Wat voor mutatie gaat dit jong worden?

Gestart door roaneric, 14 juni 2004, 15:18:49

« vorige - volgende »

roaneric

14 juni 2004, 15:18:49 Last Edit: 14 juni 2004, 15:20:44 by roaneric
Hoi allemaal

Ik ging vanochtend foto's maken van de jongen, en toen zag ik dat de jongste iets andere kleur had aan zijn wangen. :)  Ik dacht dat het allemaal witmaskers is, maar die oudste 2 heeft donkere veertjes op zijn wangen, en de jongste lijkt wel of hij bruine veertjes krijgen.  Klopt dat, of kijk ik nu verkeerd? :-/ Het is op de foto wat minder duidelijk te zien. Wat voor mutatie zou het kunnen zijn?  Ik vind die jongste toch zo leuk, ik denk dat ik hem zelf gaat houden. :)  
Groetjes
Marijke

Hier een foto van de andere witmasker toen hij net zo oud was als de jongste

Hier is hij nu, ongeveer een week later

En hier is de jonkie die lijkt of hij bruine veertjes heeft.

Marianne

Hoi Marijke,

Kan het niet een wildkleur zijn?
Dan zijn dat de rode wangetjes.
Bij mijn jong is het ook zo.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

14 juni 2004, 20:47:58 #2 Last Edit: 14 juni 2004, 20:48:37 by Angelique
Het eerste jong is een witmasker.
Het 2e jong is zeker weten een witmasker cinnamon ;D
Lichte pootjes, en een lichter verenpak.
Wildkleur kan zowiezo al niet, omdat hij witte dons heeft.

groetjes lique

roaneric

:D Jes :D
Bedankt Lique

Ik wou al zo graag een cinamon witmasker.  Grappig, Ik dacht dat de vader Wildkleur split voor witmasker was,  En nu is er een cinnamon witmasker jonkie bij.  LEUK. GEWELDIG :D

Denk de andere er ook zo over?  Wie heeft er ook wel eens cinnamon witmasker jonkies gehad?  

Groetjes
Marijke

Stijn dc

hoi

ik denk inderdaad ook dat het een witmasker cinnamon gaat worden. Leuk dat je dat al altijd wou, en nu is er eentje bij :)

SDC:D

Marianne

Hoi Marijke,

Ik had het helemaal verkeerd begrepen, ik dacht dat het om de bruinige vertjes op het koppie ging ter hoogte van de oren.
Bij mijn wildkleur was het eerst ook vaag oranje bruin vandaar ik mij daar op gefocust had.
Met de gewone veren vind ik het nog moeilijk zien als ze nog in de hulsjes zitten, nog te weinig ervaring daarmee.

Leuk voor je dat je nu een mutatie hebt die je graag wil en nog wel van je eigen kweek ook. Dat is helemaal speciaal.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi Marijke,

Een witmasker is zeker en als de veren duidelijk bruiner zijn kan het bijna niet anders dan een cinnamon witmasker zijn.
Als dan zoals Lique zegt de pootjes ook nog lichter zijn is het zo goed als zeker een cinnamon witmasker :-)
Dus ik denk ook wel dat het dat gaat worden.
Het is wel leuk weer eens wat anders ertussen bij de jongen he :-)
Je jonkies gaan wel goed trouwens dat is wel heel erg fijn :-)

Groetjes, Paul

roaneric

Hoi

Ik weet nu bijna zeker dat het een cinnamon witmasker is. :D  Hier is nog een foto... Dit is zo leuk... :D
Groetjes
Marijke

Tara

Hoi Marijke,

wauw, wat een mooierd zeg ;-).

Het zal idd wss een cinnamon witmasker worden, lief hoor! Maar toch, witmaskers zijn in het begin altijd wel wat lichter heb ik meegemaakt met Pucky.

Jee, al zo groot!! Groeit lekker hoor :-).

Groetjes, Tara

Cwazi

Wat een droppie  :)
Mijn kuikens zien er ook al prachtig uit, de pennetjes worden al echt veertjes, vooral de grootste wildkleur wordt heel erg mooi, die heeft een hele gelige kop en een borst vor gele stippies. :)