5 mei 2025, 18:31:56

Heeeelp Smurrie heeft krampjes!!

Gestart door Tara, 28 juni 2004, 04:41:05

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

ik wil echt snel raad, Smurrie, lutino van 12 dagen oud heeft krampjes, je hoort het echt, haar ontlasting is wel goed enzo, maar toch maak ik me erg zorgen, het is best vaak dat je het hoort :(. Kan dit kwaad?? Ze eet goed en is nog actief enzo, maar toch, ik maak me zorgen :(.

Alvast bedankt!

Groetjes, Tara

Inger m

Hoi,
Tara, ik kan je niet echt antwoord geven op je vraag, maar wat hoor en zie je dan? Ik kan me voorstellen dat je wat darmgeluidjes hoort, maar zie je ook dat de vogel hierop reageert, bv door bewegingen (pijn)? Zolang je geen antwoord hebt op je vraag zou ik het jong gewoon net als normaal blijven voeren en anders even een IM/ mail aan Tineke sturen, maar dat heb je mss al gedaan.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

hoe hoor je dat het krampen zijn? Meestal heeft een dier bij krampen hevige pijnen (kolieken==>paard, kan dodelijk zijn). Het kan zijn dat je je teveel zorgen maakt en gewoon de spijsvertering hoort. Ik hoor ook vaak geneog mijn darmen werken.

SDC:D

Tara

Hoi,

toen ik vandaag haar voedde leek het gelukkig over te zijn. Tja Inger, wat ik hoorde, hoe leg je dit uit :-/. Ze leek niet echt pijn te hebben maar ze krijste wel, maar dat zou kunnen omdat ze bij mij zat, want zodra ze bij de andere jongen zat stopte ze met krijsen ....

Thx voor de reacties, ik ben toch blij dat het over is.

Groetjes, Tara

Jim

gelukkig, anders zou ik gelijk maar naar de dierenarts gaan als het ernstig was

giovanni

yo

Gelukkig was het maar vals alarm en is ie
weer de oude
Je zal er wel geraken ;)

grtjs

Didi

Hey Tara,

Wat een geluk dat het vals alarm was! Op zo'n moment schrik je je toch rot!!
Veel suc6 verder met Smurrie  :)

Groetjes Diane

Tara

Dank jullie,

ik denk dat het de spijsvertering zal zijn zoals Stijn zei ::). Want ik hoorde het daarnet weeral als ik luisterde, terwijl haar kroppie bijna leeg is, ze lijkt er geen last van te hebben dus ik maak me maar niet zoveel zorgen :-).

Groetjes, Tara

giovanni

Best om het te vragen op het forum, mss was het
toch iets ergs. Met vragen kan je geen kwaad ;)

grtjs