6 mei 2025, 23:39:58

valkje marktplaza

Gestart door caitlin, 16 juni 2004, 22:41:07

« vorige - volgende »

caitlin

hallo wie weet raad we kunnen een valkparkiet kopen op marktplaza met kooi voor 30 euro.
het is een tamme lutino van 1999 en het valkje is een jaar geleden gekortwiekt.
volgens de mensen is hij tam maar stapt niet zelf op. mijn dochter wil hem graag hebben maar blijft het valkje ook tam als zijn veren weer terug zijn?
we hebben thuis nog een valk van lique een jonkie
mijn vraag is doen we hier goed aan ?

tommy

Hoi,
Als ik jullie was zou ik gewoon gaan kijken hoe hij is.
Als hij nu lekker bij je komt en het naar ze zin heeft bij jullie dan doet hij dat ook wel als hij weer ze veren terug heeft.
Ik zou ook vragen waarom ze hem hebben gekortwiekt.
en al is hij voor jullie dochter jullie blijven verantwoordelijk voor de vogel. Dus ik zou die mensen het hemd van hun lijf af vragen. hhahahahahahhahah
gewoon lekker gaan kijken. En als het klikt dan klikt het.
Grt annemieke

caitlin

we hebben de mensen gebeld en het lijkt allemaal wel goed.
hij moet weg vanwege een allergie van de baby.
hij is altijd gekortwiekt geweest maar we laten de veren wel weer aangroeien en zien dan wel.
lique bedankt voor je advies en annemieke ook.
we hopen dat het allemaal goed gaat en dat het klikt met ollie onze andere valk.
zaterdag gaan we hem halen of haar?
gr caitlin

tommy

hoi
en is de nieuwkomer er al
ben benieuwd hoe het gaat laat je nog wat horen van je
grt Annemieke

caitlin

hoi,
zaterdag hebben we kuifje opgehaald een schat van een valkje.hij was gewend in de kooi te zitten met het deurtje open hij kan niet vliegen is gekortwiekt.je moet hem met de volle hand pakken en dat vind hij niet leuk en bijt dan behoorlijk, maar als hij eenmaal bij je zit is hij heel aanhankelijk wil gekroeld worden geeft kopjes gaat liedjes zingen.onze andere valk ollie vind het prachtig en zoekt hem steeds op maar ollie trekt aan kuifje zijn veren.ik heb bij andere vragen nog wat neergezet.
gr esther