28 maart 2024, 18:09:14

gewond?

Gestart door BoBCHIC, 2 juli 2004, 02:28:25

« vorige - volgende »

BoBCHIC

hallo we komen net thuis en onze chico zen oksel vleugel zit volgens ons bloed aan maar kan het niet goed zien want dat laat i niet graag toe natuurlijk en zen veeren.zou da van zelf over gaan of wat kan je er aan doen .
ze zijn nou 2 maanden bij elkaar maar bobby wil nog steeds niet echt wat van chico weten.
gaat wel een beetje beter.
maar hij hapt nog steeds .gaat dat nog over of niet.
want ben best bang dat chico een keer echt gewond raakt.
 >:(

Paul

2 juli 2004, 08:45:51 #1 Last Edit: 2 juli 2004, 08:46:44 by Paul
Hoi  Bobby en Chico,

Kleine wondjes gaan meestal vanzelf over je kan het soms ontsmetten met betadine als het te erg is maar is het een klein wondje dan gaat het meestal vanzelf over.
Na 2 maanden zouden ze normaal al redelijk aan elkaar gewend moeten zijn maar het kan altijd later nog komen ze wennen natuurlijk steeds meer aan elkaar als ze langer bij elkaar zitten.
Ook valkjes die heel goed met elkaar omgaan happen soms wel eens naar elkaar meestal is er een de baas en die moet even aan de ander laten weten dat hij dat is.

Groetjes, Paul

BoBCHIC

he paul. alles goed.
het probleempje is opgelost. ::)
hij is toch nie gewond schoonmoeder was die dag op veziete geweest.
het bleek lippestift te zijn . :D :D
ik was eve weg gegaan toen ze weg waren toen ik terug kwam leek het net of zen vleugel onder het bloed zat :D :D
ik schrok me rot ik dagt dat bobby dat had gedaan  ::)
voor niks boos op bobby  ;D  ;D
maar ja gelukkig was het niks .

groetjes dennis&esther en de beesies


Paul

Hoi Dennis&Esther,

Gelukkig was er dus niks aan de hand dat is wel fijn :-)
Maar hoe heeft schoonmoeder Chico dan zo volgesmeerd?
Is het een hobby van haar om valkjes te schilderen  :D
In elk geval dat je nu weet dat ie niet gewond is ik kan me voorstellen dat je altijd wel schrikt als je bloed ziet.

Groetjes, Paul

Joyce28

body paint  :D ,nou gelukkig is het dat,hihi

Ik gaf laatst ook een kus op mijn Lutino,was even vergeten dat ik toen lippenstift op had  :D ,dus die had een roze vlek op zijn rug  8)
Tja,een kus is gauw gegeven he,gaat automatisch ;D