28 april 2024, 01:21:53

popcorn??

Gestart door BoBCHIC, 28 juni 2004, 19:05:35

« vorige - volgende »

BoBCHIC

hallo weet iemand toevalig ofg popcorn slecht voor onze valkjes is .
bobby is he helemaal weg van hij maakt het klijn maar eet het ook een beetje denk :D.
nou we lezen het wel ik hoop snel want hij is wel aan het knabbelen hij is niet weg te slaan groetjes dennis

Tara

Ho,

volgens mij is het te zien hoeveel suiker er is, als er praktisch geen suiker op de popcorn ligt, mag hij het volgens mij, maar als er veel suiker op ligt, lijkt me dat niet goed.

Groetjes, Tara

BoBCHIC

het is zoete popcorn maar er zitten geen corels op

Tara

Hoi,

volgens mij is er dan wel veel suiker in, volgens mij lijkt het niet zo goed dan helaas, hoe graag ze het ook eten, maar een klein beetje kan geen kwaad, maar toch ...

Groetjes, Tara

giovanni

Ja, met té veel suiker niet aan te raden
Zou het anders ook al gegeven hebben ;D Want
men zus maakt echt popcorn à volenté :D

grtjs

claudjuh

hoi,
Kun je dan niet die popcorn nemen die je zelf in de magnetron moet maken? Bij die kun je ook achteraf pas de suiker erop doen, in dit geval dus niet erop doen ;D
Dan heb je toch eigenlijk alleen het gepofte maisje???????
groetjes claudia

Paul

Hoi Dennis,

Hier vinden ze het juist lekker als het zoet is de ongezoete eten ze meestal niet maar als er zoetigheid op zit zijn sommige er dol op hier.
Zolang je het maar niet elke dag geeft zal het niet echt kwaad kunnen en natuurlijk geen hele bak vol geven.
Het is net als patat dat is ook niet goed voor ze maar af en toe krijgen ze dat wel en ik heb nog nooit problemen gehad daarmee.
Dus als ze het lekker vinden kan je ze best een popcorntje geven.
Het is natuurlijk ook ontpopt in hete olie dus te veel zou misschien ook niet goed zijn door het vet wat erin zit.
Maar 1 of 2 stukjes op zijn tijd zal echt geen kwaad kunnen.

Groetjes, Paul

Raikiri

Ik geef Chrissy juist af en toe een stukje zoute popcorn. Maar van alles een klein beetje hoor...

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~