Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
Ja cobie,
Ik d8, die moet er bij op. Het leuke kadootje wat peter en ik hebben gekregen, staat ook op internet, dus de jouwe nu ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cobie
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

Beetle en www.valkparkiet .com zijn de besten
|
Hartelijk dank Lique, ik vind het fijn dat je dit voor mij gedaan hebt. En zo leuk dat het love duo het bakje bij zich had. Konden ze ff niet tortellen .
Groetjes Cobie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
Hoi Cobie, ja eigenlijk voor chis, jaimy en jou. chris en jaimy, omdat ze beiden leuk op de foto staan, en jou, omdat ze het kadootje voor jou bij zich hadden. Eerst wou ik alleen hun gezichten doen, maar helemaal was net zo leuk. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi, Ik dacht dat het al een bruidsboeket was wat ze vasthielden 
Groetjes, paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
demi
Gast
|
hahaha en als ze gaan trouwen ben jij hun getuige? groetjes diana
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
Dan ben ik degene die de kadootjes ontvangt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chewy
Gast
|
Trouwen? Cadeautjes? Alleen Chris met hoofdletter? Huh? Wat heb ik gemist???

Jaimy staat er echt lief op . Leuke foto hoor! Alleen lijkt wel of ik ergens om moet lachen.. weet alleen even niet wat. Misschien Cobie die weer eens raar deed? .
Ow wat is het toch heerlijk om Cobie lekker te kwallen... 
Chris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
[shadow=lightblue,left,300]Ja chris, je bent er al ff niet meer geweest. Hele hoop gemist hahahaha[/shadow]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cobie
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

Beetle en www.valkparkiet .com zijn de besten
|
Lieve Chris.
Ik vind het heerlijk dat je me loopt te kwallen. Zolang je dat doet ben je me niet vergeten.  Maar ik pak je nog terug.
Groetjes Cobie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
Heey chris,
Waar ben je, je hebt al een tijdje niks meer van je laten horen. ALles goed met je?
Groetjes ANgelique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
Hoi Chris en jaimy,
Alles goed met jullie? het is nu al ruim een maand geleden, dat je niet meer bent geweest.
Ik hoorde van Mariska, dat je druk bent.
Groetjes Lique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chewy
Gast
|
Sorry voor de hele lange vertraging!!!
Ja tuurlijk gaat het goed met ons! Had je iets anders verwacht dan? 
Ik kom snel weer eens bijpraten op het forum en de chat, ik heb het de laatste tijd alleen heel erg druk gehad. Heel erg bezig geweest met werk, mijn valkjes en natuurlijk met Jaimy! Jaimy en ik zijn nog steeds gelukkig met elkaar en zijn nog steeds verliefd!
Met mijn valkjes gaat het goed. Fido en Lulu zijn binnenkort rijp om met elkaar een apart "sensuele" praktijken uit te halen, wat ze een maand nog niet gelukt is. Makea is een eigenwijze valk aan het worden. Hij maakt alles kapot wat hij tegenkomt, alleen maar om te proberen of het überhaupt wel kapot kan . Als Fido en Lulu elkaar eindelijk gevonden hebben is het tijd voor mijn vierde valk! Maar eerst Fido, Lulu en Makea maar eens op orde hebben! 
Ik praat jullie heel snel bij! Eerst een weekje lekker met Jaimy op stap, en daarna heb ik weer alle tijd voor jullie! Lijkt me erg leuk om jullie allemaal weer eens te spreken.
Hele dikke knuffel, Chris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chewy
Gast
|
Ik zie trouwend dat L u l u vanaf nu Piepu heet? Haha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

İockatiels
|
Hoi Chris,
Leuk dat je er weer bent. Want we namen Mariska maar telkens in de maling, maar nu jij er weer bent, ben jij weer het slachtoffer hahaha. Blij dat het ook zo goed met jullie samen gaat. Tot over een week, en veel plezier jullie 2en.
Groetjes lique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|