2 mei 2025, 15:52:17

verliefd op mijn hand

Gestart door boezempje, 26 juni 2004, 22:18:14

« vorige - volgende »

boezempje

hai

nou dat heb ik weer zit stormy op mijn hand en begint aan mijn nagels te bijten en begint dan met zijn kontje op  en neer op mijn hand te gaan,nou ik lag in een deuk dat kan ik wel zeggen :D :D
is dat normaal dat ze dat doen?

groetjes esther

Tara

Hoi,

je merkt wel dat het een mannetje is zeg, zo vroeg al wipwappen :D. Wat hij dus deed is paren met je hand ::). Maar dat gebeurt wel vaker hoor, het is geen uitzondering ;D.

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara

wipwappen met mijn hand ja ooohhhh :o :o
wel grapig hoor maar hij is echt vroeg ja hij is pas 6maanden :)

Tara

Hoi,

ja, met 6 maand zijn ze praktisch 'volwassen'. Dus hij is toegelaten :D.

Groetjes, Tara

boezempje

hai

ooohhh oke hahahahahah toegelaten ;D ;D
hij heeft er zin in denk ik  :D

Paul

Hoi Esther,

Stan doet dat hier ook die trekt net zo lang aan je nagels tot je je hand in een bepaalde houding houd en dan leeft ie zich uit  :D
Het is natuurlijk niet echt een natuurlijk gedrag op je hand maar ze zien je dan als hun partner en willen dan met je paren.
Het nadeel is dat ze later heel moeilijk op een popje te krijgen zijn want die van mij weet alleen maar hij hij een hand kan versieren :-(

Groetjes, Paul

boezempje

hai

jaja ik ken het dat doet stormy ook net zo lang tot mijn hand goed in vorm is  :D
maar het is wel de bedoelling dat hij het op een vrouwtje doet later.dus moet ik hem maar tegen houden als hij mijn hand wil pakken hihihi

groetjes esther

Paul

Hoi Esther,

Ik heb het die van mij niet zelf geleerd hij deed dat bij de vorige eigenaar altijd.
maar als je er later mee wilt kweken zou ik het niet toelaten ze kunnen dan beter op een soortgenootje oefenen  :D
Je hebt inderdaad kans dat ie later niet goed weet hoe het echt hoort.

Groetjes, Paul