28 maart 2024, 23:49:10

Binkie is thuis!

Gestart door Andrea, 14 juni 2004, 00:23:42

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Andrea,

Wat fijn dat het echt super gaat tussen Sparkle en Binkie. Ik vind dat gekus echt een leuk gezicht.

Jammer dat je niet niet bij Spark en Bink kan zijn. Nog even doorbijten en alles is voorbij :).
Dan kan je lekker genieten van jouw kanjers.

Hier bij mij gaat alles ook goed alleen heb ik Punky voor de zekerheid nog apart zitten zodat ik hem goed in de gaten kan houden met het eten.
Hij eet op zich goed alleen ben ik bang dat hij nog niet gaat eten als ik hem in de kamervoliere zet.
Pukkie is trouwens wel een beetje gek op Punky. Pukkie zit nl. nooit in de luxafles, maar als Punky er hangt, hangt Pukkie er ook of Pukkie neemt een poging om er aan te hangen.

Ik heb er foto's van gemaakt alleen moeten deze nog geupload worden op mijn vaders pc en op de site.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hoi Mariska,

Mooi dat Pukkie het goed kan vinden met Punkie. Misschien groeit het uit tot een romance, tenzij Punkie net zo veel zin heeft als Coco ::)

Eten doet Binkie wel, het is eerder vreten :D
Als ik zie hoe het vorig jaar met Sparkle ging, die moest echt een week wennen en was nog behoorlijk bang en ging pas na twee dagen eten. Binkie is net of die al de weg weet. Die klimt dus ook al trappetje, het belletje is ook favouriet en hangt ook al op de kop aan de schommelring. Net Pukkie ;)
Het is misschien ook wel omdat Binkie hier niet alleen is gekomen, omdat Sparkle er al was dat ie zich ook meer op z'n gemakt voelt.

Ik ben heel benieuwt naar foto's van Punky.
Het lijkt me leuk als alles weer een beetje rustig is een keer met Binkie op familie bezoek te komen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

Het lijkt mij idd leuk om op fam. bezoek te komen. Neem je je beide verfspatten mee :D :D.

Ik heb op dit moment Pukkie bij Punky in de kooi gezet. Ze zitten nu saampies te eten op de bodem van de kooi :).
Ik zal denk ik in van de loop van de dag de foto's in mijn dagboek zetten. Ik ben op dit moment erg lui en heb geen zin om naar beneden te gaan (erg he?).

Ik kon lekker uitslapen maar ik werd wakker van mijn vader. Hij zat toch te mopperen op de katten.
Er had er 1 gepoept op zijn kamer of in de gang (weet ik niet precies) terwijl zijn raam open stond zodat ze naar buiten konden als ze hun behoefte moesten doen.
Dat was om 7 uur vanmorgen :-/. Zucht..... ::).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hoi Mariska,

Lekker om zo wakker te worden en die hectiek en dat al om 7 uur als je er niet uit hoeft.
Ik probeerde net naar huis te bellen en de twee rotweilers van de buren zaten ineens bij ons in de tuin. Dus idefix (de hond van mijn ouders) was gelijk overstag. Ik kon mijn vader niet eens meer verstaan :-/

Ik ben benieuwt hoe Punky het straks gaat vinden in de voliere.
Ik kan me wel voorstellen dat je te lui bent om die foto's up te loaden.
Ik ben op het moment ook niet met een stok vooruit te branden.
Zit nu op school en ik ben er net achter gekomen dat al het werk hier klaar is en dat ik gewoon lekker thuis alles in elkaar kan gaan zetten. Alleen het probleem is, is dat ik zo nog een afspraak heb en om 16 00 uur. Dus ik moet tot die tijd wachten :-/
Want anders blijf ik deze dag tussen school en huis pendelen.

Ik mis mijn twee kanjers. En ik hoop dat ze niet zijn geschokken van die hond zijn geschef en opgewonden gedoe.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Kolkkie

Hoi Andrea,

De foto's staan inmiddels in mijn dagboek.

Echt wakker ben ik nog niet, maarja.... ::).

Ik ben benieuwd hoe Spark en Bink reageerden op de honden. Wel raar dat ze zo bij jullie in de tuin stonden.

Pukkie zat trouwens straks de staart van Punky te verzorgen. Punky bleef rustig zitten :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Andrea

Hallo Allemaal,

Helaas moet ik van het weekend doorwerken,omdat alles een beetje uitgelopen is met het opbouwen van de tentoonstelling van mijn eindexamenwerk.
Mijn vader komt me vrijdag helpen en dan neemt hij Sparkle en Binkie mee.
Dus ik moet morgen eerst even de kooi een grote schoonmaak beurt geven.
Ik heb voor Sparkle in die kooi een kleine katoenen zitstok, een paar maand geleden heb ik er ook 1 voor Binkie gekocht, dus ook even alles opnieuw inrichten en dan is alles klaar voor hun komst.
Het is echt stil. Gisteren vergiste ik me en wilde ik Sparkle even lekker kroelen, maar die was er dus niet ::)
Ik was er dus niet echt met mijn hoofd bij, maar overmorgen zijn ze er allebei :)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Nes

Hoi Andrea,

ik wist niet dat jij ook eindelijk een eigen dagboek had  ;)
ik heb ook al een berichtje bij Mariska geplaatst.
Gefeliciteerd met Binkie. Ze is een heel mooi valkje. Maar dat kan ook niet anders he  ;)
En wat geweldig dat ze het zo goed met Sparkle kan vinden!
Echt prachtige foto's! Was dat hier ook maar het geval  :-/
Ben je nu trouwens al geslaagd? Gefeliciteerd. En natuurlijk ook nog gefeli met je verjaardag!

