20 juli 2025, 15:29:54

Suus' dagboek

Gestart door suus, 4 juli 2004, 22:42:46

« vorige - volgende »

Kolkkie

CitaatHOIIII
O ik ben zoo blij. Ik had vanmiddag voor het eerst sinds het hele gebeuren, dat ik naar de voliere liep en ik allemaal fitte, aktieve valkjes zag. Het voelde goed.

Hoi Suus,

Wat fijn dat het alweer stukken beter met ze gaat. Ik ben echt blij voor je.

Maken je valkjes nu ook wat meer geluid als eerder?
Als ik nl. mijn raam open heb kan ik ze in de verte nl. horen. Het lijkt nu wat meer te zijn als eerder :).
Of zal het aan mij liggen :D :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Anita1

:D :D ;) :D jaaaaaaaaaa die maken me een herrie nu!!! pffff ik hoor ze in arnhem helemaal whoehahahha kusss anita :D :D ;D :D ;D

Rika

heb zojuist gelezen ..
o wat erg fijn dat nu op weg naar goede komt .
pfff wat een zware weken allemaal zeg ...

groetjes Rika

suus

Hoii,
Ik zou het echt niet weten Mariska, of ze meer lawaai maken. Ik denk zelf van niet. Maar ben ook veel weggeweest de laatste dagen. Maar het is mij nog niet opgevallen.
Jee zeg, dat je echt zoo dichtbij woont dat je ze hoort! Maar je zou dan Blossom ook wel kunnen horen, die zit binnen maar die heeft me een kabaal! Ook wel omdat ik dus veel ben weggeweest denk ik. Zal het de komende week goed maken met de schatjes binnen!
Maar ik heb geen last van die buurman hoor met zijn airco :D :D
Reageren jouw valkjes trouwens op die van mij?
Ik ben benieuwd.
Ja inderdaad Rika, nu gaan we naar leuke weken toe met mijn valkjes.
Mijn bonte witmaskers kunnen eindelijjk thuiskomen!! Daar heb ik ook naar uitgekeken hoor. En Spookie ook!
Ga of morgen of straks nog even een panacurrondje doen in de voliere. En dan zal ik over een weekje of zo alles klaar gaan zetten voor de welkomsreceptie van Youri en Laika (bonte witmaskerkoppel) en Spookie!!! Het is omdat we geen letterlijke vlag en stok hebben anders had ik de vlag uitgehangen :D :D
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

suus hou er rekening mee dat ze van de panacur ook 2 daagjes niet lekker kunnen zijn.maar dan hoef,je je geen zorgen te maken .kusss anita ;)

suus

Ja ik weet het, bedankt voor de tip. Hier binnen zijn ze ook wat stiller dan normaal. Die heb ik al panacur gegeven!
Ook denk ik dat ze binnen ook wormen hadden. Ik had Snowy (daar moet het dan vanafkomen) wel ontwormt maar met dat bogenaspul. Nu dus nog een keer met panacur, en prompt is blossom aan de dunne!
Maar het gaat helemall goedkomen hier bij ons!!! We hebben het ergste gehad, en ben nog steeds erg blij met het hele 'spul'!!!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

ja ik vind zelfs dat ze een beetje ziek worden van die panacur.vind het heftig werkend spul.kusss anita

robentru

Hoi Suus,

heerlijk, heerlijk, heerlijk.
Dit is pas het echte genieten, hier doe je het voor...
Wij hebben wel een vlag! ;D ;D ;D
Wanneer je precies weet wanneer Youri, Laika en Spookie naar jullie komen, kun je me dat laten weten. Dan hang ik de vlag voor ze uit  ;).
Geweldig, eindelijk weer iets goed om naar uit te kijken.
En geeft je schatjes nog maar ff een kuurtje, dan weet je het zeker.
Kan niet wachten, jullie zeker ook niet.

Groetjes, Rob en Trudy.

Kolkkie

CitaatReageren jouw valkjes trouwens op die van mij?
Ik ben benieuwd.

Hoi Suus,

Ik kan niet met zekerheid zeggen of ze op jouw valkjes reageren.  Wel kan ik je zeggen dat vooral Minggu de laatste tijd veel herrie maakt als ik de jouwe hoor, maar of ze erop reageerd kan ik niet zeggen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

suus

JAAAAAAAAA vanavond zijn de valkjes voor het eerst zelf het nachthok in gegaan toen het schemer werd! Gisteren nog, gingen ze op het voederplateau zitten. Maar vanavond eerst heb ik de voliere schoongespoten. Dit was al wel voor in de avond. Maar toen ik om ongeveer kwart over negen de valken erin wilden gaan doen, hoefde ik alleen het klepje naar beneden te doen want ze zaten er dus al in!!!

Verder heeft de pop van het koppel bonte witmaskers een ei op de grond gelegd, daar er geen blokken meer inzitten. En omdat ze toch doorgaat, heb ik het blok er toch maar terug ingehangen om te kijken wat ze gaan doen. Ze blijven wel wipwappen...
We zien wel wat er gaat gebeuren...
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

wauwwww keigoed zeg! :D dat ze zelf het nachthok ingaan.de aanhouder wint.zal je merken dat het een stuk makkelijker gaat en lekker voor jou.ook beter voor je valkjes.met slecht weer e.d kussssssss anita ;)

suus

Zoals belooft, hier foto's van mijn valkjes. Het duurde wat langer omdat ik de foto's niet vanaf mijn camera op de pc kreeg...
Een foto van de nu aanwezige valkjes in mijn voliere

De twee bonte waarvan ik hoop dat ze verliefd worden op elkaar...

En twee mooie foto's van Blossom. Hier kun je mooi zien hoe hij zijn gele masker al begint te krijgen....

En nog een foto van Snowy. Wel niet zo heel mooi, maar Snowy zelf is prachtig!! Hij/zij doet dit heel vaak, dus grote kans dat ik nog eens de perfecte foto hier van maak!!

Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Suus,
ik vind het plaaaaaaatjes.
Wat een pracht stel valkjes.
En hebben ze een nieuwe vloer (hahahahaha)? ;)

Groetjes, Trudy.

Anita1

ze zien er weer lekker gaaf uit zeg suus.herlijk al die ellende achter de rug.je hebt het verdient.en.en.en wanneer komen er nieuwe bij? hahahaa knuff anita :D

suus

uhh het vloertje komt morgen (als het niet weer zo hard regent!!!)
groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico