16 april 2024, 10:56:21

bodemmateriaal voor de volière?

Gestart door yentl, 18 januari 2003, 13:45:06

« vorige - volgende »

yentl

Hoi iedereen,
Ik heb een vraag: wat kun je het beste voor de bodem van de volière gebruiken? Wij gebruiken altijd wit zand of schelpenzand, maar dat is soms heel zwaar om weg te doen als we de volière moeten schoonmaken.
Is er soms iets beters voor op de bodem?

groetjes van Yent'l

(nog een vraagje: hoe kun je een foto gebuiken op het forum)

P.D.

18 januari 2003, 19:00:36 #1 Last Edit: 18 januari 2003, 19:05:13 by P.D.

Hoi Yent'l,

Mijn baasje en vrouwtje gebruiken houtsnippers als bodem materiaal. Dit vinden ik en mijn vriendjes heel fijn, omdat we er ook nog lekker mee kunnen spelen.
Ook waait het niet op, als we fladderen.

Een foto kan je gebruiken van internet. dan moet je even op properties klikken, dan zie je daar een url, die kopieer je dan, en plak je in de tekst. Voor je url moet je img tussen[]zetten, en aan het eind /img, tussen de [ ]
Ja, ik kon het niet precies voor doen, anders maakte hij er een plaatje van
Probeer het maar uit.

Succes!!!
Knipoogje van
 P.D.


yentl

19 januari 2003, 14:59:33 #2 Last Edit: 19 januari 2003, 20:03:19 by yentl
Mag het er 1 van ons Flupke zijn die op deze site staat? Waar staat properties? Dat heb ik niet gevonden. De foto staat op fotopagina 16, foto nr.8 , of moet het er een uit je eigen computer zijn?
groetjes Yent'l

Mandy

23 januari 2003, 05:51:52 #3 Last Edit: 23 januari 2003, 12:37:50 by Mandy
Hallo Yent'l  :)

Ik gebruik ook voor m'n voliére beuken houtsnippers.
Die verschoon ik om de 1-2 maanden. De snippers van het buitengedeelte gooi ik weg (ook zwaar, is op 2 m2) en dat van het binnengedeelte gaat naar het buitengedeelte. Dit omdat hier de vogels het minste verblijven en er geen regen/vuil van buiten bij komt.
In het binnengedeelte gaan dan schone snippers.
Mijn buitengedeelte is trouwens opgesplitst, daar waar de houtsnippers liggen is een afdakje boven en waar niet liggen stoeptegels die ik schoon krab, misschien duidelijker te zien bij Foto's, fotopagina 17, 2e foto.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

yentl

Bedankt iedereen voor alle reacties! ;)
Ik heb nu nog bijna een hele zak zand staan dus die moet ik eerst opgebruiken en dan zal ik het eens proberen met die houtsnippers.

groetjes van Yent'l