wachtwoord

Gestart door Mandy, 18 januari 2003, 07:32:10

« vorige - volgende »

Mandy

Hé lique, :)

Vannacht probeerde ik opnieuw in te loggen vanaf de pc op m'n werk, maar ondanks dat ik weggevinkt had; naam+wachtwoord onthouden, kon ik toch inloggen zonder m'n wachtwoord ingetypt te hebben.
Dus toen ik met m'n muis bij de balk wachtwoord stond en klikte kwam het tevoorschijn zonder dat ik het in hoefde te typen.
Ik heb liever dat ik m'n wachtwoord in moet typen daar anders alle collega's onder mijn naam op de chat zouden kunnen komen.
Kan ik nu beter maar een nieuw wachtwoord aanvragen? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Mandy,
als je wachtwoord met die sterretjes verschijnt type je daar iets verkeerds in en log je in,dat lukt natuurlijk niet dan.
Daarna slaat ie je goeie wachtwoord niet meer op omdat ie dat foute  onthoud en kan je het goeie elke keer met de hand invullen.

Groetjes,  Paul

Peter

CitaatHé lique, :)

Vannacht probeerde ik opnieuw in te loggen vanaf de pc op m'n werk, maar ondanks dat ik weggevinkt had; naam+wachtwoord onthouden, kon ik toch inloggen zonder m'n wachtwoord ingetypt te hebben. Dus toen ik met m'n muis bij de balk wachtwoord stond en klikte kwam het tevoorschijn zonder dat ik het in hoefde te typen. Ik heb liever dat ik m'n wachtwoord in moet typen daar anders alle collega's onder mijn naam op de chat zouden kunnen komen.
Kan ik nu beter maar een nieuw wachtwoord aanvragen? :-/

Hoi Mandy,

Windows slaat zelf deze wachtwoorden op. Dit is een standaard instelling. Je kunt de instelling veranderen maar dat gaat vaak niet op bedrijfscomputers i.v.m. rechten e.d. Een andere en veel betere oplossing is als je klaar bent met de chat dan ga je naam het login scherm en toets je de eerst letter van je gebruikersnaam in. Windows zal nu een pulldown menu geven waarin je gebruiksnaam staat. Ga met de pijltjes toets op de gebruiksnaam (of met de muis ) staan, druk dan op delete. Windows zal nu vragen of deze inlog gegevens van de computer verwijderd moeten worden. Geen hier een ja op als antwoord en je gebruiksnaam en wachtwoord zijn dan niet meer bewaard op die computer.

Succes,
Peter

Mandy

Hallo Peter, :)(hier is nog geen buig-smilie voor de baas.... :D)

Ik heb je instructies, hier op het werk, net toegepast en het is gelukt!
Bedankt! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

23 januari 2003, 06:08:22 #4 Last Edit: 23 januari 2003, 06:09:15 by Mandy
Hallo  :)

Ben ik weer.
Heb toch nog een vraag.
Als ik vanaf m'n werk hier op de site kom, opent ie al met; welkom Mandy, collega's kunnen dus ook "instant messages" lezen/versturen als ze willen, dit heb ik ook liever niet.
Ik wil dus gewoon vanaf m'n werk als gast binnen komen en me telkens inloggen, Kan dat? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Peter

CitaatHallo  :)

Ben ik weer.
Heb toch nog een vraag.
Als ik vanaf m'n werk hier op de site kom, opent ie al met; welkom Mandy, collega's kunnen dus ook "instant messages" lezen/versturen als ze willen, dit heb ik ook liever niet.
Ik wil dus gewoon vanaf m'n werk als gast binnen komen en me telkens inloggen, Kan dat? :-/

Hoi Mandy,

Als je klaar bent op het forum en als je dan op uitloggen klikt, staat er bovenaan "Welkom Gast".

Succes,
Peter

Mandy

Thanks  ;)

Ik ben dus geen handymandy wat computers betreft...
maar zo helpen we elkaar hé.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl