13 mei 2025, 18:25:46

wit

Gestart door mona32, 28 juni 2004, 20:37:10

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Mana,

Ik heb een keer gehad dat ik pas na 10 dagen echt zag dat het eitje bevrucht was en soms zie ik het met 3 dagen al dus ik zou ze zeker nog even laten liggen.
Het moet er ongeveer zo uitzien als ze bevrucht zijn:

Met een gewone zaklamp zie je het wel maar met een speciaal lampje zie je het vaak wel beter.
Ik hoop toch dat ze nog bevrucht blijken te zijn over een paar dagen dat zou wel leuk zijn :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

soms duurt het wat langer voor je het ziet. Maar een week is ongeveer het maximum.

Ja, wat een woorden he, ik wist niet hoe ik het anders moetst noemen :)

SDC:D

mona32

hoizzzz

ik heb nogmaals een gekeken maar helaas ken ik nix ondekken ... ook is er een eitje kapot gegaan die heb ik eruit gehaald ... ze heeft ook een hele dag en een nacht niet gebroed .. denk niet dat het nog iets gaat worden ....  ::) ::)

groetjuhss mona

Suzanne

Hoi Mona,

Ik heb bij mijn eerste nestje nooit wat aan de eitjes kunnen zien. Ik heb ze gewoon laten liggen, en tot mijn grote verbazing had ik ineens 3 jonge valkjes. Dus lekker laten liggen tot je ongeveer een week voorbij de datum bent dat ze uit hadden moeten komen.

Ik ben benieuwd.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.