28 april 2024, 15:54:37

P.D.

Gestart door Lique, 18 juni 2004, 04:01:23

« vorige - volgende »

carco

Hoi Lque

Wat erg voor jullie zeg, inmiddels zal je wel bij dr. Feld geweest zijn , ik hoop van harte dat het mee is gevallen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lique

18 juni 2004, 22:31:34 #16 Last Edit: 19 juni 2004, 03:00:53 by Angelique
Hoi allemaal,

Ik kom net thuis.
Ik ben rond half 1 met P.D. weggegaan tot grote ergernis van K.C. Hij heeft het hele huis bij mekaar geschreeuwd. De autorit ging prima. eerst ben ik naar Irene gegaan, zij woont er vlak bij. Samen zijn we naar Feld gegaan.
Eenmaal binnengekomen zei hij gelijk al dat het een gezwel moest zijn.
Ze kon gelijk geopereerd worden, alleen moest ik me nog wel een paar uurtjes zoet houden. Irene en ik zijn naar haar huis gegaan en hebben ons vermaakt.

Toen ik P.D. ophaalde, zei de assistente, dat het geen gezwel was, maar een flinke bloeduitstorting. Ze moest met een ongelooflijke noodgang ergens tegenaan zijn geklapt.
Ik wist in eerste instantie niet, waarvan het gekomen zou zijn, ze is volgens mij nergens tegenaan gevlogen.
Totdat ik me bedacht, dat een paar nachten geleden er ontzettend paniek in de kooien was.
Vooral de valkjes van Sanna, gingen helemaal door het lint, ik heb nog een hele poos beneden gezeten 's nachts, om ze tot rust te brengen.

Maar een bloeduitstorting dus, en een flinke ook.
Dat kan ook verklaren, waarom ze zo warm aanvoelde, en niet goed kon vliegen.

Mijn lieverdje heeft nu Synulox. Ze moet  2 keer daags 4 druppels hebben.
Ze heeft een beste hechting, hopelijk maakt ze deze niet stuk, anders krijgt ze een kapje om.
Ik zal haar apart met K.C. zetten, hopelijk kan ze goed uitrusten.

Nu wil ze alleen heel veel aandacht hebben, nou die krijgt ze ook van me. Mijn kleine meisje krijgt alles wat ze wil hebben





K.C. vindt het maar niets, als ik aan haar kom, maar hij is haar zo aan het verwelkomen zeg.

Groetjes Lique

Irene

He lique,
wat een opluchting zeg dat het geen gezwel is!!!
Zo'n flinke bloeduitstorting is natuurlijk ook niet niks ,maar toch...... Wat een flinke hechting zeg, maar daar zal je over een tijdje ook niets meer van zien!
Geef haar een dikke knuffel en verwen haar maar lekker!
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Tara

Hoi Lique,

gelukkig dat het niet zo ernstig was als je dacht, alles komt nu wel in orde. Ziet er wel raar uit zo, maar gelukkig komt het wel goed.

Succes!

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Lique,

Gelukkig valt het allemaal reuze mee, al is het natuurlijk toch een zware verwonding.
Ik hoop dat ze snel weer de oude is.

Geef P.D. maar een lekkere knuffel van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Theetje

Hoi Lique,

Wat een geluk dat je PD weer mee naar huis kon nemen zeg. Het is nu inderdaad te hopen dat ie van zijn hechtingen afblijft.

Geef de lieverd maar een extra knuffel van mij en sterkte ermee!

Groetjes

Theetje


Joyce28

pffff dit is ook niet niks,maar beter dan al het andere wat het kon zijn ::)
gelukkig gaat het over,en hopen dat ze er niet aan gaat zitten prutsen,beterschap hoor!!

sadelienda

Pfff,

Het valt uiteindelijk dus gelukkig mee. Dr Feld is een toppertje!
Ik ben blij voor je dat ze haar konden helpen.

Sterkte ermee een een kusje op het koppie.

Groetjes,

Sadelienda.


Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Marianne

Hoi Lique,

Gelukkig is het geen gezwel en is alles goed gegaan met P.D.
Verwen haar maar lekker dan is ze zo weer opgeknapt.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

daan

Hoi Lique,

gelukkig is alles goed gegaan, en viel het mee. Ik had je al ff aan de foon gehad. Ik ben blij dat het weer goed komt joh.
Nog bedankt voor de foto's van janny bij Feld.

Knuffel daan

Tessa

jeetje wat een schrik maar gelukkig toch weer goed afgelopen veel beterschap


tessa

daan

Hoi Lique,

Janny heeft trouwens de zelfde antibiotica als PD. Synulox. Ook 2 maal daags 4 druppies.

Groetjes daan

Paul

Hoi Lique,

Ik denk ook dat dr Feld eerst dacht dat het een gezwel was en dat ie daarom ook is gaan opereren.
Als ie meteen zeker had geweten dat het een bloeduitstorting was had ie P.D. denk ik niet eens geopereerd.
Maar je kan beter geen risico nemen he.
In elk geval super dat ze weer op gaat knappen ik kan me voorstellen dat je wel even in de rats gezeten hebt.
Beterschap en geef P.D. maar een lekkere extra knuffel van me.

Groetjes, Paul

Mandy

Pfff gelukkig zeg, alleen maar een bloeduitstorting, maar wel een grote nare. Gelukkig is die nu weg en kan ze rustig aan weer bijkomen, hopelijk blijft ze er vanaf en geneest het snel! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

Hoi

Fijn om te horen dat het niet om een tumor ging, dat was veel ernstiger geweest. Dikke kus aan P.D. :-*

SDc:D