Groetjes Nes, rocky, Binky en Croky

Andrea

Hallo Allemaal,

Morgen is het precies twee weken geleden dat ik jarig was en mijn eindexamen had. Op mijn diploma staan dus nu twee dezelfde data; die van mijn verjaardag met natuurlijk (logisch ;)) een ander jaargetal en die van de dag van het eindexamen.

Ik ben nu lekker weer bij mijn ouders en heb eindelijk vakantie. Ben ook behoorlijk moe en het dringt nog niet echt allemaal tot me door wat er de afgelopen weken is gebeurd.
Ik heb ook door dit alles helemaal geen tijd gehad om op de site te kunnen kijken.
Maar daar heb ik nu weer alle tijd voor.

Met Sparkle en Binkie is alles oke. Binkie is nu ook al een goed beoevend vlieger i.p.v. de brokkenpiloot die ie in het begin was.
Ik heb sterk het vermoeden dat Binkie een man is. Hij fluit nu al meer en luider dan Sparkle en zit ook al lekker van zich af te 'kletsen'. Ik ben benieuwt als Binkie echt een man blijkt te zijn of ie wat woorden leert te zeggen of een melodietje gaat fluiten. Binkie is Sparkle echt de baas af. Als ie niet wilt dat Sparkle uit de voerbak gaat eten gaat ie er gewoon overdwars in zitten, zodat Sparkle er niet meet bij kan.
Ze kroelen elkaar echt regelmatig en kunnen niet zondr elkaar. Da's te merken als ze los zijn en Sparkle zit ergens waar Binkie haar niet kan zien, dan schreewt ie moord en brand.
Als ik weer een beetje ben bijgekomen ga ik eens wat foto's maken. Binkie is als kool gegroeit in die kleine maand sinds ie bij me is.

Groetjes,

Andrea

Binkie en Sparkle

Mandy

Aaahhh wat leuk dat het zo goed gaat! :P
En natuurlijk ook dat het zo goed klikt, want daar ging het ook om natuurlijk! :)
En wie weet als Binkie straks een echte Bink blijkt te zijn, wordt het misschien wel een koppeltje! :-*
Ik ben benieuwd naar de foto's en kom maar 's lekker bij, geniet maar van je vakantie, alleen wordt het niet zo genieten van het weer helaas... :-/ 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joyce28

mooi dat het goed klikt,ik had ook niet anders verwacht  :)
geniet lekker van je vakantie en de valkjes,en inderdaad nu het weer nog :-/

Andrea

Hallo Mandy en Joyce,

Ja genieten van mijn vakantie gaat op den duur wel lukken. Ik ben zo druk geweest dat ik nu nog niet echt een rustig gevoel heb. Ik heb het idee dat ik nog veel moet doen, maar ik kan me op het moment nog niet realiseren dat ik  het nu een paar weekjes lekker rustig aan kan doen. Maar over een week zal ik wel kunnen relaxen.
En als het weer dan ook gaat mee werken zou helemaal top zijn. Zeker als Mariska en ik over ruim een week met vakantie gaan ::)

Ik ga straks eerst eens de foto's uitzoeken die ik heb gemaakt in de laatste weken, daar staan ook foto's van Sparkle en Binkie op.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Andrea

Hallo Allemaal,

Er waren wat problemen van het weeekend om mijn foto's van de digitale camera op de computer te krijgen. Ik weet nog steeds niet wat er mis is met mijn camera. Maar ik heb er wel wat weten te redden. :-/

Hier zijn wat foto's van Binkie en Sparkle.




Hier waren ze net onder de douche geweest. Sparkle is niet zo gek op douchen. Alleen af en toe een duik in hetdrinkbakje vind ze wel genoeg ::)
Maar Binkie is best wel gek op douchen. Toen ik laatst aan het douchen was had ik ze voor de gezeligheid mee genomen en ze op de douchegordijn stang gezet. Maar Binkie had wel zin in een duik. Die ging op mijn hoofd zitten meedouchen. Sparkle werd wel jaloers en kwam met tegenzin ook maar een kijkje nemen. Het resultaat 2 doorweekte valkparkieten:





Elkaar knuffelen kan overal, ook op mijn hoofd:



Groetjes Andrea




Binkie en Sparkle

Guinevere

Hoi Andrea,

Waw prachtige foto's zeg !
Je mag trots zijn op je 2 plaatjes !
Hoop dat die van mij het ook zo goed met elkaar kunnen vinden !

Groetjes
Guinevere

cora

hoi Andrea,

hele mooie foto's hoor van je valkjes. Wat een schatjes!!

groetjes

Cora

Joyce28

hele mooie foto's Andrea,en wat een leuk stel zo :)