6 mei 2025, 16:20:21

wie kent deze voliere

Gestart door Lin, 1 juli 2004, 23:06:18

« vorige - volgende »

Lin

Hallo,

Ik kan een vierkante voliere van Ferplast krijgen voor 80 euro. Hij heeft een rode dak en verder is hij groen hij is ong. 180 cm hoog en een omtrek van 55 cm. Maar nu kan ik geen een vinden op de site van ferplast met die maten. Kent iemand deze voliere, (bestaat deze wel?)zo ja waar is een plaatje, wat is een mooie prijs?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Henry

1 juli 2004, 23:22:47 #1 Last Edit: 1 juli 2004, 23:23:14 by mr.florida
moet je even op deze link klikken en dan kan je de voliere zien die je wou hebben en ja als hij er nog nieuw uit ziet is dat wel een mooie prijs hoor.http://www.ferplast.com/nl/page_4981.html

henry en de valkjes

Paul

Hoi Lin,

55cm in het vierkant dat zou denk ik alleen deze kunnen zijn:

De rest is allemaal rechthoekig dus bijvoorbeeld 55x65 cm maar misschien bedoelen ze dat ook en is het een brio mini die is 55x45 cm.
De prijs valt op zicht wel mee als het een brio of een Aria is maar die op de foto hierboven vind ik zelf niet mooi.

Groetjes, Paul

Linda koorn

Hartstikke bedankt voor alles. Ik had al gekeken naar die site maar die maten klopte niet. Ik zal wel vragen aan z welke van de twee het is en en dan ga ik even kijken.

Linda koorn

Het bleek die ene te zijn, die niet zo mooi was. Dat is jammer het is dus niet door gegaan.

Paul

Hoi Linda,

Jammer dat het niet de juiste was :-(
Maar er staan er regelmatig zat op marktplaats en dan wel mooie dus gewoon even in de gaten houden.

Groetjes, Paul