28 maart 2024, 16:11:33

kweker zoeken

Gestart door Roderick_, 24 augustus 2002, 11:29:43

« vorige - volgende »

Roderick_

Ik ben op zoek naar een kweker. Ik ben nu een beetje op internet aan het kijken maar ik kan niets vinden. Weet iemand een goede site waar kwekers op staan of weet iemand er toevalig een rondom amersfoort. Als ik er een vind is het dan handig om mijn coco mee te nemen zodat zij zelf een partner uit kan zoeken. Misschien neem ik er een zoals k.c van angelique en peter.

Peter

Hoi Roderick,

Hahaha, grapjas, K.C. is een van mijn lieve schattige valkjes, jammergenoeg voor jou is hij niet te koop. Gelukkig maar, want we zijn heel gek met hem, en alle andere valkjes. En hij heeft hier nog een grote taak, de kleintjes van hem en Kyra grootbrengen. Maar in ieder geval succes bij het vinden van een geschikte valk.

Groetjes Peter en Angelique
en een vleugeltje van mijn K.C.

Roderick_

Wat voor Mutatie is k.c

Peter

Hoi Roderick,

K.C. is een wildkleur valk.
Maar wel een hele mooie, zijn staart is effen donkergrijs/ zwart met een blauwe veer er tussen.
En het is een schat van een beesie.

Groetjes Peter en Angelique

Roderick_

Ik ga zo effe het dagboek van k.c lezen. Hij is zo mooi nog een vraag is het een mannetje

tara_

hahahaha, Roderick, je moet nog veel leren zo te zien, tuurlijk is het een mannetje. De popjes hebben die gele kleur niet aan de kop. Met vele groetjes Tara

Peter

Hoi Roderick,

Ja, K.C. is inderdaad een man.
Leuk dat je zijn site gaat bekijken.

Groetjes Peter en Angelique

Roderick_

ja ik moet inderdaat nog veel leren ik heb een boek besteld. van die mutaties snap ik nog niet veel maar ik leer het wel.

Trudie

Kweker zoeken en niks vinden??
Er staan op deze site zelfs adressen van kwekers hoor.
Dan misschien een endje uit de buurt, maar dan heb je misschien wel wat je zoekt.

Succes!

Groetjes,
Trudie

Roderick_

o stom ik ben er zelf een keer geweest. Wat staat er nou niet op deze site??

metal_goddes_

Hoi Roderick,
Ik las dat je een kweker zoekt, omdat je er een
valkje bij wilt, ik kweek met diverse mutaties, en ik heb momenteel door een geannuleerde reservering 1 wildkleur valkje te koop. Hij/zij kan over ongeveer 3 weken opgehaald mag worden.
En hij/zij is bij aankoop geheel handtam, komt bij je zitten, kruip graag in je nek, laat zich aaien etc.

Met vriendelijke groet,
Ilse Vergeer
Valkparkietenkwekerij Lutino NL

(mijn website is helaas buiten werking, maar volgende week is als het goed is het nieuwe domein actief)

Roderick_

hallo,
Ik heb inmiddels een wildkleur valkje erbij en is al best wel tam. Ik ben al druk opzoek naar een ruime voliere voor meerdere valkparkieten. Ik denk als ik die heb dat er dan nog wel een keer een valkje bij komt. Kan ik dan bij u al geheel tamme valkjes ophalen. Mocht ik er binnenkort nog een valkje bij nemen zal ik aan u denken. Ik neem aan dat het adres wel op de website staat. Ik weet alleen het website adres niet. Want er was toch nog geen domein.

groetjes roderick

Peter

Hoi Roderick,

Ilse stuurt binnenkort haar nieuwe website adres. Ik zal het ook weer op onze site plaatsen. En ff bij dit bericht.

Groetjes,
Peter

roderick