkaars blok.Nu kunnen ze ieder in hun eigen voliere hun jongen groot brengen.Dit is hem:
.De kleur valt in het echt reuze mee.Ben er heel erg blij mee en de valkjes hoop ik ook.  

giovanni

yo

wow :o is echt wel een mooie volière! :)
en ja hoor, het kleur valt zeker mee ;)

En het is idd beter om ze te scheiden als ze in mekaars
blok zitten ed

grtjs

Joyce28

mooi hoor :) ,leuk is dat he om een kooi helemaal in te richten ;)

Karin

Hé daar heb ik er 3 van staan  ;D Nu uit elkaar omdat ik ze niet gebruik, maar zodra het weer broedseizoen is gebruik ik er in ieder geval 2 om koppels in apart te zetten. Nummer 3 ga ik misschien verkopen als ik jongen heb. Dan kan iemand gelijk een mooie kooi bij het jong kopen. Mag ik weten wat jij er voor betaald hebt ? Want hij is tweedehands hè ? Dan weet ik wat ik er ongeveer voor kan vragen.

groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Saskia,

Inderdaad een uitkomst als je ze zo apprt kan zetten dat is veel fijner voor ze als ze een nestje hebben :-)
Die kleur ken ik wel die valt inderdaad best wel mee.
Ik zet hier ook het broedende koppel appart dat is wel zo rustig voor ze.
Alleen heb ik daar een gewone grote kooi voor daar hebben ze ook best de ruimte in.

Groetjes, Paul

Saskia

5 juli 2004, 14:08:54 #5 Last Edit: 6 juli 2004, 00:38:53 by Saskia
Hij was 60 euro,nou das echt niet duur voor een voliere.Gelukkig had ik meteen gebeld 10 minuten nadat de advertentie geplaatst was,want meteen daarna had nog iemand gereageerd.Vandaag ga ik hem schoonmaken en inelkaar zetten en de vogels erin doen,want mijn oude voliere kan wel een opknapbeurt gebruiken.

wouter

leuke voliere
'k wou dat ik er ook een had en 60€ lijkt mij inderdaad niet duur.
groetjes wouter(ekkie)

Stijn dc

hoi

60€ is helemaal niet veel hoor voor z'on kooi. Gefeliciteerd ermee.

SDC:D