Hier eindelijk de foto's van Yabba en Solo!!!!

Gestart door Annouschka, 12 juni 2004, 13:19:19

« vorige - volgende »

Annouschka

12 juni 2004, 13:19:19 Last Edit: 12 juni 2004, 13:29:41 by Chewbakka
Hoi,

het is me dan eindelijk gelukt om de foto's genomen met de webcam om te zetten in een jpg bestandje, waarvoor mijn dank aan Stijn, ik ben niet zo'n handige meid met computers.  ;D

Hier zijn ze dan:
Yabba mijn bonte pop


mijn kleine lieve zorgenkind Solo, mijn witkop man:


en Yoda, die wou ook nog eens op de foto, hij is nu 4.5 maand:


En Chewy, die had geen zin vandaag. :-/
Groetjes
Annouschka

boezempje


hai Annouschka


het zijn echt scheetjes hoor ;)
en de foto's zijn prima gelukt tog.
je ziet wel,je leert het allemaal wel ;)

groetjes esther

Annouschka

Hoi,

dankjewel, ik vind ook dat het best knapperds zijn ;D

Groetjes
Annouschka

giovanni

yo Annouschka:)

leuk dat je even foto's plaatst van je vlakjes
Het zijn echte mooie ;) (vooral die bonte :P, de
andere ook, maar ik heb het voor bont ;D)

grtjs

Stijn dc

hoi

geen dank hoor, iedereen is hier om andere te helpen, dus graag gedaan. Mooie valkjes heb je zeg. Jammer dat chewy niet wou, maar hij zla vast en zeker ook wel een knapperd zijn.

SDC:D

vanta

hoi annous perfecte foto,s van dat mooie stelletje en chewy denkt ik ben de mooiste ik plak niet haha

nee hoor geintje ze zijn allemaal even mooi en solo is heeeeeel mooi geworden

groetjes tineke

Annouschka

Hoi,

ja, ik vind ook dat ie heel mooi geworden is, ik kan al bijna niet meer wachten tot zijn jeugdrui.  Yoda zit er nu middenin.  Ook begint Solo nu goed te fluiten en te bewegen met z'n kopje als ie fluit, het is wel nog met een babystemmetje maar superschattig!!!  Alleen een vliegkunstenaar zal ie nooit worden, het crashen is al veel verminderd maar het gebeurt toch nog af en toe. :'(
Ja en Chewy die heeft echt een heel apart karakter, soms liever op zichzelf en soms een echt kroelbeestje.

Groetjes
Annouschka

Paul

Hoi  Annouschka,

Mooie valkjes ze zien er ook best lief uit ook nog eens :-)
Ik vind Yabba ook erg mooi met dat bont erin en Solo lijkt me ook echt een schatje die heeft een lief ontdeugend kopje :-)
Ze zijn inderdaad echt allemaal anders he ik heb er 21 en geen een gedraagt zich precies hetzelfde ze hebben allemaal hun eigen karraktertje dat is juist zo leuk.

Groetjes, Paul

Annouschka

15 juni 2004, 01:13:42 #8 Last Edit: 15 juni 2004, 01:14:43 by Chewbakka
Hoi,

ja, ik zou ze uit 100 herkennen.  Toen ik Solo terug ging halen bij Tineke, zat ie bij z'n broer, die lijkt echt heel veel op hem en mijn vriend wist niet dewelke Solo was maar ik wel, ik ging er meteen naartoe om hem te begroeten.  Ze hebben wel allemaal iets unieks, een soort moedervlek zal ik het maar noemen, misschien een rare vergelijking, waaraan ik hen direct herken.
Ja, Yabba heeft iets heel speciaals, ik vind haar ook heel mooi.
Ik vind ze eigenlijk allemaal even mooi hoor, heb geen voorkeur.
Ik zal hier nog even een oudere foto van Chewy neerzetten.


Groetjes
Annouschka


vanta

het is maar goed dat je ze zelf herkent en erbij was want greg had mooi de verkeerde meegenomen  :D

ja en inderdaad ze hebben allemaal wel iets apparts waardoor je ze herkent

groetjes tineke

Ellen

Ohhh die Yabba is toch wel om op te vreten hoor............ :)
Wat een schattig koppie heeft zij. Die andere ook hoor, maar
zij voert bij mij toch wel de boventoon. Enig, wat een lieverd
om te zien.

Mooie foto's geworden.
Veel sucses en groetjes van Ellen.

Annouschka

Hoi,

ja, Yabba is heel apart hoor en heel lief ook trouwens, zo lief dat ze je oren wil opeten, maar ze doet dat niet met kwade bedoelingen, ze denkt dat ze ervan kan eten. :D
Ik vind ze eigenlijk allemaal even mooi, voor mij steekt er geen enkele bovenuit.
Ja, Tineke, gelukkig maar dat ik erbij was, anders was z'n broer mee naar huis gegaan. :D

Groetjes
Annouschka