|
Pagina's: [1]
|
|
|
Auteur
|
Topic: In het vangnet van Euro Parrot (gelezen 1157 keer)
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

Šockatiels
|
Hoi allemaal,
Wij zijn lid van de Euro Parrot. Dit is een maandblad voor de kromsnavelliefhebber van de PS Holland. Iedere maand krijgen wij trouw het maandblad, waar we erg blij mee zijn. Deze maand staat er een intervieuw in met Frank Feld. En dit stukje vond ik geweldig om te lezen:
 Hoe zou het nou komen, dat de valkparkiet zo favoriet is? hihi Mocht er een lid zijn, die een zieke vogel heeft, die hulp nodig heeft, verwijzen we altijd door 
 Ja, of mensen nou uit groningen komen, of eindhoven, we geven wel door dat het beter is om naar feld te gaan. Een enkel persoon vindt de afstand te ver, de ander gaat rustig naar amersfoort.
Ik vind het artikel toch wel heel erg leuk, en sommige dingen zoals bovenstaande kunnen wij ons verantwoordelijk voor voelen 
Mocht je geinteresseerd zijn in dit blad, kan je een proefnummer opvragen, en evt lid worden. Neem dan contact op met:

groetjes Lique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ria
Gast
|
Hoe zei je ook al weer dat die dierenarts heette ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

Šockatiels
|
 |
FELD!! :)))
« Antwoord #2 Gepost op: 5 Oktober 2004, 16:20:03 » |
|
|
Hihi. Ja, we kennen hem ondertussen al wel redelijk goed, we hebben al een behoorlijk groot bestand in zijn computer. We zijn er zo'n beetje vaste klant. Hij heeft ons altijd erg goed geholpen, en ben zeeer tevreden met zo'n goede dierenarts.
groetjes lique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Theetje
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet .com
|
Hoi allemaal,
He wat jammer, de nieuwe euro parrot is bij mij nog niet binnen.
Weer om wat naar uit te kijken dus. Zal morgen wel in de brievenbus belanden denk ik.
En inderdaad hebben wij ook goede ervaring met Feld opgedaan met Flyer. Een vreselijk lieve man is het.
Groetjes
Theetje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Lique,
Heb jij aandelen bij Feld  Ik vind het ook super hoe hij met de dieren omgaat en hij wil ook altijd weten hoe het gaat als hij een vogel geholpen heeft. Ik moet ook best een stukje rijden daarnaartoe maar dat is het me zeker waard je word daar goed geholpen en voor veel dingen heeft hij een oplossing. Ik ben wel eens bij een andere vogelarts geweest maar je ziet het alleen al aan hoe Feld een valkje beetpakt dat geeft gewoon vertrouwen. Ik heb het blad ook nog niet en ben erg benieuwd naar het hele stukje.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
the_lost_valley
Gast
|
Hoi, Ik ben niet lid van de euro parrot (hoe duur is dat?). Maar aan de stukjes te zien zeker wel een goed artike... Ik heb gelukkig nog nooit naar dr. Feld toe hoeven gaan, maar heb wel telefonisch met hem gesproken.. lijkt me echt een lieve man, met veel verstand van wat hij doet. Als er echt iets is met mijn valkjes, dan is dat zeker mijn eerste adres. maar ja.. ik hoop dat het niet nodig is. Groetjes Natalie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Natalie,
Bij euro parrot heb je twee verenigingen. Ik ben zelf lid van PS holland en je krijgt dan elke maand het blaadje thuis. Het kost 26 euro per jaar en eenmalig inschrijfgeld is 3 euro. Je kan even kijken bij PS Holland op de site hoe alles werkt. http://users.bart.nl/~psittacu/ Je kan dan ook ringen bestellen als je jongen wilt kweken.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hallo allemaal Als de afstand een bezwaar is,ik heb de ervaring dat je ALTIJD kunt bellen en deskundig advies krijgt bij DR FELD. Ze hebben mij al div. keren medicijnen opgestuurd.Natuurlijk tegen een kleine vergoeding. Gr.RINY
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: [1]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.106 seconden met 21 queries.
| |
|