3 mei 2025, 16:14:58

mascara

Gestart door tygo en ilona, 23 juni 2004, 22:04:06

« vorige - volgende »

tygo en ilona

Hallo,

mijn vogel eet mijn mascara op. Ze vindt het zowieso leuk om aan wimpers te trekken, maar vooral als er mascara op zit. Ze eet dit dan op. Dit kan toch niet goed zijn? Heeft iemand hier ook ervaring mee? en is het schadelijk?

Groetjes, Ilona

Bianca

Punky bij mij vind het ook geweldig als ik me aan het opmaken ben op m'n hoofd te zitten en dan voor over laten vallen om inderdaad ook m'n mascara aan te vallen.
Ik duw 'm altijd meteen van m'n hoofd af, lijkt me toch niet helemaal goed.
Ja of het moet diervriendelijk getest zijn.............whahahahahaha
Nee alle gekheid op een stokje ik zou het niet toe laten.
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kolkkie

Hoi Ilona,

Ik zou je valkje niet van de mascara laten eten. Het lijkt mij dat er stoffen in zitten die erg schadelijk voor een valkje kunnen zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

sadelienda

Misschien willen ze ook een beetje op de wimpers hebben  ;D

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Remco_Ultee

Gel zit altijd Gel te eten ofso van me haar als tie op m'n hoofd zit. Daarom heet hij niet Gel hoor, zo heette hij al  :D

Ik ben benieuwd wat mousse kan, m'n nieuwe valkparkietje ;D

Wax doet maar weinig, is nog niet echt tam.

the_lost_valley

ghehe.. ik heb een wenkbrauwpiercing, en altijd als mijn valkje gezellig bij mij op mijn schouder zit, gaat hij aan mijn piercing zitten.. het is zo'n ringetje, met een balletje, en dan probeert hij het balletje ertussenuit te halen (wat natuurlijk niet lukt hoor).. wel grappig.. het doet gelukkig geen pijn ofzow. maar hij vind het zo mooi glimmen en het balletje is wel interessant.. gelukkig blijf hij hierdoor van mijn wimperharen af.. :)

Kolkkie

Hoi,

Ik kan hier haast wel een schoonheidssalon beginnen.
Pukkie is nl. de ideale haren en pukkelverwijderaar.

Een beetje haar wordt er vakkindig uitgetrokken (wel pijnlijk :() en ook menig onenigheidje op mijn arm, gezicht ed. is al met de vloer gelijkgemaakt.

Ook oorbellen blijven niet in mijn oor zitten, die moeten met alle geweld uitgetrokken worden. Pukkie houd de oorbel nog vast als ik haar weg wil halen bij mijn oor. Echt een hardnekkinge peuteraar dus.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

the_lost_valley

ghehe.. ja.. wel grappig.. ik heb een zwart t-shirt, met witte letters en een soort witte spikkels erop.. mijn valkje probeert elke keer die witte spikkels eraf te plukken.. maar ja.. dat gaat toch echt niet lukken.. :-/

Paul

Hoi,

Een van mijn valkjes is een vliegen epileerapparaat  :D
Die probeert altijd mijn haren uit mijn wang te trekken en dat voelt niet echt fijn aan.
Maar van mijn wenkbrouwen blijven ze gelukkig af.
Soms zitten ze wel in mijn haren en halen dan hele plukken door hun snavel net of ze het aan het kammen zijn.

Groetjes, Paul